Prima, op hun terein, dus onderwater.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok we laten jouw vissen en mijn kat het uitvechten voor eens en voor altijd
Ah, je moet weer valsspelen. Net als met de borrelnootjes. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, op hun terein, dus onderwater.
Ik zorg wel dat hij niet naar boven komt.
Trouwens, kano noemt iemand een hoer in een topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet je best maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trouwens, kano noemt iemand een hoer in een topic![]()
Ik kan even een TR-tje terug maken
Brands heeft altijd interesse in spelers waar Ajax ook voor op de deur klopt, dus dat is wel logies.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon heel Salzburg overkopen ja toch. Al zullen jullie wel concurrentie krijgen van Brands.
Als onderwater jouw aquarium is dan zijn ze ook kansloos, duurt alleen wat langerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Superkatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is trouwens zo groot dat als je hem in dat mini aquarium van jou zet hij gewoon kan staan.
Challenge accepted dus.
Wel filmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is trouwens zo groot dat als je hem in dat mini aquarium van jou zet hij gewoon kan staan.
Challenge accepted dus.
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Challenge accepted dus.
Awh, hier is hij wel lief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevreden uitbuiken na het opeten van alle visjes van ggmm
[ afbeelding ]
Wat een vieze langharigequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevreden uitbuiken na het opeten van alle visjes van ggmm
[ afbeelding ]
Ik zet de hond van mijn buren in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ok nu laat ik m eerst tegen jou vechten Stijn.
Heb jij ook zin in een Red Bull?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Chapeau dat je het hebt volgehouden.
Denk niet dat de kat van Knut onder de indruk is:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet de hond van mijn buren in.
Dat zou je andersom ook kunnen stellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brands heeft altijd interesse in spelers waar Ajax ook voor op de deur klopt, dus dat is wel logies.
PICSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet de hond van mijn buren in.
Haha. Stijn heeft de hond van de buren op dailyhaha.com gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat de kat van Knut onder de indruk is:
[ afbeelding ]
Heino steunt je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ok nu laat ik m eerst tegen jou vechten Stijn.
Dat doen ze enkel omdat PSV dan meer moet betalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou je andersom ook kunnen stellen.
Nog op een racefiets ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heino steunt je.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |