abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136984384
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Mord_Sith op 21-02-2014 20:20:36 ]
pi_136984617
quote:
Kent u het merk Kiehl's? (zie afbeelding hierboven)*
Nee

Volgende verplichte vraag:

quote:
Wat zijn de eerste 3 woorden die bovenkomen als u aan Kiehl's denkt?*
Heb geen idee (dat zijn er 3!)

quote:
Wat voor producten verkoopt dit merk? Ook als u het merk niet kent, wat denkt u dat Kiehl's verkoopt?*
Dingen

quote:
Heeft u weleens een Kiehl's product gekocht?*
Blijkbaar niet

quote:
Wat is de reden dat u wel of geen Kiehl's producten koopt?*
Ik ken het niet?

etc.

Waarom je enquête niet meer 'responsive' maken? Ik ben dan wel geen man, maar toch.

Sowieso, je enquête is alleen voor mannen. Waarom dan niet in je eerste scherm vragen of iemand een man/vrouw is en vervolgens in het tweede scherm óf doorgaan met de enquête, óf zegt "bedankt, hier eindigt de enquête, hij is alleen voor mannen"? Dan voorkom je dat mensen niet goed lezen, denken 'oh, dat vul ik wel even in' en ze tijd aan je besteden die wat zinloos is.
Ja doei.
pi_136984895
De volgende vraag is verplicht aangezien wij benieuwd zijn naar de associaties die het logo bij mensen oproept ongeacht ze het merk kennen.
Het is in deze vorm van survey niet mogelijk om bepaalde vragen uit te filteren, dus ik heb dit zoveel mogelijk proberen op te lossen.
Daarnaast vraag ik toch naar geslacht aangezien er mensen zijn die niet goed lezen, als die de survey invullen dan kan ik deze eruit filteren. (als zo'n tweede scherm mogelijk was had ik dat zeker gedaan).
Maar bedankt voor je vriendelijke feedback.
pi_136984918
Dat kán in thesistools....
Ja doei.
pi_136985141
maak je eigen huiswerk
pi_136985170
Wat is het doel van deze enquete?
Mokkel met stuntstok
pi_136985336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:18 schreef spiedermann het volgende:
maak je eigen huiswerk
Ja, zelf je data verzinnen ^O^ :') nee, dat werkt goed.
Ja doei.
pi_136985343
Het achterliggende onderwerp is expres niet vooraf kenbaar gemaakt aangezien de resultaten daardoor minder waardevol worden m.b.t. het merk dat we testen. Het gaat hierbij om een onderzoek naar hoe het merk Kiehl's zich momenteel positioneert in de hoofden van mannelijke consumenten en hoe dit bedrijf dit eventueel zou kunnen veranderen.
pi_136985393
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Kiehl's spammen!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_136985452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, zelf je data verzinnen ^O^ :') nee, dat werkt goed.
vanmiddag is hetzelfde topic van TS ook al gesloten :)

en

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:42 schreef yvonne het volgende:

Enquêtes met een al dan niet verkapt commercieel doel zijn niet toegestaan.
Waardebonnen of prijzen verloten onder de inzendingen ook niet.

Als er aan een of meer van bovenstaande punten niet voldaan wordt dan is de kans groot dat het topic door een moderator wordt gesloten.

Users kunnen deze knop gebruiken [ afbeelding ] om de mods ergens op te wijzen, ga niet reageren in het topic zelf.

Het beste blijft: even mailen met forum(at)fok.nl
Dan kunnen wij er naar kijken en kan de enquête met onze toestemming geplaatst worden.
Dat scheelt een hoop ergernis bij user en plaatser.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:25:04 #11
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136985479
Misschien wel handig in de OP te vermelden waar de enquête precies over gaat, ook als is het voor mannen alleen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136985528
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef LifestyleJ het volgende:
Het achterliggende onderwerp is expres niet vooraf kenbaar gemaakt aangezien de resultaten daardoor minder waardevol worden m.b.t. het merk dat we testen. Het gaat hierbij om een onderzoek naar hoe het merk Kiehl's zich momenteel positioneert in de hoofden van mannelijke consumenten en hoe dit bedrijf dit eventueel zou kunnen veranderen.
Gaan de resultaten ook naar Kiehl's toe? of is het in opdracht van Kiehl's?
Mokkel met stuntstok
pi_136985531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef spiedermann het volgende:

[..]

vanmiddag is hetzelfde topic van TS ook al gesloten :)
Ja, met de mededeling dat ze op FOK! geen reclame mocht maken voor de tegoedbonnen en dat soort ongein. Dat doet ze dan nu ook niet. Al zie ik nu wel dat de laatste 'vraag' nog steeds verband houdt met die stomme waarschijnlijk niet bestaande waardebonnen, Mord?

quote:
5s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Mag dat dan wel van je?
Ja doei.
pi_136985572
Mijn topic was gesloten omdat ik niet voldeed aan één van FOK's eisen voor enquêtes. Als ik dit opgelost had mocht ik mijn enquête weer beschikbaar maken.
pi_136985632
gooi er gewoon een dik vet hangslot op, en in het vervolg ook bij al die studentjes die zich even gauw registreren om hun enquete te spammen en vervolgens nooit meer terug komen...als het nou een lid is met enigzins een postgeschiedenis zou ik er best aan mee willen werken.
pi_136985653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef LifestyleJ het volgende:
Mijn topic was gesloten omdat ik niet voldeed aan één van FOK's eisen voor enquêtes. Als ik dit opgelost had mocht ik mijn enquête weer beschikbaar maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Gaan de resultaten ook naar Kiehl's toe? of is het in opdracht van Kiehl's?
Mokkel met stuntstok
pi_136985696
Deze opdracht is voor mijn opleiding en de resultaten van deze enquête gaan niet naar Kiehl's toe.
pi_136985751
Ik snap niet zo goed wat de reden is dat er zo vijandig gereageerd wordt. Ik ben juist benieuwd naar jullie meningen over dit onderwerp en ben hier terecht gekomen omdat ik hier goede reacties verwacht.
pi_136986110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef LifestyleJ het volgende:
Ik snap niet zo goed wat de reden is dat er zo vijandig gereageerd wordt. Ik ben juist benieuwd naar jullie meningen over dit onderwerp en ben hier terecht gekomen omdat ik hier goede reacties verwacht.
Omdat als iedereen hier zomaar, zonder kritische noten en vragen een enquête zou mogen plaatsen het hier een wildgroei aan die dingen zou worden, gesponsord vanuit allerlei commerciele organisaties die hier via enquêtes gratis reclame hopen te kunnen maken, bijvoorbeeld, zoals in dit geval Kiehls. Dat staat dan ook duidelijk in het eerder gelinkte topic: Commercieel georiënteerde enquêtes mogen dus ook niet.

Daarbij is het verloten van bonnen dus niet de bedoeling, al helemaal niet door er groots mee te adverteren op FOK!, en of het in de enquête stilletjes op 't eind mag is dus nog maar de vraag.
Ja doei.
pi_136986407
Dat snap ik zeker dat het niet de bedoeling is dat iedereen hier zomaar zijn enquête plaatst en vind het ook goed dat jullie hier snel/effectief op reageren. Stilletjes aan het eind wil ik het zelf niet noemen, aangezien wij tijdens onze colleges geleerd hadden dat 'positive reinforcement' goed werkt, maar aangezien daar hier niet mee geadverteerd mag worden (wat ik begrijp en waar ik ook respect voor heb) heb ik dit alleen nog aan het eind zichtbaar gelaten. De reden hiervoor is dat er al eerder mensen mee hebben gedaan aan de enquête waarbij dit nog geen issue vormde, dus als ik dit nu aan het einde weghaal lijkt me dat een beetje krom t.o.v. de andere uitgenodigde. Ik neem aan dat door er geen reclame mee te maken en het ook niet zichtbaar te maken aan het begin van de enquête dit oké is.
pi_136986976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef LifestyleJ het volgende:
Dat snap ik zeker dat het niet de bedoeling is dat iedereen hier zomaar zijn enquête plaatst en vind het ook goed dat jullie hier snel/effectief op reageren. Stilletjes aan het eind wil ik het zelf niet noemen, aangezien wij tijdens onze colleges geleerd hadden dat 'positive reinforcement' goed werkt, maar aangezien daar hier niet mee geadverteerd mag worden (wat ik begrijp en waar ik ook respect voor heb) heb ik dit alleen nog aan het eind zichtbaar gelaten. De reden hiervoor is dat er al eerder mensen mee hebben gedaan aan de enquête waarbij dit nog geen issue vormde, dus als ik dit nu aan het einde weghaal lijkt me dat een beetje krom t.o.v. de andere uitgenodigde. Ik neem aan dat door er geen reclame mee te maken en het ook niet zichtbaar te maken aan het begin van de enquête dit oké is.

ik gooi even het kwijlbakje leeg, wát een geslijm
pi_136988345
Er worden nog steeds bonnen verloot?
het mag nog steeds niet.
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')