SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
oke even een grappig grapje tussendoor hoe heet ozz als hij doe het zelver is
dat was mijn tijd dames en heren jullie waren geweldighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat compensatie-gedrag van het Ajaxpubliek
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En als ze godverdomme stil zijn begin je daar weer over te zeiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja stel je voor dat je je ploeg per ongeluk steuntquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
ja en? 3-0 in je anusje. Hou gewoon je bek rouw om dit verlies.
Gewoon hotdogje en een kroketje scoren en lekker met de waggie naar huis![]()
Elke donderdag diagonaaltje bij de FEBO toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies
Gewoon hotdogje en een kroketje scoren en lekker met de waggie naar huishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In Oostenrijk trouwens geven we ze trouwens gewoon even 4-0 ros.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit is juist het moment om je bakkes te houden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als ze godverdomme stil zijn begin je daar weer over te zeiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar Ajax speelt dan ook tegen een team met 100 chemistry.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooie kerel ben jij volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is juist het moment om je bakkes te houden.![]()
![]()
Je kan wel lachen maar ik krijg tenminste elke wedstrijd kansen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[10:54:35 PM] darksonic1990: zoals Ajax nu wordt weggespeeld gebeurt mij bijna nooit in FIFA![]()
![]()
Soms neem ik ook een catamaranquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elke donderdag diagonaaltje bij de FEBO toch?![]()
Ajax toch ook net.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar ik krijg tenminste elke wedstrijd kansen.![]()
gelukkig valt er nog wat te lachen voor jequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie kerel ben jij volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tegen bronze teams scoor ik ook altijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de laatste minuut ja. Ik scoor ook bijna elke wedstrijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan altijd lachen dat scheeltquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
gelukkig valt er nog wat te lachen voor je![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar Ajax speelt dan ook tegen een team met 100 chemistry.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |