heb jij die vraag al eens gehad ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Zo raar is het toch niet?
Gewoon zeggen
Het is niet alsof je vraagt of ze een keer een cactus in je reet wil stoppen of zo
Ik denk dat elke vrouw deze vraag op zijn minst 1x in haar leven verwacht
Huh, je doet een mvv-trio met je vriend, maar je vriend ziet de extra v in kwestie helemaal niet zitten?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:00 schreef Moira. het volgende:
Ik zou ooit in mijn leven nog wel eens een mmv trio willen doen, gewoon om dat ook een keer mee te maken. Heb al 2 mvv trio's gehad (wat ook niet 'all that' was, drugs/alcohol) waarvan er één met mijn huidige vriend samen was.
Maar als ik er dan praktisch over na denk bedenk ik me ook dat het me eigenlijk helemaal niet fijn lijkt om een andere pener in mij te hebben dan die van mijn vriendZou gewoon voor mijzelf niet goed voelen, ook niet als hij het juist wél goed/geil zou vinden.
Toen ik dat mvv trio met hem had had hij ook alleen maar seks met mij gehad, hij zou toen die ander ook niet eens willen doen.
Dus ik kan me wel voorstellen dat die reactie van je vriendin (alleen seks met jou willen/'jij bent de enige') oprecht is.
Maar het beste kun je het er gewoon eens serieus met haar over hebben, dan weet je ook gelijk hoe ze er in staat als het er serieus op aan komt. Wie weet lijkt het haar idd wel een geil idee om gewoon eens een keertje te doen.
Nee, het was meer mijn dronken initiatief dat ik haar ineens begon te zoenen en te likkenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, je doet een mvv-trio met je vriend, maar je vriend ziet de extra v in kwestie helemaal niet zitten?
Dit dus en ik vertrouw ook volledig op de eerlijkheid van mijn vriend in dit soort dingen. Die weet overigens ook wel van mij dat ik mij helemaal niet beledigd zou voelen als hij een MVV wél eens in het echt zou willen uitvoeren...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef vera166 het volgende:
Neee niet met nog een man erbij. Daar zit ik zelf totaal niet op te wachten![]()
Maar er zijn vrouwen die dat heus wel leuk vinden en het lijkt mij dat je haar dat gewoon kan vragen![]()
Als het moment er voor is, dus niet spontaan als ze thuis komt van haar werk ofzo. Lijkt mij![]()
En ik zal oprecht tegen mijn man/vriend zeggen dat ik daar niet op zit te wachten, als ik dat wel leuk zou vinden denk ik dat ik dat ook eerlijk zou zeggen.
Dat ligt er maar net aan, kan gebeuren, kan ook niet gebeuren. Het is iig zeker niet voor iedereen onvermijdelijk. Sleutelwoord is communicatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
ook ervaringsdeskundige, niet doen, er gaat jaloezie ontstaan dit is bijna onvermijdelijk. houd het bij fantaseren
Hier ook ervaringsdeskundige, het was overheerlijk en heeft helemaal geen problemen gegeven. Ga het in die toekomst nog wel een paar keer doen, net als een mvv trio.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
ook ervaringsdeskundige, niet doen, er gaat jaloezie ontstaan dit is bijna onvermijdelijk. houd het bij fantaseren
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier ook ervaringsdeskundige, het was overheerlijk en heeft helemaal geen problemen gegeven. Ga het in die toekomst nog wel een paar keer doen, net als een mvv trio.
Communicatie en goede afspraken is zo belangrijk. Wanneer het mis gaat is het vaak dat bepaalde grenzen NIET van te voren afgekaart worden. En door die mismatch gaat het dus mis. En ook een deel van verschillende verwachtingspatronen. Dat werkt niet. Praten, praten, praten, en dan pas doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:02 schreef Lon3 het volgende:
Hier ook ervaringsdeskundige, geen problemen. En zoals boven als gezegd is, communicatie is vooral belangrijk.
En tussen voorstellen en daadwerkelijk uitvoeren zitten nog een hoop gesprekken daar over.
het is niet een kwestie van niet genoeg hebben aan je vriend hequote:Op maandag 24 februari 2014 09:40 schreef dopfles1 het volgende:
OT: denk dat het maar net aan wat voor relatie het is. Ik denk dat je zelf het beste in kan schatten of je vriendin het leuk zou vinden of niet. Ik zou het persoonlijk nooit doen, ook niet als mijn vriendin dat wel zou willen (wat ze overigens nooit zal, ze heeft wel genoeg aan mij).
Maar goed, als je het zelf graag wilt dan zeker bespreekbaar maken.
hmm, wat is het dan?? Het is toch een vorm van iets missen? of begrijp ik het dan verkeerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet een kwestie van niet genoeg hebben aan je vriend he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |