quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]heb je je lijstje niet bij gehouden
Charming. Iets van een jas met daaronder sportschoenen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicole ziet er toch niet uit zo...
Ja en Ruud kwam binnen, snel wegstoppen.. Ik zag het wel goed dus..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, die zoop iets uit iemand anders z'n fles volgens mij..
Je moet gewoon niet zo op me letten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af he... voor die paar keer dat je hier post en steeds alleen zit te zeiken, moet ik dan met je meevoelen of je uitlachen?
Een fles mondwater ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en Ruud kwam binnen, snel wegstoppen.. Ik zag het wel goed dus..
Lekker nummer idd. Oh wacht, een remix.quote:
JdM biedt gewoon een stel lui wat geld en hup het wordt een geslaagd feestje hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Langzaam bekruipt me het angstige gevoel dat er geen hond komt vanavond![]()
Ze heeft de hare afgestaan aan een verpleegsterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt niet.
En Andrea ziet eruit alsof ze wel een vent lust.
Ja ik ben meer van de generatie originals van zequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Kut remix van gemaakt natuurlijk
Ach ja, ze volgt Anton's advies:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Anton kijk mij eens fuck je hartaanval, fuck me kind, fuck de hele wereld ik dans met God
quote:
Dat zijn de kleren die ze van Humana gekocht hebben, vandaag bezorgd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Injetta het volgende:
Isa heeft wel een buikje in die jurk.
BTW waar komen dus nu al die kledingstukken vandaan? Allemaal dus uit die Humana zakken...![]()
Ze hebben echt allemaal flink geshopt in die zakken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik ben meer van de generatie originals van ze
Klopt ze schrok gewoon toen ze Ruud zag...maar ja... ze zal het wel geleend hebben. Morgen spuugt ze wat terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en Ruud kwam binnen, snel wegstoppen.. Ik zag het wel goed dus..
Wel een leuk jurkje eronder. Het is nog wel koud daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Charming. Iets van een jas met daaronder sportschoenen.
Met dank aan Vanessaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Injetta het volgende:
Isa heeft wel een buikje in die jurk.
Sommigen hebben keurig dingen gekocht en anderen.. nou ja, dat weten we welquote:BTW waar komen dus nu al die kledingstukken vandaan? Allemaal dus uit die Humana zakken...![]()
Ze hebben echt allemaal flink geshopt in die zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |