Mijn dochter zei: gewoon een geheugenkaartje met beelden meesmokkelen en aan Vanessa geven, die geeft het dan wel aan Rienkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Smokkel een briefje in je onderbroek met "Vertrouw Andrea niet!".
Ik ben bang van niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat Andrea blijft levert natuurlijk wel leuke streams op, dat wordt nog knallen
En vrijheid van mening mag ook al niet op die site van ze.quote:
Dat hoeft niet hoor, je kunt best particulier een verpleegster regelen, alleen dan wel op eigen kosten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Dat kun je niet zomaar even regelen, dat vraagt een arts aan.
oh ga ik ook even doen... twordt wel ff snel gelezen hoop ik !!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En vrijheid van mening mag ook al niet op die site van ze.
Ik ben wel goed om te betalen, niet om er een mening over te hebben blijkbaar.
Zijn al meerdere reacties van me weggehaald
Paul laten bellen, kost geen drolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kunt best particulier een verpleegster regelen, alleen dan wel op eigen kosten.
dre de klauwer zal dat écht nooit doen, tenzij talpa betaaldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kunt best particulier een verpleegster regelen, alleen dan wel op eigen kosten.
Nou ja, daar heb je toch gewoon maling aanquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef R0T29 het volgende:
Een veelpleegster die een verpleegster regelt....
Ik denk dat Andrea niet zo blij met Emil is. Die vraagt zich af of ze een goede keuze maakt. Andrea gaat campagne voeren tegen hem denk ik.quote:
Komopquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei dat vorige week in de COS en werd op mijn vingers getikt.
Je moet maar durven.
Domme muts ken nog geen eens der eigen schilderijen verkopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef R0T29 het volgende:
Het is te triest voor woorden wat daar gebeurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet durven hoor, in het aangezicht van zo'n roedel opgefokte wijven.
Dan nog is het onzin, want Anton wilde naar Bonaire en dat ze met hem mee zou gaan. Anton zit gewoon nu in het vliegtuig en wilde even afscheid nemen voor vertrek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
heel goed van hem,niet buigenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat Andrea niet zo blij met Emil is. Die vraagt zich af of ze een goede keuze maakt. Andrea gaat campagne voeren tegen hem denk ik.
Ik weet niet of Albert dat weet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden wat daar gebeurd.
Ik heb de pest aan Albert Verlinden maar hoop dat hij er een mooi item van maakt vanavond.
Hij zal genoeg info krijgen ook over die dochter van die dokter die is overleden. Echt ik hoop het
Ziek zooitje daar bij Talpa/SBS6
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
heel goed van hem,niet buigen
Volgens mij haalt hij alleen de koffie daar voor degene die er ECHT over gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef ericahysterica het volgende:
Huub bespeelt ons gewoon via een stel idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |