Als Jimmy gaat draaien hebben ze geen V'tje rondlopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Odaiba het volgende:
Hebben ze die DJ Orlando nog op het laatste moment gestrikt ofzo? Dacht dat Ruud zou draaien en vervolgens heeft afgezegd en dat Jimmy dan wel gaat draaien.
Dat is de juiste instelling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal me even aanpassen.
Gatver Lot, vette zeug. Billy, vieze crackhoer.
Je leert het al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jimmy heeft hem gebeld. Die gast heeft eerder op een feestje van hem gedraaid begrijp ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Odaiba het volgende:
Hebben ze die DJ Orlando nog op het laatste moment gestrikt ofzo? Dacht dat Ruud zou draaien en vervolgens heeft afgezegd en dat Jimmy dan wel gaat draaien.
Ging dat niet draaien niet om de rechten van de nummers?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Burner82 het volgende:
Dat Jimmy niet mag draaien omdat hij beveiliging moet doen, is al bekend sinds hij erin komt....
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een chick hè , die Isa!![]()
![]()
![]()
Leuke schoenen ook!![]()
[ afbeelding ]
Je moet niet denken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Odaiba het volgende:
Malle kikker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Talpa betaald al buma/stemra rechten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat niet draaien niet om de rechten van de nummers?
wat, hoe danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat niet draaien niet om de rechten van de nummers?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Ga? En waarom gaat hij of zij naar Hans?
Ik zou een barkruk eisenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Persefoneia het volgende:
Je zou mij echt met geen paard van de dansvloer krijgen vanavond![]()
![]()
![]()
Beren-shirts zijn "in"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Stoere manne macho...
[ afbeelding ]
Ik ben het niet vaak met je eens maar in dit geval heb je gelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een chick hè , die Isa!![]()
![]()
![]()
Leuke schoenen ook!![]()
+1quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef GekkePoes het volgende:
Als het aan mij lag, dan had ik er elke zaterdag zo een feest in geknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |