Proestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:05 schreef Godtje het volgende:
http://www.miecmarketingtalk.com/miec/showthread.php?tid=9
Dan weet je genoeg.![]()
Las net dat ze ook samenwerken met de Nederlandse Energiemaatschappij. Ga er dus niet op in, wil niks doen voor die oplichtersbende.quote:
Goed dat je dat eerst hebt uitgezocht ook! En niet eerst op sollicitatie gaat bij zo ietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Las net dat ze ook samenwerken met de Nederlandse Energiemaatschappij. Ga er dus niet op in, wil niks doen voor die oplichtersbende.
Ben wel op kennismakingsgesprek geweest, was verplicht te solliciteren. Brief gehad van UWV. Maar ff wat info sturen naar het UVW en hopen dat ze wel begrijpen dat ik niet een soort van slaaf wil worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed dat je dat eerst hebt uitgezocht ook! En niet eerst op sollicitatie gaat bij zo iets
Gaat niet alleen om energie, ook telefoon, internet en tv abonnementen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef RTB het volgende:
Als je graag uitgekafferd wilt worden door mensen die je stoort tijdens hun avondeten moet je het vooral doen.
Er is geen brood te halen in deur-aan-deur verkoop van energie, je wordt uitgeknepen waar je bijstaat met vage loonconstructies en je targets zijn onmogelijk te halen. Niemand in heel dit land zit thuis van: "goh, ik wou dat ze eens aanbelden voor een aanbod qua goedkopere energie!".
Hun site is wel hilarisch:quote:Beste ***
Naar aanleiding van de plaatsing van uw cv op de Nationale Vacature Bank, berichten wij u als volgt:
Wij hebben uw cv online geselecteerd om u een aantal vragen te stellen, en een indruk te krijgen of u voor onze beschikbare functies de geschikte kandidaat zou kunnen zijn.
Wij hebben u hieromtrent getracht telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt.
Wij verzoeken u vriendelijk, ons zo spoedig mogelijk te willen bereiken middels dit email adres of per onderstaand telefoonnummer.
Voor ons kantoor in o.a. Groningen hebben wij op dit moment een aantal junior en senior commerciële functies vrij, binnen direct sales, als vertegenwoordiger en buitendienst adviseur.
Heeft u geen of weinig ervaring? Geen probleem! Wij bieden interne opleidingsmogelijkheden en intensieve sales trainingen, die bij voldoende en behaalde resultaten diverse doorgroeimogelijkheden garanderen.
Voor aanvullende informatie omtrent ons bedrijf en de functie buitendienst adviseur kunt u zich oriënteren middels onze website: www.miec.nl
Mocht u per direct of op zeer korte termijn beschikbaar zijn (liefst fulltime of uitzonderlijk minimaal 4 volle werkdagen) en interesse hebben in deze functie,
stuurt u mij s.v.p. uw motivatie en meest recente cv met uw contactgegevens, voor een persoonlijk kennismakingsgesprek.
Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
quote:Ik ben inmiddels 33 jaar en kan zeggen dat ik de afgelopen zeven jaar geen enkele dag gewerkt heb. Ik leef iedere dag mijn droom.
http://miec.nl/succesverhalen/amir-ghavami%E2%80%8E/
Wie was de afzender? Ene mevrouw Gazimi o.i.d. want die had contact opgenomen met het UWV, waarvan ik vervolgens de vacature kreeg? Gesprek had ik trouwens met een meneer Babaie, kon hem soms bijna niet eens verstaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kreeg laatst ook al een mailtje van ze. Geen idee waarom ze denken dat ik, zonder enige commerciële achtergrond, mijn goede baan ga opzeggen om me vervolgens te verlagen tot colportage. Volgens mij sturen ze die mailtjes gewoon zonder naar cv's te kijken.
[..]
Hun site is wel hilarisch:
[..]
Wat is het toch met Turken en overal extra e achter willen plaatsenquote:MIEC Marketing is een groeiende bedrijf en altijd in beweging.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Beetje stoer doen met je Audi.
Tweedehandsje van weet ik hoe oud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Exact mijn ervaring. Volgens mij gooien ze gewoon met dartpijltjes op Nationale Vacaturebank o.i.d.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kreeg laatst ook al een mailtje van ze. Geen idee waarom ze denken dat ik, zonder enige commerciële achtergrond, mijn goede baan ga opzeggen om me vervolgens te verlagen tot colportage. Volgens mij sturen ze die mailtjes gewoon zonder naar cv's te kijken.
Je kunt veel zeggen, maar die gast op 3:28 danst wel aks een baas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tweedehandsje van weet ik hoe oud.
Voor de rest, je ziet gelijk een bepaald type volk. Maar het hoogtepunt is toch wel nep 7Up van de Aldi in plastic bekertjes
Meesterlijk, als de kipdrumsticks op de bbq gaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |