Ik begin mijn presentatie bij de hypotheker met de KnutdeIJsbeer tribute van Littlerabbit. Daarna is de rest een formaliteit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat gunt de gemiddelde kredietboer een charmante kerel als Knut gewoon meer dan de gemiddelde boerelul.
Insinueer jij nu dat ik een boerenlul heb?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat gunt de gemiddelde kredietboer een charmante kerel als Knut gewoon meer dan de gemiddelde boerelul.
Zeg je nu dat je een ode aan Knut niet gepast vindt? Gewaagd. Gewaagd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik stel het trouwens niet op prijs dat jij mijn tt steelt.
Goed man. Ook mooi.quote:
hypothekerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begin mijn presentatie bij de hypotheker met de KnutdeIJsbeer tribute van Littlerabbit. Daarna is de rest een formaliteit.
Allesbehalve. Als iemand een odol verdient is het Knut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je een ode aan Knut niet gepast vindt? Gewaagd. Gewaagd.
M O, M O R, M O R N I N G. W O O D!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allesbehalve. Als iemand een odol verdient is het Knut.
Sinds jij je er zo aan stoortquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:14 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer hebben we deze dieptrieste OP weer?
Storen is een groot woord, maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds jij je er zo aan stoort
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef Dven het volgende:
Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Geen idee of je lul naar schaap ruikt maar het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat ik een boerenlul heb?
Je bent zelf chanantquote:
Doe dan een voorstel voor een andere zin in dat stukje.quote:
Hij is in ieder geval door de wol geverfd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee of je lul naar schaap ruikt maar het zou me niet verbazen.
Mwa, ik vind Op's met UI's enzo nogal gay.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan een voorstel voor een andere zin in dat stukje.
Deze OP is nog altijd beter dan DP die het weer vol zet met Willems ofzo.
Dit zou insinueren dat jij het niet zo hebt op Willems. Dat lijkt me niet waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan een voorstel voor een andere zin in dat stukje.
Deze OP is nog altijd beter dan DP die het weer vol zet met Willems ofzo.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval door de wol geverfd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |