Dank uquote:
idd als er allemaal brave mensen inzitten heb je geen programmaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
De streams zijn nu wel leuk, ik zou het jammer vinden als Andrea gaat want ik kan me heerlijk over haar hypocrisie opwinden.
ga morgen wel weer verderquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Toverheks het volgende:
He het begint hier een beetje te lopen, ik zeg gezellig
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
idd als er allemaal brave mensen inzitten heb je geen programma
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
ga morgen wel weer verder![]()
welterusten peeps
Ja, dat staat me enorm tegen aan het programma waar ik me zo op had verheugd....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.
Er is helemaal niets survival aan. Zelfs de koeien worden niet meer met de hand gemolken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat staat me enorm tegen aan het programma waar ik me zo op had verheugd....
Ik had verwacht dat het een soort verlengde ER zonder opdrachten zou worden, en red je maar met wat er is, maar helaas...
Caroline, je post nu in de slowchat. Ik denk dat je in de COS moet zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Caroline46 het volgende:
Niets is wat t lijkt zeg Andrea. Duidelijk Anton trekt t niet meer omdat iedereen hem verteld wat een gestoord wijf hij heeft. Voor de produktie is het de toneelhaak want na de negatieve reakties op haar diefstal kan men ook niet anders meer.
quote:20 feb 2014, 23:12
Partner kreeg 'hartaanval na woorden Karim'
'Andrea stapt definitief uit Utopia'
AMSTERDAM -
Andrea heeft besloten om toch te vertrekken uit Utopia, vooral omdat haar zieke partner Anton dat graag wil.
Dat vind ik best vreemd.quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... op een of andere manier wordt die fout hier thuis ook nog wel eens gemaakt
In het begin zag ik het ook in de COS voorbij komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... op een of andere manier wordt die fout hier thuis ook nog wel eens gemaakt
Mmm ja dat welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd, maar wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |