quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Als trouwe meelezerT van jullie FoK!kers over Utopia wil ik voor 1 keer mijn welgemeende complimenten geven voor alle streamverslagen / reacties/ en hilarisch commentaar!
Ik geniet hier echt van! Keep up the good work.
Geile avond nog xxx
Ik waag me er niet eens meer tussen, komt toch niet over, zelfs met caps ben ik te laatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
sjezus hebben jullie speed op of zo?? De Cos gaat Hard!
Nee Hakim, Billy wil zelfs vriendjes met Emil wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Parlay het volgende:
Billy en Aike willen Emil er nu weer uit. Pfff
Waar zijn die caps dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Joezi het volgende:
Dat er nog niemand out is gegaan? Kheb heel wat poeders en pillen naar binnen zien gaan
En nu gaan Aike en Billy weer switchen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ruud zegt dat Joey Nico eruit gaat stemmen
Yeah, right..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Als trouwe meelezerT van jullie FoK!kers over Utopia wil ik voor 1 keer mijn welgemeende complimenten geven voor alle streamverslagen / reacties/ en hilarisch commentaar!
Geile avond nog xxx
Dat zou fijn zijn, heb de streams op mute, even rust aan´t hoofdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Mallika het volgende:
Kan er voor de afwisseling ook nog muziek gedraaid worden
Almerequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
Waar kwamen die moeder en dochter vandaan? Ergens uit Flevoland zeiden ze.
net een tamdhu 2004 cask strenght, nu een highland park 1986 zo een longmorn 1996 caskstrenght en als afsluiter een van zuidam eigen bottlingquote:
Lelystad, sowieso.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
Waar kwamen die moeder en dochter vandaan? Ergens uit Flevoland zeiden ze.
Ai als plaatjes konden sprekenquote:
Voor altijd en altijdquote:
natural highquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
sjezus hebben jullie speed op of zo?? De Cos gaat Hard!
Van mij mag Nico wel blijven!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ruud zegt dat Joey Nico eruit gaat stemmen
En daar zit ik dan met m'n groenvoer en Glenn Talloch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
net een tamdhu 2004 cask strenght, nu een highland park 1986 zo een longmorn 1996 caskstreght en als afsluiten een van zuidam eigen bottling
Ik zie een veertiger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw wordt altijd heeeeeeeeeeeeel jong geschat.
50?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw wordt altijd heeeeeeeeeeeeel jong geschat.
Dat is waar Hakim mee bezig is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef community het volgende:
Bil:"Happie is echt een slang. Happie zegt over mij 'ah die bitches heb ik in mijn zak'"
Jij bent niet de echte Kim toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Geile avond nog xxx
wie is de moeder?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
* doet bijbehorend dansje *
O, Hakim nu weer, het is niet bij te houwe jonguh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:01 schreef frensje het volgende:
[..]
Nee Hakim, Billy wil zelfs vriendjes met Emil worden
Kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar dat kan echt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |