hey lekker dingquote:
denk ik ookquote:
Past bij het moeilijke liedje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:56 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Komt Marco weer met z'n moeilijke en emotionele woorden...
Dit. Ik ga weer even Peter Andre kijken.quote:
iets meer vlak, zodat je de baard kan ontwijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik had eigenlijk wel eens willen zien dat hij een uptempo nummer zong, jammer dat ze de zeikerigheid van de auditie uitmelken
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit. Ik ga weer even Peter Andre kijken.
Eens, ze heeft iets niet fijns gewoonquote:
datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Eens, ze heeft iets niet fijns gewoon
Geen pics?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik kwam Martijn Krabbe maand terug nog tegen in de sauna, hij is niet alleen klein qua lichaamslengte kan ik jullie vertellen....
Ik vind haar een ordinaire uitstraling hebbenquote:
Dit wilde ik níet weten!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik kwam Martijn Krabbe maand terug nog tegen in de sauna, hij is niet alleen klein qua lichaamslengte kan ik jullie vertellen....
zoomlens besloeg waarschijnlijkquote:
Misschien is het een groeier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Dan nog hoeft het er niet zo dik bovenop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind haar een ordinaire uitstraling hebben
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
zelfs beter dan Isabelquote:
I second that..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef iBenny het volgende:
Demi wint. Mag. Vind ik geen enkel probleem.
Kleine voetjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik wel; Stephaniequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef iBenny het volgende:
Demi wint. Mag. Vind ik geen enkel probleem.
Maar alle meisjes van 12 stemmen nu hun telefoon helemaal leeg voor Ayoub.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Qua zang is ze het beste hoor, dat absoluut
Zei het al: toekomstig Glennis Grace typequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef MissJ het volgende:
Ze is wel echt heel erg goed.
OMG ik zag haar ouders... behoorlijk ordi volgens mij
Ik hoop het. Hij heeft echt de gunfactor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar alle meisjes van 12 stemmen nu hun telefoon helemaal leeg voor Ayoub.
De medicijnen tegen zn TIAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Wat heeft Marco in z'n borstzak zitten?!
Pacemakerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Wat heeft Marco in z'n borstzak zitten?!
Dit, Dat sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Isabel is de slechte die door is imo
dat klopte ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Isabel is de slechte die door is imo
Ja, bekend en daarna nooit meer iets van vernomenquote:
Had geen tijd om iets anders zelf te leren denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:04 schreef iBenny het volgende:
Marco moet z'n eigen liedje natuurlijk pluggen
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Demi met d'r warme uitstraling hielp niet?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk niet dat mijn Nokia 3310 geschikt is om voicies te scannen...![]()
Dus heb ik maar overtrekpapier gekocht en een pritstift om ze na te tekenen & op een kaart te kunnen plakken. Nu alleen nog de postcode weten van de voice waar ik ze heb kan sturen.
ik hoop alleen qua uiterlijk, anders staat dr ook een hoop uitwoonwerk te wachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op een jonge Anouk qua uiterlijk.
Dat is zeker GEEN complimentquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Holy smoke.
Wat vreselijk dat ik gelijk weet wie je bedoelt.
Hij maakt ook altijd dezelfde bewegingenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco, doe je ogen open, we zitten hier
Daar zijn genoeg fans vanquote:
ja, de baard dat is gewoon ff beroerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ayoub heeft het zwaar. Z'n stem is aan het veranderen. Jammer hoor.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Marco kijkt tijdens het zingen altijd alsof ie moet poepen
tja, tiaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Marco kijkt tijdens het zingen altijd alsof ie moet poepen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:08 schreef hexje het volgende:
Shit. Moest net toch aan de groeier van Martijn denken.
mijn moeder zei net ook al dat hij dat duet met zijn piemel zongquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:08 schreef hexje het volgende:
Jordy van Loon en de groeier van Martijn. Niet echt de finale die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:08 schreef hexje het volgende:
traumatische avodquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jordy van Loon en de groeier van Martijn. Niet echt de finale die ik in gedachten had.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jordy van Loon en de groeier van Martijn. Niet echt de finale die ik in gedachten had.
'Paling' krijgt ineens een heel andere bijklankquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
jaaaa, heelquote:
Ik zag Jordi pas nog langskomen op tv. Die is dik geworden!! Niet normaal. Iets te verliefd op toverballen geworden denk ik...quote:
we weten dat volwassenen en muziekkenners nooit naar dit soort programma's kijken, laat staan dat ze sms'en.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Als ik zeg dat ik een gestolen overwinning van Ayoub verwacht is dat dan discriminerend?
Vies dik?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:11 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik ga Jordi pas nog langskomen op tv. Die is dik geworden!! Niet normaal. Iets te verliefd op toverballen geworden denk ik...
Ik zou bijna googlen maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg dat ik die vreselijke kop weer wil zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:11 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik zag Jordi pas nog langskomen op tv. Die is dik geworden!! Niet normaal. Iets te verliefd op toverballen geworden denk ik...
hahaha oeps.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou bijna googlen maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg dat ik die vreselijke kop weer wil zien.
Oehhh dat heb ik gemist helaas. Ben ook bij een optreden geweest, maar stond te ver om in zijn ogen te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik ben eens naar een optreden van Waylon geweest. Ik zat op de tweede rij en dan verzuip je toch wel in die ogen hoor.
Valt toch mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oude foto..
Zijn huidige twitter foto
[ afbeelding ]
[/stalkermode]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:11 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik zag Jordi pas nog langskomen op tv. Die is dik geworden!! Niet normaal. Iets te verliefd op toverballen geworden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Sympathieke gast, stond bijna te janken op het podium.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oehhh dat heb ik gemist helaas. Ben ook bij een optreden geweest, maar stond te ver om in zijn ogen te kunnen kijken.
Soort Roy Donders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oude foto..
Zijn huidige twitter foto
[ afbeelding ]
[/stalkermode]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]Kon dat niet sneller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Studiepunten door naar een concert te gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sympathieke gast, stond bijna te janken op het podium.
Zijn muziek vind ik niks trouwens. Ik kon via school kaartjes bestellen en studiepunten verdienen.
Nou ja, je moest zoveel 'culturele' dingen bezoeken en dan kreeg je 2,5 studiepunt. Waylon van dus zo'n 'ding'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Studiepunten door naar een concert te gaan?![]()
Ik kreeg studiepunten door in een zweefvliegtuig te gaan
ze vertelde net al dat ze een vriend heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:17 schreef matthijst het volgende:
Ayoub kan altijd nog dr loverboy worden.
die moet gewoon dat Dushi pak aantrekkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
Soms heb je wel eens meisjes die wc papier in hun bh stoppen om te laten lijken dat ze tieten hebben.. Wendy zou wat wc papier op haar heupen moeten plakken met ducttape.
Wendy? Die heb ik nog geeneens gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
Soms heb je wel eens meisjes die wc papier in hun bh stoppen om te laten lijken dat ze tieten hebben.. Wendy zou wat wc papier op haar heupen moeten plakken met ducttape.
ik vind hem echt een briljante zanger en alleskunnerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik ben eens naar een optreden van Waylon geweest. Ik zat op de tweede rij en dan verzuip je toch wel in die ogen hoor.
Podiumbeest ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem echt een briljante zanger en alleskunner
nog nooit een optreden gezien van hem, live of tv.. maar klinkt nu al veelbelovend voor ESFquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem echt een briljante zanger en alleskunner
Katharina was ook onterecht.quote:
dit dusquote:
John moet natuurlijk wel innen.quote:
ja dat was het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jim bij Idols toen. Sweet Lord, dat was erg!
Pimquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef hunter2011 het volgende:
Wie is die jongen met die krulletjes?
pim.. een arrogante kwalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef hunter2011 het volgende:
Wie is die jongen met die krulletjes?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef hunter2011 het volgende:
Die Jarmo wordt echt Ferry Doedens, tjonge...
Geen idee.. Denk het niet..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Er gaan geruchten dat dit programma gesponsord wordt.... Is niet waar toch? ;-)
Och, goede genen...je weet niet wat ze onder de leden hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De hele familie.. Weten van zichzelf dat ze over goede gene beschikken..
Je zou bijna denken dat de commercie erachter zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Er gaan geruchten dat dit programma gesponsord wordt.... Is niet waar toch? ;-)
Niet drinken hoor, volgens mij zit daar het bloed van de duivel inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen idee.. Denk het niet..
* Stickertje schenkt nog een glas Yoki in
In een Disneyglas toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen idee.. Denk het niet..
* Stickertje schenkt nog een glas Yoki in
Uiteraard, moet alleen zorgen dat ik niet knoei over mijn nieuwe WE kleding.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Uiteraard, moet alleen zorgen dat ik niet knoei over mijn nieuwe WE kleding.
Ze is nog echt een kind, dat had Demi tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:28 schreef PinkLow het volgende:
Angela is slim geweest.. Blije stuiterkids doen het blijkbaar goed thuis
mee eens... Of Ayoubquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt haar ook zo makkelijk af te gaan.
Absoluutquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Jammer, Demi had het meer verdient om in de finale te staan
het is niet anders, ik wist het al voor dit programma begon, al die meiden sms'en zich suf met hun oren dichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:
Jammer, Demi had het meer verdient om in de finale te staan
verrekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
Ayoub heeft realiseer ik nu echt een stem voor arabische liedjes
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
Ayoub heeft realiseer ik nu echt een stem voor arabische liedjes
of Isabelquote:
Ik klik dat nummer aan, zegt mijn vogeltje "kusje"quote:
Datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef Stickertje het volgende:
De liedjes die Ayoub zingt zijn allemaal zo.. depressief.. maar dan niet op de goede manier.. ik word er gewoon vervelend van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |