quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ayoub zingt inderdaad een beetje alsof ie net op bezoek is geweest bij Benno L. Angstig en getraumatiseerd.
Dat is die Oosterse stijl van zingen: jengelend, klagend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ayoub zingt inderdaad een beetje alsof ie net op bezoek is geweest bij Benno L. Angstig en getraumatiseerd.
Maar is Ayoub van Turkse afkomst ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Montagui het volgende:
Van deze 3 is Isabel wat mij betreft de winnaar.....maar Stephanie en Ayoub zijn eerder kandidaat voor sympathie stemmen, waarbij Ayoub dan waarschijnlijk ook nog 2 andere bevolkingsgroepen achter zich kan scharen....
zie je wel, het is doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef iBenny het volgende:
Als Alyoub wint... Julia zong in de finale ook All of you
mocro toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar is Ayoub van Turkse afkomst ofzo?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zie je wel, het is doorgestoken kaart
Ayoub heeft tijdens de audities en battles laten zien dat hij boven de rest uitsteekt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Montagui het volgende:
Van deze 3 is Isabel wat mij betreft de winnaar.....maar Stephanie en Ayoub zijn eerder kandidaat voor sympathie stemmen, waarbij Ayoub dan waarschijnlijk ook nog 2 andere bevolkingsgroepen achter zich kan scharen....
Marco moest een beter liedje kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet je nu eens Jar of Hearts van Ayoub luisteren... zo'n verschil!
Wel als er 1 van het volk meedoet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mocro toch?
Maar televisie is haram, dus zijn achterban mag toch niet kijken.
Zeker, en wat dat betreft kan ik er mee leven als hij toch wint. Dat Jar of Hearts en die battle waren weergaloos goed!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ayoub heeft tijdens de audities en battles laten zien dat hij boven de rest uitsteekt.
Vandaag is het helaas bagger.
fabienne d'r moeder toch welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan me al die winnaars niet meer herinneren.
Amira?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan me al die winnaars niet meer herinneren.
Die hysterischequote:
gitaar iig nietquote:
Dat komt door zijn tia eikel!!quote:
Kan me wel iets voorstellen dat er hier getypt werd over een hysterische moeder, maar mijn hersens hebben de juiste beslissing gemaakt dat het niet belangrijk genoeg was om het in het langertermijn gedeelte op te slaanquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amira was dit meisje
[ afbeelding ]
Dat kindquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Amira was dit meisje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef matthijst het volgende:
Blablabla. Horen we nooit meer wat van.
Ayoub misschien nog een keer met Ali B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
laat seizoen 4 maar zitten, dit programma heeft geen geloofwaardigheid meerquote:
^ Datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef Max23 het volgende:
Voorspelbaar, de veruit slechtste finalist wint![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoppppaaaaaaaaa! Helemaal terecht!Ayoubgod!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef PinkLow het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
1-1-98quote:
zijn vader gaat hem zo weer tongzoenenquote:
Oh ja, gefeliciteerd met adoptie kind win dingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef PinkLow het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Gaat Geert Wilders maandag weer kamervragen over stellen....
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef PinkLow het volgende:
Ayoub wint The Voice, PinkLow wint adoptietopic..
Ik zeg tijd voor een wijntje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef matthijst het volgende:
Oeh, ik zag de haren van de moeder van ayoub. Geil! Ff afberen.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef hunter2011 het volgende:
Ayoub kan ook gaan racen later
[ afbeelding ]
thnxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh ja, gefeliciteerd met adoptie kind win ding
Ik volg allen nog voice uk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet of ik volgende week kijk.. Ben geen fan van dans programma's..
voor mij nog onder voorbehoudquote:
EDN is op zich wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet of ik volgende week kijk.. Ben geen fan van dans programma's..
Voice UK ook al, ik vraag me af waarom ik dat nog kijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Symphonic het volgende:
Volledig onterechte winnaar
Voice Kids ook al failliet helaas....
zes toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:59 schreef Paxcon het volgende:
De acht kandidaten zijn behandeld in 1 liveshow?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |