abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136969080
Hi,

Ben nu al een paar jaar bevriend met de zoon van een collega van mijn pa.. Begon toen hij in 2008 een keer mee kwam op ''visite'', en toen bleek dat hij het jaar er op ook naar Utrecht ging verhuizen en ik ook, hebben we contact gehouden.

Sinds afgelopen zomer doet hij echter vanuit het niets nogal vaag... We gingen naar een terras, en vroeg of hij mee ging, en reageerde opeens nogal pissig dat we hem met rust moesten laten. Een dag later wilde hij wel met mij alleen ergens een biertje drinken. Toen gevraagd wat er aan de hand was, maar hij zei luchtig '' Ach, je weet dat ik gewoon een aparte ben soms '' ...

Ik vroeg aan hem hoe het ging, hoe het met zijn auto zoektocht ging waar hij mee bezig was
toen ik hem voor het laatst sprak, en ik kreeg alleen maar een beetje rare antwoorden

En sinds dien is het weer ruim een week stil gebleven. Nu is het voor mij niet duidelijk wat er precies aan de hand is... Waar lijkt het op : wil hij van het contact af? Aan de andere kant weet ik : Hij heeft best wel wat issues, moet ik doorvragen? Of het hier maar bij laten?

[ Bericht 21% gewijzigd door Sheldon. op 21-02-2014 13:04:26 ]
pi_136969142
Wil je meer dan vriendschap soms?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136969208
Volgens mij gaat dit wat verder dan vriendschap van jou kant.
pi_136969385
Ik ben niet gay, laat ik dat voorop stellen..

Maar ik vind het wel jammer en bovendien erg vreemd hoe dit zeg maar verloopt. Ik zag deze kerel de afgelopen jaren zo'n 1/2/3 keer per week, zaten samen op de sportschool, hebben elkaar helpen verhuizen, veel leuke dingen meegemaakt. Ik zag/zie hem als een van mijn betere vrienden

En dan besluit ik een tijdje terug eens te kijken wat er gebeurt als ik eens geen initiatief neem, en dan blijk je dus inderdaad niets terug te horen. En als ik dan na een tijd vraag hoe het met hem is, krijg ik alleen maar hele aparte antwoorden..

Ik zit hier eerlijk gezegd wel een beetje mee ja..
pi_136969540
Krijg eerder het idee dat hij gay is.
pi_136969605
Nog ff en hij springt voor een trein :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:39:31 #7
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_136969607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:37 schreef FreddyBundy het volgende:
Krijg eerder het idee dat hij gay is.
dit...of zo...dat hij het ook niet meer weet.

ook vanwege het een op een gebeuren en samen met jouw vrienden geen zin hebben.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_136969624
Aangezien jij al ruim 5 jaar het initiatief neemt is dit een "gewoonte" geworden.
Hij is niet anders gewend... en wacht misschien wel op een uitnodiging gezien hij ook een beetje apart is.

Succes!
pi_136969701
Je hebt geen kut aan vrienden als dit.
Dood laten bloeden imo.
pi_136969754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef fluffy2 het volgende:
Aangezien jij al ruim 5 jaar het initiatief neemt is dit een "gewoonte" geworden.
Hij is niet anders gewend... en wacht misschien wel op een uitnodiging gezien hij ook een beetje apart is.

Succes!
Zelf zie ik het een beetje als een doorgeslagen ego-kwestie..

Feit is dat ik goed met hem op kan schieten, maar dat hij zich bij de overgrote meerderheid van de mensen onmogelijk maakt. In feite is hij heel erg onzeker over zichzelf ( maatschappelijke prestaties, overgewicht, langstudeerder, nog maagd), maar hij verbloemt dit door net te doen alsof hij nergens een shit om geeft zeg maar.

Ik weet wel dat er meer achter zijn ''stoere'' gedrag zit, maar op deze manier wordt het wel lastig om normaal met hem om te gaan, want in mijn ogen is hij te trots om zelf initiatief te nemen...

Heb zeg maar 2 gedachten
- Of hij is heel erg onzeker, en is bang dat hij niet gewenst wordt.
- Of hij houdt vast aan een of ander zelf in het leven geroepen ongefundeerd ego dat mensen nagenoeg wil laten smeken of hij alsjeblieft mee wil, en voor minder dan dat komt hij de deur niet uit, zeg maar.
pi_136969854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Feit is dat ik goed met hem op kan schieten, maar dat hij zich bij de overgrote meerderheid van de mensen onmogelijk maakt. In feite is hij heel erg onzeker over zichzelf ( maatschappelijke prestaties, overgewicht, langstudeerder, nog maagd), maar hij verbloemt dit door net te doen alsof hij nergens een shit om geeft zeg maar.

Ik weet wel dat er meer achter zijn ''stoere'' gedrag zit, maar op deze manier wordt het wel lastig om normaal met hem om te gaan, want in mijn ogen is hij te trots om zelf initiatief te nemen...

Heb zeg maar 2 gedachten
- Of hij houdt vast aan een of ander zelf in het leven geroepen ongefundeerd ego dat mensen nagenoeg wil laten smeken of hij alsjeblieft mee wil, en voor minder dan dat komt hij de deur niet uit, zeg maar.
ik snap t... tja.. talk about it. Vraag gewoon waarom jij altijd contact moet opnemen. Dan heb je t antwoord (mits hij r niet over liegt).

Ik weet helaas niet wat er in die hersenpan van hem rondgaat.
pi_136969986
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:47 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

ik snap t... tja.. talk about it. Vraag gewoon waarom jij altijd contact moet opnemen. Dan heb je t antwoord (mits hij r niet over liegt).

Ik weet helaas niet wat er in die hersenpan van hem rondgaat.
Nee snap ik..

Zelf heb ik het idee dat hij gewoon mindgames speelt, maar dat je daar zo ver voor gaat door 2 hele maanden geen contact op te nemen? :P
pi_136969991
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Heb zeg maar 2 gedachten
Heeft die het wel eens gehad over zelfmoord? Geen grap.

Gr gr.
pi_136970028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Nee snap ik..

Zelf heb ik het idee dat hij gewoon mindgames speelt, maar dat je daar zo ver voor gaat door 2 hele maanden geen contact op te nemen? :P
tja mannen.... :')
pi_136970466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Heeft die het wel eens gehad over zelfmoord? Geen grap.

Gr gr.
Vrees ik oprecht ook wel eens voor..

Maarja dan nog ; Contact houden, of geen aandacht meer aan schenken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')