Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:29 schreef victorinox het volgende:
Waarom maak je je zorgen als hij op een dynamo werkt? Hij gaat vanzelf uit.
Je hebt pas problemen als er een batterij is die leeg raakt.
hoe bedoel je dat energie eerst gebruikt moet wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:31 schreef darkmond het volgende:
Energie moet eerst gebruikt worden, waarschijnlijk nergens een opslag daarvoor. Bovendien, 't is een dynamoGeen batterij die opraakt.
nee ik bedoel als ik fiets, en ik heb hem op off staan blijft de lamp branden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:53 schreef Klonk het volgende:
die lampen hebben een klein mini batterijtje waardoor het nog even blijft branden zodra je stilstaat, erg handig in het donker, want je blijft voor je medeweggebruikers ook nog zichtbaar.
Geen idee maar goed het is een velgdynamo, heb je geen last van, beter zichtbaar is win-winquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:58 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik fiets, en ik heb hem op off staan blijft de lamp branden.
hm oke, maar dat maakt verder niet uit toch? kan je hem iig ook niet vergeten aan te zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:58 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik fiets, en ik heb hem op off staan blijft de lamp branden.
Je zou haast denken dat je in KLB zit..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:26 schreef HighVolume het volgende:
tering ........ wat een niveau dit topic
Drie opties.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef meneer_kozijn het volgende:
hallo, ik heb een nieuw voorlicht gekocht, axa sprint. en als ik hem op off zet blijft hij branden. het is trouwens een licht op een naafdynamo. iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
gelukkig is daar onze almachtige die het niveau ff komt opkrikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:26 schreef HighVolume het volgende:
tering ........ wat een niveau dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |