Ken je hem van een datingsite btw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden. Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misbruik???? Nou, vind je dat zelf ook geen ernstige claim...Hij luistert vrijwillig naar me hoor, dr is niemand die hem onder schot houdt
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wilquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oke, dus je hebt hem gewoon als maatje, als klankbord...en daarom wil je hem niet kwijt?
Ik mag hopen dat hij niet denkt dat hij nog een kans heeft op een relatie met jou oid's
Ik weet helemaal niet wat hij wil johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je houdt hem aan het lijntje terwijl je weet wat hij wil en jij wilt hem alleen maar gebruiken... dat noem ik misbruik en dat maakt jou best wel een kutwijf.
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Niet "per se"...klinkt niet echt overtuigendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij per se een relatie met me wil
Wat ik niet eerlijk vind is dat de verhouding tussen jullie 2 zo scheef als de neten is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dan kan zo iemand van tevoren toch ook zeggen..ik lul alleen tegen je als je geinteresseerd bent in romantische zin en luister ook alleen om die reden.
Praten kan altijd zonder dat er voorwaarden aan verbonden zijn nietwaar en anders moet hij het melden dat hij het niks vindt als ik geen relatie wil
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee hij lult zomaar 6 uur tegen je aan en vertelt je zijn levensverhaal gewoon omdat... fucking hell.
Tering he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou wel opeens kunnen negeren, maar zo ga je met niemand om
Als hij 6 uur van zijn tijd en energie in je steekt (no pun intended)... JA!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zijn ei kwijt moet? Weet jij veel...of wil je zeggen dat mannen alleen praten als hij zijn piemel ergens in moet steken? Beetje denigrerend vind je ook niet
Ik wil ook wel een petitie dat vrouwen gaan afwijzen i.p.v. kortaf doen / uit het niets negeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Ken hem via een kennis..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voluptas, ken je deze man via een datingsite???
stel deze vraag al voor de 3e keer maar wtf he?
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Tering he.
Weet je hoe vaak ik genegeerd ben door vrouwen?
Just deal with it, godverdomme hey.
Damn wat een reactiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar goed, nu zal je toch een keus moeten maken -hoe- je het gaat aanpakken
Dan geef je hem tips.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en dan ontpopt iemand zich straks net zoals Ted Bundy omdat tig vrouwen hem als deurmat hebben behandeld.
Ik denk nog aan de mensheid, wil niemand verbitterd maken
Je gaat hem een maand lang negeren? Maar dan ben je toch je klankbord kwijt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Gewoon na een maandje weer opdagen, denk ik
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:quote:
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja en om het even wat minder extreem te zien: zulke mannen gaan dan KLB volkalken met:
Vrouwen zijn Hoerrren,
Vrouwen zijn waardeloos,
Dan krijg je zo een stroom huillieswil ik graag vermijden en een betere wereld begint bij jezelf dus
why not
Ga ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je bent wel het prototypevoorbeeld waarom zulke mannen dat vinden
Hij heeft wel een punt.quote:
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
TS, wil je niet wat dingen rechtzetten misschien en een leven leven waarin je eerlijk en open naar anderen bent over je eigen gedachtes?
Jeetje wat achterbaks..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...eerlijkheid is vaak overrated. Je moet de ander in de waarde laten, ik hoef niemand lastig te vallen met dat ik vind dat hij teveel lult ofzo. Liever dat ik net bezoek heb en met een smoesje afsluit
Ik hou hem niet aan het lijntje, we zijn gewoon praatbuddies en daar is hij ook heeel content meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Je wekt de indruk dat het jou niks kan schelen -of- hij door jou, bewust of onbewust, aan het lijntje gehouden wordt voor jouw eigen genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |