SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon toen al niet omgaan met geld...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb een keer 500 mark weggegooid uit het raam van een rijdende auto op de snelweg.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Telegram én whatsapp doen het niet. Wat is deze.
Telegram werkte enkele minuten geleden weer wel..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Telegram én whatsapp doen het niet. Wat is deze.
[upd] WhatsApp kampt met storingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Maar ik begrijp niet waarom ze het beide niet doen. Dat eentje het niet doet is logisch ivm updaten, maar beide?
Het was de schuld van mijn ouders. Ze dachten dat ze mij Yugoslavische geldbiljetten gaven, maar er bleek ook mark tussen te zitten. Ik gooide het uit het raam, het kwam terug via het andere raam, vader geeft het geld weer aan mij en ik gooi het nog een keer weg en bij de tweede keer weggooien kwamen ze erachter dat het mark was en geen Yugo money.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kon toen al niet omgaan met geld...
Borte!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb een keer 500 mark weggegooid uit het raam van een rijdende auto op de snelweg.
Wat een onzin! Jullie zijn geen verkeerde mensen geworden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yani, ik bedoel, kijk wat er van ons is terechtgekomen. Je moeder heeft het goed gedaan.
Klopt. Ik kon best arsiz zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Borte!. Je was wel heel erg hyper, had ik niet verwacht bij jou.
[..]
Wat een onzin! Jullie zijn geen verkeerde mensen geworden.
Je mocht van je ouders op de snelweg geld weggooien?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was de schuld van mijn ouders. Ze dachten dat ze mij Yugoslavische geldbiljetten gaven, maar er bleek ook mark tussen te zitten. Ik gooide het uit het raam, het kwam terug via het andere raam, vader geeft het geld weer aan mij en ik gooi het nog een keer weg en bij de tweede keer weggooien kwamen ze erachter dat het mark was en geen Yugo money.
Waarom is dat levensgevaarlijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mocht van je ouders op de snelweg geld weggooien?Levensgevaarlijk.
Zo'n geldbiljet kan op de voorruit van een auto terechtkomen. Of nog erger: op het scherm van een motorhelm...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom is dat levensgevaarlijk?
Ah het waren twee-drie biljetten en het land was toch al naar de klote door de oorlog, die paar doden had weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo'n geldbiljet kan op de voorruit van een auto terechtkomen. Of nog erger: op het scherm van een motorhelm...
Rijd jij wel eens door rood?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo'n geldbiljet kan op de voorruit van een auto terechtkomen. Of nog erger: op het scherm van een motorhelm...
Niet meer doen he?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah het waren twee-drie biljetten en het land was toch al naar de klote door de oorlog, die paar doden had weinig uitgemaakt.
Nee, nee en nog eens nee. Als je mijn status update op FB hebt gelezen, dan weet je waarom.quote:
Ja, 500 DM. Was dat veel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Echt he. 500 DM. Weet je hoeveel geld dat toen was..
Ah sorry, over het algemeen doen heel veel mensen dat. Wilde gewoon aantonen dat zulke dingen veel meer ongelukken veroorzaken dan de marginale kans dat een briefje op iemands motorhelm komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Als je mijn status update op FB hebt gelezen, dan weet je waarom.Ik kan heel erg boos worden op mensen die door rood rijden, ook wanneer het vrienden en familie betreft.
Dit ligt gevoelig ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |