SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
oke even een grappig grapje tussendoor hoe heet ozz als hij doe het zelver is
dat was mijn tijd dames en heren jullie waren geweldighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat compensatie-gedrag van het Ajaxpubliek
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En als ze godverdomme stil zijn begin je daar weer over te zeiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja stel je voor dat je je ploeg per ongeluk steuntquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.
Gewoon hotdogje en een kroketje scoren en lekker met de waggie naar huis![]()
Elke donderdag diagonaaltje bij de FEBO toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies
Gewoon hotdogje en een kroketje scoren en lekker met de waggie naar huishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA![]()
In Oostenrijk trouwens geven we ze trouwens gewoon even 4-0 ros.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit is juist het moment om je bakkes te houden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als ze godverdomme stil zijn begin je daar weer over te zeiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar Ajax speelt dan ook tegen een team met 100 chemistry.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA
Mooie kerel ben jij volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is juist het moment om je bakkes te houden.![]()
![]()
Je kan wel lachen maar ik krijg tenminste elke wedstrijd kansen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA![]()
![]()
Soms neem ik ook een catamaranquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elke donderdag diagonaaltje bij de FEBO toch?![]()
Ajax toch ook net.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar ik krijg tenminste elke wedstrijd kansen.![]()
gelukkig valt er nog wat te lachen voor jequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie kerel ben jij volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tegen bronze teams scoor ik ook altijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de laatste minuut ja. Ik scoor ook bijna elke wedstrijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan altijd lachen dat scheeltquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
gelukkig valt er nog wat te lachen voor je![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar Ajax speelt dan ook tegen een team met 100 chemistry.![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen jou zou ik ook makkelijk scoren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegen bronze teams scoor ik ook altijd
Iedereen die mij niet heeft zien spelen moet gewoon zijn mondje houden.![]()
Ajax scoort ook bijna elke wedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de laatste minuut ja. Ik scoor ook bijna elke wedstrijd.![]()
Wij hebben eigenlijk ook te weinig potjes gespeeld. 1x in FIFA13 en 1x in FIFA14. En volgens mij in beide gevallen ook nog eens met van die pauperteams voor een FOK!-faal-toernooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen jou zou ik ook makkelijk scoren.
Iedereen die mij niet heeft zien spelen moet gewoon zijn mondje houden.
Laatste keer gaf ik jou wel batta met crosses en LB-YHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die mij niet heeft zien spelen moet gewoon zijn mondje houden.
sssshhhhquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die mij niet heeft zien spelen moet gewoon zijn mondje houden.![]()
Volgens mij ben je echt veruit de slechtste op Xbox.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die mij niet heeft zien spelen moet gewoon zijn mondje houden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat was in het karper toernooi (enige potje op de Xbox daar en het was niet eens officieel) en toen had ik ook kunnen winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk ook te weinig potjes gespeeld. 1x in FIFA13 en 1x in FIFA14. En volgens mij in beide gevallen ook nog eens met van die pauperteams voor een FOK!-faal-toernooi.
Laatste keer gaf ik jou wel batta met crosses en LB-Y![]()
Ja, logisch. Elk potje kun je winnen. Wat een argument, godsgristus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in het karper toernooi (enige potje op de Xbox daar en het was niet eens officieel) en toen had ik ook kunnen winnen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb een goed record tegen mensen hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt veruit de slechtste op Xbox.![]()
Net als jouw skills in bed.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net als jouw skills in bed.Goed argument. Want hij is vader. Jij eeuwige maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kap nu ffquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed argument. Want hij is vader. Jij eeuwige maagd.![]()
Je had niet gescoord trouwensquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in het karper toernooi (enige potje op de Xbox daar en het was niet eens officieel) en toen had ik ook kunnen winnen.Al was dat wel terecht geweest, want mijn keeper pakte alles.
[..]
Net als jouw skills in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
Net als jouw skills in bed.Klopt, meestal hou ik het maar een halve minuut vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed argument. Want hij is vader. Jij eeuwige maagd.
Ik geef toe dat ik slecht ben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was het 1e potje met mijn nieuwe team.
Moet ik jouw 9-1 er weer bij halen?![]()
Wie was ook alweer die huilie die meteen stopte met de karper cup omdat ie dikke batta kreeg van blanchito?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef DuTank het volgende:
Wie was ook alweer die huilie die meteen stopte met de karper cup omdat ie dikke batta kreeg van blanchito?quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ergens wist ik het wel, daarom zei ik het ookquote:
Maar even serieus, ik vind DS2 best een goede FIFA speler hoor. Hij moet alleen gewoon met golds gaan spelen en divisie 1 halen om streetcred op te bouwen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nu ook golds in mijn team maar ik ben nog steeds meer een silver user.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef DuTank het volgende:
Maar even serieus, ik vind DS2 best een goede FIFA speler hoor. Hij moet alleen gewoon met golds gaan spelen en divisie 1 halen om streetcred op te bouwen.![]()
Met silvers tegen bronzen teamsquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook golds in mijn team maar ik ben nog steeds meer een silver user.Dat is nog erger.
Tegen gold teams met bronze bank.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met silvers tegen bronzen teamsDat is nog erger.
![]()
Auw
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is bewijs dat het (bijna) werkt en dus vermoedelijk binnenkort online komt...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een mod.Heb je alsnog geen kut aan.
![]()
Denk dat Thytje al op bed ligt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bukharov toch even in beeld.. Thye heeft daar naar uit gekeken.![]()
Ik ook maar dat komt door bronze packs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Zhano het volgende:
Ik ken veel te veel spelers van ploegen als Esbjerg![]()
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel scoort net voor MariborAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Quaresma, blijf toch een speler dat voetbal leuk maakt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
je bent zelf fucking vetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)00363&type=2&theater
Fucking vet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
DO YOU EVEN LIFT BRO?????quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
nee ik pak altijd de trap hahaha ha ha ha![]()
![]()
ik denk dat ik zo maar even ga fappenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team, veel IF's mogelijk. Wat denken jullie?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk drogba cf en sneijder cmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team, veel IF's mogelijk. Wat denken jullie?![]()
Zou kunnen, maar een type Sneijder past beter bij mijn speelstijl. Een Diego Costa bijvoorbeeld rendeert bij mij totaal niet op die positie, maar een Isco weer wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk drogba cf en sneijder cm![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team, veel IF's mogelijk. Wat denken jullie?![]()
![]()
Team met SIF Pedro, RvP en Robben gaat weg. Ik ga gewoon weer lekker 4231(2) met Gomez spelen. Ik ga weer even knutselen...![]()
Nice hoor. Welke taal heb jij ingesteld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens een pakje geopend![]()
dat is fries ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice hoor. Welke taal heb jij ingesteld?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Uh, Fransquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice hoor. Welke taal heb jij ingesteld?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef DutchSL het volgende:
Bohh die Fransman die dat pakje opende heeft Leroy Fer.![]()
![]()
70 tetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens een pakje geopend![]()
![]()
lol ajax
jezus die goal van sorianoom da ie mooi kan scorenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:00 schreef BDIL het volgende:
Ik snap niet dat Quaresma in de basis staatStaat alleen maar talent in de weg daar bij Porto ...
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zijn volgens mij eindelijk bij de top van die toren bij TPP.. het heeft maar iets van 24 uur geduurd.
Ze moeten nog rocket hideout en victory road doen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Elke keer als ik die Pokémon posts zie moet ik aan dit pareltje denken.
KLB / Cut bij Pokémon
FOK!-klassieker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:08 schreef Lindgren. het volgende:
Elke keer als ik die Pokémon posts zie moet ik aan dit pareltje denken.
KLB / Cut bij Pokémon
FOK!-klassieker.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goede originele requirements wel weer
allemaal blij met die silver cup daar, maar er is toch sowieso een s ilver cup? -de chem eis'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heeft de stagiaire hard aan gewerkt ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja EA zal die andere wel weer ontslagen hebben die dat idee had met IFs die meeveranderen enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:19 schreef Tim86 het volgende:
Heeft de stagiaire hard aan gewerkt ja.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij deze cup kan je meer winnen en hij trekt hopelijk ook meer spelers aan. Silver cup is echt kutter dan ooit om tegenstanders te vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trouwens: Virgil (weer) niet bij de voorselectie
Van Gaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:53 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:53 schreef Tim86 het volgende:
Wiezda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho-tel Mo-tel Holliday innnn *Travolta move*.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mevrouw 86quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ho-tel Mo-tel Holliday innnn *Travolta move*.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet ik wel lieverd, maar in dat nummer zit hij ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I know maar ik haat Def Rhymz.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik wel lieverd, maar in dat nummer zit hij ook
Jeugdsentiment bradda. En toch leuk om die Limburgse Surinaamse weer eens iedereen houdt van gggggggeld te horen zingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
I know maar ik haat Def Rhymz.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat dacht je van de Soca Boys?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment bradda. En toch leuk om die Limburgse Surinaamse weer eens iedereen houdt van gggggggeld te horen zingen.
of
Kennen jullie deze nog nognog
When it comes to sex I'm similar to the thriller in manilla
Bitches call me Horse the pussy filler
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Soca is mehh. Offspring sowieso tof. Een van mijn eerste albums geloof ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Soca Boys?
of
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn eerste album was deze:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soca is mehh. Offspring sowieso tof. Een van mijn eerste albums geloof ik![]()
en single:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn eerste single:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn eerste album was deze:
[ afbeelding ]
en single:
![]()
Ik was echt WIll Smith fan, had al die albums
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
lekker lang ook jezus christus is gearriveerd om mij te naaien hoor sjezus panisch kutspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon fappen blijven fappenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker lang ook jezus christus is gearriveerd om mij te naaien hoor sjezus panisch kutspelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welcome to Miamiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn eerste single:
![]()
Ik was echt WIll Smith fan, had al die albums
Deze luister ik nog steeds wekelijksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA twitterzquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekkaahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze luister ik nog steeds wekelijks![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoop voor al die nextgenklagers dat ze die issues met die disconnecters fixen nuquote:
En uiteraard de webapp
Maar er komen ipv van oplossingen toch nieuwe problemen bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit nog altijd te hopen op een mooie glitch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoop voor al die nextgenklagers dat ze die issues met die disconnecters fixen nu
En uiteraard de webapp
Maar er komen ipv van oplossingen toch nieuwe problemen bijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boeiend, na 3 potjes word je er toch weer uit geflikkerd door EA en ben je 'm weer kwijtquote:
Bij mij is ie nooit hoog geweest volgens mij..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe werkt dat eigenlijk met die DNF? Gaat ie helemaal weg bij een disconnect of wordt ie gewoon iets minder?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die DNF? Gaat ie helemaal weg bij een disconnect of wordt ie gewoon iets minder?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
- 0.25 bij een disconnect en + 0.02 bij een normaal afgerond potje, minimaal is 0.5 en maximaal 1.25quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die DNF? Gaat ie helemaal weg bij een disconnect of wordt ie gewoon iets minder?
Als ik het me goed herinner en het niet veranderd is sinds FUT 12, sindsdien let ik er niet eens op.![]()
Nu nog die 10-20 wins + coins + stats voor mijn spelers erbij die de servers me gekost hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef DutchSL het volgende:
Jeuh al mijn ragequits weer ongedaan gemaakt gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aha, ja ik let er dus ook nooit op, omdat het me ook eigenlijk niet zoveel boeit hoeveel coins ik door een match verdienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
- 0.25 bij een disconnect en + 0.02 bij een normaal afgerond potje, minimaal is 0.5 en maximaal 1.25
Als ik het me goed herinner en het niet veranderd is sinds FUT 12, sindsdien let ik er niet eens op.
Ik wilde jullie nog wat vertellen. Ik heb de bijna perfecte remake gevonden van Messi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan je even niet volgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef Revontulet het volgende:
Hij heeft toch geen poke flute kankermongool![]()
okquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik wilde jullie nog wat vertellen. Ik heb de bijna perfecte remake gevonden van MessiHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, wat moet je nu met al die tijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Maver24 het volgende:
Tot 3 uur vanmiddag ligt fut eruit. Wat een troep![]()
![]()
zit aldoor een debiel over me heen te biedenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit aldoor een debiel over me heen te bieden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neeeeeee NIET BASSIE, dieeee basterd Dieeeeequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Demouge?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik wilde jullie nog wat vertellen. Ik heb de bijna perfecte remake gevonden van Messi
Gokje: VargasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
serrero klein iel en wendbaarquote:
#FreeTrapz![]()
ZE KUNNEN GODVERDOMME OOK ECHT NIKS DAAR BIJ DAT KK EA.
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZE KUNNEN GODVERDOMME OOK ECHT NIKS DAAR BIJ DAT KK EA.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb een paar mooie dealtjes die niemand in de laatste 10 minuten heeft overboden. Denk dat ik goed zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ZE KUNNEN GODVERDOMME OOK ECHT NIKS DAAR BIJ DAT KK EA.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke kaart waar ik zelfs maar 1k marge op kan pakken wordt binnen een seconde na mijn bod al overboden![]()
![]()
Ik had ook een paar mooie als ze gewoon die tyfus server om 10 uur hadden uitgezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
0-3quote:![]()
nee geintje. Dat vind ik oprecht jammer.
Real story
V
Net gebeld dat ik op gesprek mag komen voor een functie binnen mijn vakgebied en sinds eergisteren weer een vriendin
Feyenoord Rotterdam![]()
Enige wat ik heb is een UP Lukaku voor 2k volgens mij.![]()
tot 10 uur was ik alleen heerser op de marktnu word ik overboden
#FreeTrapz![]()
Netjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0-3![]()
Real story
V
Net gebeld dat ik op gesprek mag komen voor een functie binnen mijn vakgebied en sinds eergisteren weer een vriendin
Is ze zelf ook ervan op de hoogte?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes
Is ze zelf ook ervan op de hoogte?![]()
gelukkig welFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0-3![]()
Real story
V
Net gebeld dat ik op gesprek mag komen voor een functie binnen mijn vakgebied en sinds eergisteren weer een vriendinKlasse Fuszy.
Je bent trouwens toch pas afgestudeerd? Doe je snel dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Had ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
tot 10 uur was ik alleen heerser op de marktnu word ik overboden
rond 10en had ik nog een mooi bod op Ibra open staan.
Alleen UP Lukaku.
Al mijn goedkope Gundogannetjes overboden door die hoeren EA.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo rijk ben ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had ik ook.rond 10en had ik nog een mooi bod op Ibra open staan.
ik denk dat het bij mij bij een paar keane's given's mcGeady's blijft
hopelijk een IF ireland voor 14.5KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik bood nog snel 96k op die Isco en 1 seconde later lag ik er uit, nou misschien heb ik daar een beetje winst mee
En een IF Modric voor 160k misschien en een Balotelli voor 8.7k..![]()
Hondenquote:
Ik had tot een halve minuut terug een IF Filipe Luis voor 20k. Een paar seconden voor downtime wordt hij overboden. Ik wil terugbieden; server uit. Alsof ze het gewoon weten ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Maver24 het volgende:
Tot 3 uur vanmiddag ligt fut eruit. Wat een troepSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook op heel veel El Shaarawy's en Aubameyangetjes geboden voor 1 a 2k winst, maar die werden constant overboden dus denk er niet of nauwelijks mee te scoren.![]()
Precies een maand nu. Heb wel fulltime gewerkt vanaf toen, maar dat is een beetje rondhobbelen in een magazijn of in de winkel. Nu mijn eerste gesprek waar ik voor uitgenodigd wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Klasse Fuszy.
Je bent trouwens toch pas afgestudeerd? Doe je snel dan.. Hoop dat ze me willen
Feyenoord Rotterdam![]()
tja, nu moet je iets anders verzinnen dan packs openen....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Maver24 het volgende:
Tot 3 uur vanmiddag ligt fut eruit. Wat een troepHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Succes ermee kerel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Precies een maand nu. Heb wel fulltime gewerkt vanaf toen, maar dat is een beetje rondhobbelen in een magazijn of in de winkel. Nu mijn eerste gesprek waar ik voor uitgenodigd wordt. Hoop dat ze me willen
Feyenoord Rotterdam![]()
En nu komen de dames. Dat wordt hopelijk nog chaotischerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die zieke sprong vlak voor de finish waar iedereen op zijn bek gaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu al? Daar gaan je plannenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:18 schreef Fuszy het volgende:
godverde tickets voor rock werchter zijn uitverkocht.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Polities en Brandweers." Jezus Christus...
Op de console zegt iequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Maver24 het volgende:
Tot 3 uur vanmiddag ligt fut eruit. Wat een troepDas morgenquote:The game servers are down for routine maintenance until 02/21/2014 12:00 PM CET. Weŕe sorry for the inconvenience.![]()
Het is vandaag de 21e, vriend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:25 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Op de console zegt ie
[..]
Das morgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ff downloaden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een bazenapp trouwens; Telegram.Feyenoord Rotterdam![]()
ga je een baby makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thanks! gaat goed komen. Zal hier het resultaat wel postenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar serieus jongens: SIF Dos Santos is echt het uitproberen waard, ik speel met hem op CAM en hij bevalt echt goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Quanta costa?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar serieus jongens: SIF Dos Santos is echt het uitproberen waard, ik speel met hem op CAM en hij bevalt echt goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kan niet, speel al met Diego op de CAMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar serieus jongens: SIF Dos Santos is echt het uitproberen waard, ik speel met hem op CAM en hij bevalt echt goed
#FreeTrapz![]()
Vorige week waren de UP's op vrijdag toch? Zou mooi zijn als er leuk nieuws zou komen als het onderhoud voorbij is.![]()
Ik vind Gio beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan niet, speel al met Diego op de CAM
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar die past niet tussen deze bazenquote:
oke die rechtsback is een moetje
#FreeTrapz![]()
True. IF Juanfran is denk ik ook beter dan IF Carvajal...maar dat past chemwise waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar die past niet tussen deze bazen
[ afbeelding ]
oke die rechtsback is een moetje![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dan zou ik idd IF Miranda op RCB kunnen zetten, en dan alves op goal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
True. IF Juanfran is denk ik ook beter dan IF Carvajal...maar dat chemwise waarschijnlijk niet
nee want modric.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weer te laat wakker geworden.. en nu is de web app ook nog zo lang down. Wel leuk dat er een nieuw silver toernooi aan komt waar ik ook nog aan mee kan doen. Hopelijk is deze niet zo geglitched als de vorige.![]()
Congrats kerel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0-3![]()
Real story
V
Kan niet wachten op de verhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats kerel.
Kan niet wachten op de verhalen [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
herinner me daar nou niet elke keer aan. Ik krijg nog rillingen als ik aan die periode denk.
Maar thanks
Feyenoord Rotterdam![]()
Toeval?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
herinner me daar nou niet elke keer aan. Ik krijg nog rillingen als ik aan die periode denk.
Maar thanks![]()
![]()
kickoff glitch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef rolls-reus het volgende:
http://livetv.sx/showvideo/178601_viktoria_plzen_shakhtar_dn/
Fifa is toch best realistischHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij TPP zitten ze nu in Safari Park, maar dat gaat echt nooit goed komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer te laat wakker geworden.. en nu is de web app ook nog zo lang down. Wel leuk dat er een nieuw silver toernooi aan komt waar ik ook nog aan mee kan doen. Hopelijk is deze niet zo geglitched als de vorige.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef Johnbon het volgende:
Dat gaat meer over je eigen internetgebruik. Reclame past daar zeg maar op aan.![]()
Je had dubbel en dwars gelijk. Net als ik over RBSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En wat zei ik gisterenmiddag nou POTS![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb wel een keer op Asian Grills gezochtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dat gaat meer over je eigen internetgebruik. Reclame past daar zeg maar op aan.![]()
Zegt genoeg over de Eredivisie dat Ajax hier veruit het beste voetbal speelt en weer kampioen gaat wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had dubbel en dwars gelijk. Net als ik over RBS![]()
![]()
![]()
Ja, het is eigenlijk echt huilen met de pet opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de Eredivisie dat Ajax hier veruit het beste voetbal speelt en weer kampioen gaat worden
Ach het maakt de Eredivisie niet minder vermakelijk maar mijn nek haren gingen overeind staan toen ik las dat Schöne de EL wou winnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk echt huilen met de pet op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats kerel.
Kan niet wachten op de verhalen [ afbeelding ]Haha, ik dacht laat me daar nou eens géén opmerking over maken deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het maakt de Eredivisie niet minder vermakelijk maar mijn nek haren gingen overeind staan toen ik las dat Schöne de EL wou winnen
Ik vind de eredivisie vermakelijk, maar dan in de zin dat het niveau echt lachwekkend is somsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je haar al ondergespoten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Maar thanksRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Passes die over 2 meter niet aankomenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind de eredivisie vermakelijk, maar dan in de zin dat het niveau echt lachwekkend is soms
Nou moet ik zeggen dat Ajax nog redelijk goed positiespel kan spelen maar dat is dan ook een van de weinige teams![]()
250 stappen was het toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij TPP zitten ze nu in Safari Park, maar dat gaat echt nooit goed komen![]()
![]()
500, maar ze kwamen eigenlijk nog behoorlijk verquote:
Ze kwamen tot voorbij dat huisje in het veld rechtsonder.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kom Walcott teams echt veel en veel vaker tegen dan Ibarbo en Aubameyang teams bij elkaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team werkt gewoon. IPV abaumeyang/ibarbo teams die je altijd tegenkomt.
Meestal niet in combinatie met Torres though..![]()
Torres speelt erg fijn vind ik. Kom hem amper tegen maar goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik kom Walcott teams echt veel en veel vaker tegen dan Ibarbo en Aubameyang teams bij elkaar.Meestal niet in combinatie met Torres though..
Wissel meestal tussen Walcott en McGeady, ligt aan de tegenstander.![]()
Ik was nog best verbaasd dat ze al bij de Safari Zone waren want voordat ik ging slapen waren ze nog bij de Pokemon Tower. Volgens mij zijn ze ook al bij de route met de 100 trainers (niet letterlijk 100 maar zo noem ik die route rechts van Fuchsia altijd) geweest want ze hebben nu 1 Pokemon van level 54 en een aantal anderen zijn ook wat levels omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
500, maar ze kwamen eigenlijk nog behoorlijk ver
[ afbeelding ]
Ze kwamen tot voorbij dat huisje in het veld rechtsonder.![]()
Kun je niet ergens een samenvatting kijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was nog best verbaasd dat ze al bij de Safari Zone waren want voordat ik ging slapen waren ze nog bij de Pokemon Tower. Volgens mij zijn ze ook al bij de route met de 100 trainers (niet letterlijk 100 maar zo noem ik die route rechts van Fuchsia altijd) geweest want ze hebben nu 1 Pokemon van level 54 en een aantal anderen zijn ook wat levels omhoog gegaan.Ben wel benieuwd hoe het ging
![]()
![]()
Ze hebben nu 2 Nidorans, die ei-vent en een parasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was nog best verbaasd dat ze al bij de Safari Zone waren want voordat ik ging slapen waren ze nog bij de Pokemon Tower. Volgens mij zijn ze ook al bij de route met de 100 trainers (niet letterlijk 100 maar zo noem ik die route rechts van Fuchsia altijd) geweest want ze hebben nu 1 Pokemon van level 54 en een aantal anderen zijn ook wat levels omhoog gegaan.
Waarschijnlijk nog meer haha![]()
Ik zag dat ze een van die Nidorans hadden gevangen en 'm "H" hebben genoemd. Dat was wel komisch om een keer te zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze hebben nu 2 Nidorans, die ei-vent en een paras
Waarschijnlijk nog meer haha
Op YT staan genoeg filmpjes erover en als je bij Videos kijkt zie je ook wel video's. Ik vraag me nog af of ze die Pidgeot (aka aaabaaajss) echt zoveel hebben getraind of dat ze hem bij de daycare hebben achtergelaten in het begin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een samenvatting kijken?Ben wel benieuwd hoe het ging
![]()
Je doet net of je een heel bijzonder of uniek team hebt, maar minstens 8 van de 11 zijn spelers die ieder BPL-team heeft (zonder te kijken naar of het nu IF of NIF is).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Torres speelt erg fijn vind ik. Kom hem amper tegen maar goed.
Wissel meestal tussen Walcott en McGeady, ligt aan de tegenstander.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister kon DugRat focus energy leren maar niemand wilde dat. Ging paar keer op en neer en uiteindelijk hadden ze het voor elkaar gekregen om hem het niet aan te lerenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zag dat ze een van die Nidorans hadden gevangen en 'm "H" hebben genoemd. Dat was wel komisch om een keer te zien![]()
![]()
Dat moment dat ze Psychic hadden geleerd en dat ze die 'per ongeluk' vervingen door Headbuttquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister kon DugRat focus energy leren maar niemand wilde dat. Ging paar keer op en neer en uiteindelijk hadden ze het voor elkaar gekregen om hem het niet aan te leren![]()
![]()
Sommige dingen zorgen ervoor dat je nog een kind blijft.
Veel te veel hagelslag op je brood doen, omdat er van die Funnies in het pak zitten
Tis toch wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Je doet net of je een heel bijzonder of uniek team hebt, maar minstens 8 van de 11 zijn spelers die ieder BPL-team heeft (zonder te kijken naar of het nu IF of NIF is).![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef DuTank het volgende:
Sommige dingen zorgen ervoor dat je nog een kind blijft.
Veel te veel hagelslag op je brood doen, omdat er van die Funnies in het pak zitten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oginrineele team. Walcott is snel he ik heb m ook en bijna zn zwarte kaartje. Dat is nog origineler zie je echt niet vaakquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team werkt gewoon. IPV abaumeyang/ibarbo teams die je altijd tegenkomt.![]()
Wel hunter kaart er op he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
quote: Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef SoldMayor het volgende:[ afbeelding ]Dit team werkt gewoon. IPV abaumeyang/ibarbo teams die je altijd tegenkomt.Oginrineele team. Walcott is snel he ik heb m ook en bijna zn zwarte kaartje. Dat is nog origineler zie je echt niet vaak![]()
![]()
Welke namen? Namen als "AJAS(AJSA!!!" ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komen die namen dan als er zoveel trollen bij zitten, of zijn die met democracy gekozen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Namen zijn eigenlijk anders, bijvoorbeeld 'Abby' heette eigenlijk 'aaabbkkkk' oid... Maar das niet uit te spreken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komen die namen dan als er zoveel trollen bij zitten, of zijn die met democracy gekozen?![]()
Er zijn toch veel betere RWs in de BPL dan Walcott?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, het is wat. Maar daar is alles wel mee gezegd.![]()
Jesus Navasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn toch veel betere RWs in de BPL dan Walcott?![]()
De namen zoals ze in het plaatje van Thad staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke namen? Namen als "AJAS(AJSA!!!" ?![]()
Bird Jezus en Rick Ghastley zijn toch niet random gekozen? Of heeft de community dat zomaar bedacht zonder dat ze echt zo heten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke namen? Namen als "AJAS(AJSA!!!" ?![]()
zijn bijnamen van de naam die ze de pokemons in het spel hebben gegevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
De namen zoals ze in het plaatje van Thad staan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat laatste. Ze hebben voor elke Pokemon een aparte naam bedacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bird Jezus en Rick Ghastley zijn toch niet random gekozen? Of heeft de community dat zomaar bedacht zonder dat ze echt zo heten?![]()
Noorwegen![]()
Gelukkig hebben die schaatsers rust genomen op de 10km
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die IF Isco die POTS hier postte heb ik binnen voor 95.5k (bedankt daarvoor), verder niets bijzonders..![]()
IF Juanfran voor 30k, SIF Dos Santos voor 50k en IF Montillo voor 14k. Dat was het dan wel weer...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Die IF Isco die POTS hier postte heb ik binnen voor 95.5k (bedankt daarvoor), verder niets bijzonders..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: