Neequote:Kent u het merk Kiehl's? (zie afbeelding hierboven)*
Heb geen idee (dat zijn er 3!)quote:Wat zijn de eerste 3 woorden die bovenkomen als u aan Kiehl's denkt?*
Dingenquote:Wat voor producten verkoopt dit merk? Ook als u het merk niet kent, wat denkt u dat Kiehl's verkoopt?*
Blijkbaar nietquote:Heeft u weleens een Kiehl's product gekocht?*
Ik ken het niet?quote:Wat is de reden dat u wel of geen Kiehl's producten koopt?*
vanmiddag is hetzelfde topic van TS ook al geslotenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zelf je data verzinnen![]()
nee, dat werkt goed.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:42 schreef yvonne het volgende:
• Enquêtes met een al dan niet verkapt commercieel doel zijn niet toegestaan.
• Waardebonnen of prijzen verloten onder de inzendingen ook niet.
Als er aan een of meer van bovenstaande punten niet voldaan wordt dan is de kans groot dat het topic door een moderator wordt gesloten.
Users kunnen deze knop gebruiken [ afbeelding ] om de mods ergens op te wijzen, ga niet reageren in het topic zelf.
Het beste blijft: even mailen met forum(at)fok.nl
Dan kunnen wij er naar kijken en kan de enquête met onze toestemming geplaatst worden.
Dat scheelt een hoop ergernis bij user en plaatser.
Gaan de resultaten ook naar Kiehl's toe? of is het in opdracht van Kiehl's?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef LifestyleJ het volgende:
Het achterliggende onderwerp is expres niet vooraf kenbaar gemaakt aangezien de resultaten daardoor minder waardevol worden m.b.t. het merk dat we testen. Het gaat hierbij om een onderzoek naar hoe het merk Kiehl's zich momenteel positioneert in de hoofden van mannelijke consumenten en hoe dit bedrijf dit eventueel zou kunnen veranderen.
Ja, met de mededeling dat ze op FOK! geen reclame mocht maken voor de tegoedbonnen en dat soort ongein. Dat doet ze dan nu ook niet. Al zie ik nu wel dat de laatste 'vraag' nog steeds verband houdt met die stomme waarschijnlijk niet bestaande waardebonnen, Mord?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef spiedermann het volgende:
[..]
vanmiddag is hetzelfde topic van TS ook al gesloten
Mag dat dan wel van je?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef LifestyleJ het volgende:
Mijn topic was gesloten omdat ik niet voldeed aan één van FOK's eisen voor enquêtes. Als ik dit opgelost had mocht ik mijn enquête weer beschikbaar maken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gaan de resultaten ook naar Kiehl's toe? of is het in opdracht van Kiehl's?
Omdat als iedereen hier zomaar, zonder kritische noten en vragen een enquête zou mogen plaatsen het hier een wildgroei aan die dingen zou worden, gesponsord vanuit allerlei commerciele organisaties die hier via enquêtes gratis reclame hopen te kunnen maken, bijvoorbeeld, zoals in dit geval Kiehls. Dat staat dan ook duidelijk in het eerder gelinkte topic: Commercieel georiënteerde enquêtes mogen dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef LifestyleJ het volgende:
Ik snap niet zo goed wat de reden is dat er zo vijandig gereageerd wordt. Ik ben juist benieuwd naar jullie meningen over dit onderwerp en ben hier terecht gekomen omdat ik hier goede reacties verwacht.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef LifestyleJ het volgende:
Dat snap ik zeker dat het niet de bedoeling is dat iedereen hier zomaar zijn enquête plaatst en vind het ook goed dat jullie hier snel/effectief op reageren. Stilletjes aan het eind wil ik het zelf niet noemen, aangezien wij tijdens onze colleges geleerd hadden dat 'positive reinforcement' goed werkt, maar aangezien daar hier niet mee geadverteerd mag worden (wat ik begrijp en waar ik ook respect voor heb) heb ik dit alleen nog aan het eind zichtbaar gelaten. De reden hiervoor is dat er al eerder mensen mee hebben gedaan aan de enquête waarbij dit nog geen issue vormde, dus als ik dit nu aan het einde weghaal lijkt me dat een beetje krom t.o.v. de andere uitgenodigde. Ik neem aan dat door er geen reclame mee te maken en het ook niet zichtbaar te maken aan het begin van de enquête dit oké is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |