Beter kijken pik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij raakt de bal niet hoor, heb je een boom in je oog of zo?
De bal was aan de rechtervoet van de Salzburgspeler en veltman haalt 'm bij z'n linkerbeen onderuit.quote:
Ik vind Bottegin ook beter dan De Vrij en zeker dan Veltman in zijn huidige vorm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die Veltman beter dan de Vrij vonden
En hij raakt eerst de bal (licht)quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal was aan de rechtervoet van de Salzburgspeler en veltman haalt 'm bij z'n linkerbeen onderuit.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gwailow heeft toch meer inzicht dan ik dacht.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM: Veltman gaat mee naar het WK.
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom kijkt Cillessen altijd alsof hij net gehuild heeft.
Iedereen is beter dan Veltman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Bottegin ook beter dan De Vrij en zeker dan Veltman in zijn huidige vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |