Rutte, Obama en Merkel ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lenin was ook geen lieverdje hoor.
Over Obama ben ik het helemaal mee eens. Rutte liegt hier ook de hele boel bij elkaar en over Merkel weet ik niks, dus daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Rutte, Obama en Merkel ook niet
Ja, omdat ze nu opeens moesten werken voor hun centenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef WitteMuur het volgende:
◾Armenië: 66 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 12% vond het een goede zaak[2]
◾Oost-Duitsland: 57 procent verdedigde de voormalige DDR[3]
◾Hongarije: 72 procent vond het leven beter onder het communisme[4]
◾Kirgizië: 61 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 16% vond het een goede zaak[5]
◾Oekraïne: 56 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 23% vond het een goede zaak[6]
◾Roemenië 63 procent vond het leven beter onder het communisme[7],
◾Servië: 81 procent vond het leven het best in het voormalige Joegoslavië[8]
◾Slowakije: 66 procent vond het leven beter onder het communisme[9].
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Val_van_het_communisme
Jij doelde neem ik aan op de doden door Lenin. Dus bedoel ik de drone aanvallen op onschuldige burgers en guatanamo bay door Obama. En bij Rutte en Merkel bedoel ik de bombardementen op Libiëquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over Obama ben ik het helemaal mee eens. Rutte liegt hier ook de hele boel bij elkaar en over Merkel weet ik niks, dus daar doe ik geen uitspraken over.
Gelul. Werkeloos zijn voor langer dan 3 maanden was illegaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, omdat ze nu opeens moesten werken voor hun centen
Als je je tegenstanders hebt doodgemaakt of psychisch hebt gebroken dan verschuiven de cijfers nog wel eensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:07 schreef WitteMuur het volgende:
◾Armenië: 66 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 12% vond het een goede zaak[2]
◾Oost-Duitsland: 57 procent verdedigde de voormalige DDR[3]
◾Hongarije: 72 procent vond het leven beter onder het communisme[4]
◾Kirgizië: 61 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 16% vond het een goede zaak[5]
◾Oekraïne: 56 procent betreurde de val van Sovjet-Unie en maar 23% vond het een goede zaak[6]
◾Roemenië 63 procent vond het leven beter onder het communisme[7],
◾Servië: 81 procent vond het leven het best in het voormalige Joegoslavië[8]
◾Slowakije: 66 procent vond het leven beter onder het communisme[9].
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Val_van_het_communisme
Dit is toch geen serieuze reactie hoop ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je je tegenstanders hebt doodgemaakt of psychisch hebt gebroken dan verschuiven de cijfers nog wel eens
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat het over de Oekraine of de stijve piel die WitteMuur krijgt van dictators?
Voornamelijk dit op het moment.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijnt ie geil van te worden , heeft als kind veel slaag gehad van zijn dronken vaderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
schijnt ie geil van te worden , heeft als kind veel slaag gehad van zijn dronken vader
De misdaden van anderen maken van dit regime geen Leger des Heil.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:10 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Jij doelde neem ik aan op de doden door Lenin. Dus bedoel ik de drone aanvallen op onschuldige burgers en guatanamo bay door Obama. En bij Rutte en Merkel bedoel ik de bombardementen op Libië
bron: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26269221#TWEET1050617quote:06:51: President Yanukovych's office has released a statement saying an agreement was reached during the overnight talks with opposition leaders and representatives of both the European Union and the Russian Federation. It gave no details of the agreement, but said the parties would sign it at midday local time (10:00 GMT)
Daar heb je wel een punt. Zie ik hier in ieder geval niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het klinkt misschien cru, maar aan de andere kant is mooi om te zien dat in echte nood de macht nog altijd bij het volk ligt. Hopelijk kunnen ze deze strijdt in hun voordeel beslechten.
Nou Brum_Brum ik ben absoluut een liberaal en geloof in de vrije markt. Maar het is wel waar dat het leven in de Sovjet-Unie niet zo zwart was als hier wordt afgeschilderd. Met wie ik ook over die tijd spreek (mensen in Rusland die er daadwerkelijk gewoond hebben) ik krijg van niemand een eenduidig zwart beeld. Een van de beste onderwijssystemen ter wereld, gratis goede gezondheidszorg, sterke binnenlandse productie, veiligheid op straat enz zijn allemaal dingen die mensen er nu niet hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je je tegenstanders hebt doodgemaakt of psychisch hebt gebroken dan verschuiven de cijfers nog wel eens
dat zal op de Krim ook gevechten geven , veel import russen die door Poetin daarheen gedeporteerd zijn tegen de Krim autochtonen, die dat echt niet willen, Krim is na de oorlog teruggegeven aan Oekraine en dat zal zo blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef kossikvassik het volgende:
Gewoon lekker opsplitsen die handel. West Oekraïne, Oost Oekraïne en de Krim naar Rusland toe... probleem opgelost
Maar dat zullen de oligarchen in Oekraïne niet accepteren.
quote:do 20 feb 2014, 21:41
'Politie loopt over in Oekraïense plaatsen'
KIEV - Voor het eerst sinds de crisis zijn op meerdere plekken in Oekraïne eenheden van de politie overgelopen. In het gebied Transkarpatië en de steden Tsjernivtsi en Poltava zijn agenten volgens lokale media overgegaan naar het kamp van de tegenstanders van de Oekraïense president Viktor Janoekovitsj.
Transkarpatië en Tsjernivtsi liggen in het westen van Oekraïne. Tegenstanders van de pro-Russische Janoekovitsj zijn er in de meerderheid. Radicale betogers plunderden en bezetten in het westen al talrijke overheidsgebouwen.
In de westelijke stad Lviv maakten tegenstanders van de regering honderden wapens buit.
Wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zal op de Krim ook gevechten geven , veel import russen die door Poetin daarheen gedeporteerd zijn tegen de Krim autochtonen, die dat echt niet willen, Krim is na de oorlog teruggegeven aan Oekraine en dat zal zo blijven
Is de zware economische stagnatie niet een hele belangrijke reden geweest voor het vallen van de Sovjet-Unie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:44 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou Brum_Brum ik ben absoluut een liberaal en geloof in de vrije markt. Maar het is wel waar dat het leven in de Sovjet-Unie niet zo zwart was als hier wordt afgeschilderd. Met wie ik ook over die tijd spreek (mensen in Rusland die er daadwerkelijk gewoond hebben) ik krijg van niemand een eenduidig zwart beeld. Een van de beste onderwijssystemen ter wereld, gratis goede gezondheidszorg, sterke binnenlandse productie, veiligheid op straat enz zijn allemaal dingen die mensen er nu niet hebben.
Maar in Ruslan valt het allemaal nog mee. Juist de andere Sovjet republieken zijn na de val heel erg afgezakt naar derdewereldlandjes met dictatortjes. En ze hebben geen normaal onderwijs/gezondheidszorg meer en vaak conflicten en ALSNOG geen democratie
USSR is gewoon failliet gegaan en afgegleden aan honger en corruptiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is de zware economische stagnatie niet een hele belangrijke reden geweest voor het vallen van de Sovjet-Unie?
Ja, er was enige stagnatie tijdens Brezjnev maar dat had prima verholpen konden worden. Juist onder Gorbatsjov ging erg slecht en moesten de mensen in de rij staan. Het is dus nogal vals als dat weer eens als argument gebruikt wordt tegen het communisme.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is de zware economische stagnatie niet een hele belangrijke reden geweest voor het vallen van de Sovjet-Unie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |