Omdat Whatsapp is overgekocht door Facebook, en dat is niet zo'n gewenste situatiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Oh ok maar waarom is dat opeens een hit?
Omdat je het ook vanaf de pc kunt gebruiken, fucking handig bby voor de smalltalk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat Whatsapp is overgekocht door Facebook, en dat is niet zo'n gewenste situatie
Ben niet afhankelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf man, stel je niet zo aan ik gebruik whatsap maar zelden. Wees eens niet zo afhankelijk van die sociale media rotzooi.
Ja dit dusquote:
Heeeeeee vmsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat je het ook vanaf de pc kunt gebruiken, fucking handig bby voor de smalltalk.
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben niet afhankelijkMaar bedankt voor je medelijden, helpt me heel erg.
[..]
Ja dit dusWelterusten bro
Tjahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensen
Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.
Omdat niemand je opvangt als je valt.quote:
Hyperbool.. Maar ik heb nog Skype en Facebook, alleen is dat super irritant en niet iedereen gaat nu op facebook en skype. Daarom dat ik nu ook zit te FOK!-kenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je voelt je anders wel een loner, fuck dat man ik heb 0 vrienden en voel me ook geen loner. Groei ballen.
Het is een hit omdat ik mijn vrouwenbillen scriptie cum laude heb geschreven, nou tevrede?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef ZarB het volgende:
Hoe is ie? Verveel je je ook zonder wa????quote:
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh god dat privacy gehuil. Mensen mensen
Nee, want ik telegram nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe is ie? Verveel je je ook zonder wa????
Daar heb je Craigslist voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat niemand je opvangt als je valt.
Ooohhh gefeli!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is een hit omdat ik mijn vrouwenbillen scriptie cum laude heb geschreven, nou tevrede?
slaap lekker maatje, tot morgenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben niet afhankelijkMaar bedankt voor je medelijden, helpt me heel erg.
[..]
Ja dit dusWelterusten bro
Wij appen alleen!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, want ik telegram nu.Waar is frikandel dan, kan hij jou niet vermaken?!
ONEE DIT TOPIC IS BIJNA DOOD EN DAN VERVEEL IK ME AL HELEMAAL.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
slaap lekker maatje, tot morgen
DAT ZEG IK ALTIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |