Beter toch? Die drank zal toch op moeten..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Langzaam bekruipt me het angstige gevoel dat er geen hond komt vanavond![]()
komen 100 man zei Gioquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
zei ik ook al ,maar ik moest naar ene hans anders hahaahhaahhaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar in dit geval heb je gelijk.
geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Renevanlaaren is dit een nieuw truitje?
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het echt te veel moeite om je even in te lezen? Serieus...
Oh.. Alweer?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, dat ziet er echt niet uit. Maar ze is ongesteld, dat je het even weet.
Ik vraag me steeds af he... voor die paar keer dat je hier post en steeds alleen zit te zeiken, moet ik dan met je meevoelen of je uitlachen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het echt te veel moeite om je even in te lezen? Serieus...
Heeft ze d'r pilletje al genomen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, dat ziet er echt niet uit. Maar ze is ongesteld, dat je het even weet.
Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicole ziet er toch niet uit zo...
teleurstellend hè?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat denk ik wel, het duurt langquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, die zoop iets uit iemand anders z'n fles volgens mij..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh.. Alweer?
Wat liep andrea daar te smoezelen?!
Echt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicole ziet er toch niet uit zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |