Ja, ik weet niet in hoeverre je moeder dit soort zaken wilt regelen voor je. Als ze dit bij zowat alles doet lijkt het mij een beetje overbodig. Misschien wilt ze toch een vinger in de pap houden bij jou omdat ze wilt dat je de goede kant opgaat en kan ze je moeilijk loslaten..als je het mij vraagt vind ik 20 dan wel een leeftijd waarbij je moeder niet bij zo'n gesprek hoeft te zijn..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:33 schreef Blondje_93 het volgende:
Omdat ik me in de weekenden vaak verveel en dus niks te doen heb had ik het er gisteren met iemand over dat ik wel vrijwilligerswerk wil gaan doen. Na hier een poosje over gepraat te hebben besloot ik een mailtje naar degene te sturen die daar over gaat. Ik moet er bij zeggen: mijn moeder zat gewoon in de kamer en zei iets van ''Het hoeft in principe niet elke week, al is het maar 1 keer in de maand. Nou. vandaag kreeg ik een mailtje terug met de vraag of we een afspraak konden maken om verder te gaan kijken of er iets is. Nu kreeg ik ineens de reactie van m'n ma ''Ik vind dat je het veel te snel heb gedaan, je had eerst een beetje info kunnen inwinnen bij deze organisatie.
Ik heb hier al eens eerder vrijwilligerswerk gedaan, dus ik wist hoe alles in elkaar zat.
Dit is niet de eerste situatie in waarin zoiets gebeurt: eerst A zeggen en dan terugkrabbelen.. Zoals ik al zei zat ze bij dat gesprek, dus ze had toen toch d'r mond open kunnen doen!?
Ik ben 20 en mag toch mijn eigen keuzes wel maken
Negatieve reacties kunnen achterwege blijven!
Negatieve reacties kunnen achterwege blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Plantagehouder het volgende:
sta je onder bewind bij je moeder?
Tja, ze is er niet altijd bij hoor. Maar ze snapt nog niet dat ze er altijd weg moet blijven -_- En dan nog, wat kan er nou misgaan bij vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet in hoeverre je moeder dit soort zaken wilt regelen voor je. Als ze dit bij zowat alles doet lijkt het mij een beetje overbodig. Misschien wilt ze toch een vinger in de pap houden bij jou omdat ze wilt dat je de goede kant opgaat en kan ze je moeilijk loslaten..als je het mij vraagt vind ik 20 dan wel een leeftijd waarbij je moeder niet bij zo'n gesprek hoeft te zijn..
Net zoals bij alle andere dingen, alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, ze is er niet altijd bij hoor. Maar ze snapt nog niet dat ze er altijd weg moet blijven -_- En dan nog, wat kan er nou misgaan bij vrijwilligerswerk
Wat wil je eigenlijk horen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Negatieve reacties kunnen achterwege blijven
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de OP nu 2 keer gelezen maar snap niet wat het probleem is.
DOE EENS NIET ZO NEGATIEF!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:02 schreef Re het volgende:
Ga je altijd zo vijandig een discussie in? Dat werkt hier niet echt natuurlijk
Hmm, okquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik jou was, zou ik zo tegen je moeder ingaan i.p.v. tegen ons.
het commentaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat het hier nou om het vrijwilligerswerk of om het commentaar van je moeder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |