shit. maar er staat wellen dat is kouder, ik heb het gekookt , is het dan niet sneller gaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:51 schreef hoas het volgende:
http://www.lekkertafelen.(...)te-slagersrookworst/
Maak je geen zorgen, kan niet beroerder zijn dan barbeqeuen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef 180graden het volgende:
[..]
shit. maar er staat wellen dat is kouder, ik heb het gekookt , is het dan niet sneller gaar?
Dan knapt het vel misschien, staat op die link; dus doe dan gewoon net eronder?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef 180graden het volgende:
[..]
ja snap ik, maar hoelang dan als je het op het kookpunt kookt?
Lees de link is door daar staat precies hoe het moet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef 180graden het volgende:
[..]
ja snap ik, maar hoelang dan als je het op het kookpunt kookt?
oo hmm. ik heb het al gegetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan knapt het vel misschien, staat op die link; dus doe dan gewoon net eronder?
Met koken zal het niet veel sneller gaan trouwens; da's 100 graden, en wellen op 90 graden ofzo, dus dat scheelt bijna niets.
Zal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef 180graden het volgende:
[..]
oo hmm. ik heb het al gegeten, niet alles echter omdat ik twijfelde. het vel was denk ik niet geknapt, geen idee. ik hoorde hem wel knappen toen ik het in stukken sneed.
Ik hoop maar dat ik er niet ziek van word dan!
Nu weet je waarom de hema ook testamenten verkooptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat ie dood is. Slotje & kruisje erop?
Zit deze worst je in de weg?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk dat ie dood is. Slotje & kruisje erop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |