quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt een...Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima, avec toi?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hallo, doe dit maar via DMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg KT, hoest 't leven met jou jonge?
Hoi, ga je nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tres bien, merci beaucoup ofzo
Ik typ me al een ongelukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo, reageer dan ook op de mensen die serieus op jouw vraagstelling reageren
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
En even wat serieuzer, je moet natuurlijk ook gewoon beter voor jezelf leren opkomen. Niet denken dat anderen je anders onaardig gaan vinden. Als iemand al 6 uur nonstop aan het lullen is en je zegt dat je er genoeg van hebt waarna hij boos reageert, weet je ook gelijk dat die gozer meteen de kliko in kan
Uitstekend! Met jou ook zag ik hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, hoest met jou dan nu?
Is hij wat voor jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is hij wat voor jou?
Zo niet, waarom dan met hem verdergaan?
Hmm ja lastige situatie...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed advies. Maar vooralsnog vind ik het gewoon een beetje zielig om te stoppen als de meneer in kwestie zo enthousiast is en drie dagen heeft gewacht om mij weer te spreken. Ik merk aan hem dat hij me heel graag spreekt en dat waardeer ik, daarom geef ik hem ook wel mijn tijd.
Maar ik vind hem ergens ook een beetje nep doen, alsof hij te graag wilt en daarom maar dingen zegt waarvan hij denkt dat ik het leuk vind. En verder word ik er gewoon zeer vermoeid van als hij na 5 uur gewoon serieus nog niet uitgepraat is en dan als ik even stop: Wil jij nog dingen weten, je mag me alles vragen..dikke zucht
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vriendschap vind ik goed...maar meer liever niet.
Goed voor der ego.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhorenquote:
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt vriendschap met iemand die jou uitput?
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wel vermoeiend als jouw ego van jou verlangt dat je 6 uur lang iemand moet aanhoren
Tijd om aan je ego te gaan sleutelen dan
Man the fuck up.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee...maar ik zit alleen te denken hoe ik dit het beste naar voren kan brengen (dat hij me dus uitput). Dat zou het 1 en ander kunnen verbeteren, maar toch durf ik het niet te zeggen
Mijn ego hoort eerder slaaf te zijn aan mij dan omgekeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, je moet eens weten wat het ego allemaal aanpapt om zichzelf te versterken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |