maar komen die kriebels aan je ballen door zaadcellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
Als je er met een moker een paar kleine tikjes op geeft gaat het weg.
ik denk dat je jezelf moet scheren knulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef RegularShow het volgende:
[..]
maar komen die kriebels aan je ballen door zaadcellen?
ik heb kriebel aan jouw neus, ligt dit ook aan mijn zaadcellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit serieus?
Die kriebel aan je neus ligt ook aan je zaadcellen?
Ze komen mijn neus uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik heb kriebel aan jouw neus, ligt dit ook aan mijn zaadcellen?
ik bedoel kriebels die binnen je balen voelt (schaamhaar kan het niet zijn) en is klaarkomen dan effectief in zo'n geval?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Anthony9219 het volgende:
Jaman klopt! Ik zou ze eraf knippen, dan heb je nergens last meer van.
Ik bedoelde ook je ballenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef RegularShow het volgende:
[..]
ik bedoel kriebels die binnen je balen voelt (schaamhaar kan het niet zijn) en is klaarkomen dan effectief in zo'n geval?
ah das goedkoper dan je laten helpenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Dit zijn parasieten. Als je niet snel naar de huisarts gaat word je onvruchtbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |