Mwa.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:06 schreef Hello_Kitty het volgende:
[ afbeelding ]
chocolade cake in een sinaasappel?
nog nooit zelf geprobeert maar dat maakt wel indruk denk ik.
Dat moet in de oven en gaat dus niet.quote:
Dat is een leuk idee en ziet er ingewikkelder uit dan het is dus moet ze wel lukken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:06 schreef Hello_Kitty het volgende:
[ afbeelding ]
chocolade cake in een sinaasappel?
nog nooit zelf geprobeert maar dat maakt wel indruk denk ik.
Heb je daar geen koelkast voor nodig?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwarktaarten met leuke versiering.
Hebben ze dat in die toko daar niet dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je daar geen koelkast voor nodig?
Scouting en op open vuur koken, ik heb zo'n idee dat een koelkast een probleem gaat worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hebben ze dat in die toko daar niet dan?
Totaal niet bekend met scoutingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Scouting en op open vuur koken, ik heb zo'n idee dat een koelkast een probleem gaat worden.
Natuur en zo toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Totaal niet bekend met scouting
Als ik hoor dat ze op een open vuur dit moeten klaarmaken betwijfel ik of dit geheel in een gebouw gaat plaatsvinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook clubgebouwen?
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik hoor dat ze op een open vuur dit moeten klaarmaken betwijfel ik of dit geheel in een gebouw gaat plaatsvinden.
Dat kan maar is volgens mij niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
OhIk had erover heen gelezen. In dat geval gewoon een vlaai kopen bij de appie ofzo en zelf versieren.
Dan gewoon een oven regelen en opgelost, kan je alles maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jamaar. Er staat ook dat ze ijs willen in de OP. Dus dan hebben ze wel een vriezer lijkt me.
Ook fijn dat TS zelf actief reageert.
We kunnen geen oven gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan gewoon een oven regelen en opgelost, kan je alles maken.
Het is sowieso geen open vuur, want er gaat een rooster over heen dus dit zou sowieso mogelijk zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:43 schreef Oceanonix het volgende:
Dessertrijst met fruit: http://oceanonix.blogspot(...)kos-en-fruit-in.html
Wij maken hem op de bbq. Je kan vast een plekje bij het vuur creeeren waar je geen open vuur hebt. De dessertrijst kan je in een pan maken boven het vuur.
Maar je hebt wel een vriezer of koelkast i.v.m. het ijs wat je zelf voorstelde? Overigens gaat ijs het in een koelkast neit zo lang volhouden, krijg je roomsoep.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:02 schreef DeGroetjez het volgende:
[..]
We kunnen geen oven gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |