Duidelijk dat ze er niet op voorbereid zijn, dan doet Hemlis Messenger het misschien slimmer. Genoeg servers gebruiken, en wel goed voorbereid zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef Woods het volgende:
[..]
Klopt, kan gebeuren natuurlijk met zoveel nieuwe aanmeldingen.
[ [url=<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>We are experiencing connection issues in Europe due to the high load. Fixing it.</p>— Telegram Messenger (@telegram) <a href="https://twitter.com/telegram/statuses/437646626375487488">23 februari 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>]afbeelding[/url] ]
End to end encryptie is leuk alleen jammer dat de infrastructuur kwetsbaar is voor man in the middle aanvallenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Echt WTF dat topic
Waarom gebruikt iedereen rucksichtsloss iedere social media die maar opduikt, maar als een partij een keer wél end-to-end encryption aabiedt is die ineens niet te vertrouwen voor je privacy?_
Al 1,5 uur offline. Och ja, duidelijk dat Whatsapp het op dit punt makkelijk gaat winnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Adelante het volgende:
Iedere dag na 18 uur plat, welk volk komt er dan massaal online??
hier werkt het gewoon hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Al 1,5 uur offline. Och ja, duidelijk dat Whatsapp het op dit punt makkelijk gaat winnen.
quote:Telegram Messenger @telegram 1h
4 million users joined Telegram within the last 18 hours. We're doing our best, but the service is getting unstable due to high load.
Normaal zou ik je gelijk geven, maar dat is al de derde storing dit weekend...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen verwijderen als iets even niet werkt. Geef ze even de tijd dit op te lossen ofzo, komt toch niet op een paar uur aan.
[..]
En als nu iedereen terug gaat naar Whatsapp dan leren ze het nooit. Over een dag of wat loopt alles gewoon zoals het hoort. 4 miljoen nieuwe users in 18 uur is niet niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Normaal zou ik je gelijk geven, maar dat is al de derde storing dit weekend...
Het werkt al maanden vlekkeloos. Het is dit weekend uitzonderlijk gegroeid, maar dat komt vast goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Er moet een serverpark overkomen, dus de komende weken blijven dit soort problemen nog wel bij Telegram. Bron: https://twitter.com/telegram/status/437651693837103104quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als nu iedereen terug gaat naar Whatsapp dan leren ze het nooit. Over een dag of wat loopt alles gewoon zoals het hoort. 4 miljoen nieuwe users in 18 uur is niet niks.
Komt vanzelf goed. Je gaat echt niet dood van een paar avonden geen/minder berichtjes kunnen sturen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Er moet een serverpark overkomen, dus de komende weken blijven dit soort problemen nog wel bij Telegram. Bron: https://twitter.com/telegram/status/437651693837103104
Het duurt echt geen weken om de capaciteit uit te breiden. Ik denk dat het van de week wel weer prima loopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Er moet een serverpark overkomen, dus de komende weken blijven dit soort problemen nog wel bij Telegram. Bron: https://twitter.com/telegram/status/437651693837103104
Man, ik kan de keren dat whatsapp er uit heeft gelegen geeneens op 2 handen tellen...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
In één weekend?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Man, ik kan de keren dat whatsapp er uit heeft gelegen geeneens op 2 handen tellen...
Ook die momenten zijn er geweest, zeker in den beginne, maar het is gewoon wat flauw om zo'n opeens populair wordende service (het overnemen van Whatsapp door Facebook heeft Telegram net zo verrast als jou en mij) dan zo hard op te pakken. Whatsapp heeft het bij tijd en wijle ook aardig lastig gehad qua beschikbaarheid.quote:
Dat bestaat toch niet meer en is nu skype?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb aMSN nog dagelijks aan staan...
aMSN is niet Windows Live Messenger, maar een MSN-kloon. Bestaat en werkt nog steeds, alleen even je msn-account 1x in Skype openen en mergen met je Skype-account (als je dat hebt) en je kunt gewoon weer MSNnen, ik spreek er nog regelmatig mensen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer en is nu skype?
MSN werkt nog steeds en ik gebruik het met plezier. Er was zelfs nog een update uitgekomen een paar dagen geleden. Zie voor info:quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer en is nu skype?
Amerikanen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Adelante het volgende:
Iedere dag na 18 uur plat, welk volk komt er dan massaal online??
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef Joene het volgende:
ik doe niet mee aan deze achterlijke hype.
Waarom?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben juist blij dat er iets anders komt, ik word al tijden gek van dat hele WhatsApp.
Gewoon replyen via Telegram als ze je een bericht via Whatsapp sturenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:15 schreef koekii het volgende:
Stuk of 80 of meer van mijn contactenlijst hebben zich aangemeld bij telegram waaronder ik. En dan nog steeds via WA communiceren
Ik gebruik voor msn Miranda IM.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
MSN werkt nog steeds en ik gebruik het met plezier. Er was zelfs nog een update uitgekomen een paar dagen geleden. Zie voor info:
http://messengergeek.word(...)nger-and-beat-skype/
Jammer dat niet meer mensen ervan afweten
elk bedrijf koopt sms mogelijkheden op bij providers. KPN HotSpots SMSt ook met hetzelfde nummer als Randstad payroll.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef Dale. het volgende:
Even een vraagje... Ik heb 15 januari ingelogd op een oud hotmail/outlook adres van mij. Ik moest me toen authentificeren via zo'n sms-code, allemaal prima. Nu heb ik eergister Telegram geinstalleerd, weer authentificeren via sms. Alleen deze code komt van het zelfde nummer als ik de code die ik 15 januari heb gekregen voor mijn hotmail/outlook adres...
Dat lijkt mij een beetje raar of niet?
Welcome to an unofficial web-client of mobile Telegram messenger.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef alwaysonhold het volgende:
http://telegramchat.com/ is een aanrader vanaf je desktop of laptop. Werkt goed.
Webbased telegram-client? Cool!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef alwaysonhold het volgende:
http://telegramchat.com/ is een aanrader vanaf je desktop of laptop. Werkt goed.
Yaso?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Welcome to an unofficial web-client of mobile Telegram messenger.
It is an alpha, which means it is still not 200% secure and functional.
Visit telegram.org to learn more.
Sorry ik ben geen 12... wat zeg je?quote:
Unofficial... Dat valt dus niet onder telegram en is maar de vraag onder wat voor of welke voorwaarden het valt..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat je met je "" smiley bedoelt.
Ja dus?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Unofficial... Dat valt dus niet onder telegram en is maar de vraag onder wat voor of welke voorwaarden het valt..
De "about" rechts bovenaan is ook erg verhelderend...![]()
Voor Android zijn er twee officiële apps.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dus?
Er zijn sowieso maar twee "officiële" Telegram clients, namelijk de Android app en de iOS app. En het enige "officiële" daaraan is dat ze genoemd staan op de website van Telegram.
Meh, de voornaamste reden is gewoon dat het functioneel beter isquote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef Xaobotnik het volgende:
de voornaamste reden dat men overstapte van Whatsapp, en dus het bewijs dat het maar een soort van hype is (was?). Het gros zit immers sowieso ook op Facebook...
I stand corrected.quote:[..]
Voor Android zijn er twee officiële apps.
Je hebt dus geen idee wie of wat het is, en vertrouwt puur op het uiterlijk van die website...quote:
Daarvoor stappen mensen echt niet opeens massaal over hoor. Dan zouden ook Google Hang Outs en Kik Messenger massaal meer gebruikers hebben gehad. Telegram communiceert de eigen client ook als een alternatief dat privacy hoog in het vaandel heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, de voornaamste reden is gewoon dat het functioneel beter is
Dat is wel de reden dat mensen niet meer teruggaan naar WhatsApp, tenminste ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Daarvoor stappen mensen echt niet opeens massaal over hoor. Dan zouden ook Google Hang Outs en Kik Messenger massaal meer gebruikers hebben gehad. Telegram communiceert de eigen client ook als een alternatief dat privacy hoog in het vaandel heeft.
WhatsApp eraf gooien en zeggen dat je voortaan via Telegram of SMS bereikbaar bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon replyen via Telegram als ze je een bericht via Whatsapp sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |