Kijk en daarom is die trend dus ook alleen internationaal voelbaar en tegen de tijd dat ze er in Nederland interesse voor krijgen al 10x overgewaaid. Ik zoek op internet wel even een betere pic met hoe het wel moet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Lalavy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, vind ik echt iets voor kinderen, dan is het leuk.
Dat staat wel een beetje bekend als een ongeschreven regel. Daarom moet je ook oppassen. Ikzelf draag eigenlijk alleen een horloge om het plaatje compleet te maken. Met een ring/manchetknopen/tie-clip/collar-bar wordt het al snel teveel. Helaas!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb een ring voor de swag, voor de rest draag ik niks van accessoires, volgens mij is meer dan 1 accessoire voor een man teveel.
Zeker balen, ik wilde eerst horloge leren band + een bandje + ring rocken. Is gewoon teveel. Mijn horloge zit oncomfortabel omdat ik vervloekt ben met dunne polsen, dus die draag ik nu ook niet meer. Nu gewoon 1 ring wijsvinger om me te onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat staat wel een beetje bekend als een ongeschreven regel. Daarom moet je ook oppassen. Ikzelf draag eigenlijk alleen een horloge om het plaatje compleet te maken. Met een ring/manchetknopen/tie-clip/collar-bar wordt het al snel teveel. Helaas!
Ik heb ook vrij smalle polsen maar dat is toch geen reden om geen horloge te dragen. Desnoods haal je een korter bandje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zeker balen, ik wilde eerst horloge leren band + een bandje + ring rocken. Is gewoon teveel. Mijn horloge zit oncomfortabel omdat ik vervloekt ben met dunne polsen, dus die draag ik nu ook niet meer. Nu gewoon 1 ring wijsvinger om me te onderscheiden van de rest.
nee dan is alto een betere term nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De bazen uit de OP alto noemen.
Napolitaanse swek is hier meer op syn plaats.
Het zit oncomfortabel, en zoiezo word een mooi horloge vaak gezien als een status symbool. Ik vind het ook een beetje patserig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij smalle polsen maar dat is toch geen reden om geen horloge te dragen. Desnoods haal je een korter bandje.
Als ik mijn ring zou dragen dan draag ik heb aan mijn rechterhand en mijn horloge standaard aan mijn linkerhand.
Persoonlijk zie ik het dragen van een horloge als een teken van beschaving.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Het zit oncomfortabel, en zoiezo word een mooi horloge vaak gezien als een status symbool. Ik vind het ook een beetje patserig.
Voor bepaalde beroepen zal het wel professioneler over komen als je een horloge draagt.
hahaha die vagina truien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie tegenwoordig allemaal kerels lopen met een uitgelubberde col/capuchon-achtig ding rond hun nek.![]()
Stelletje himmo's.
Wordt dat onderwerp in dit topic besproken? NEEN! Open uw eigen topic en scheer hier weg!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie tegenwoordig allemaal kerels lopen met een uitgelubberde col/capuchon-achtig ding rond hun nek.![]()
Stelletje himmo's.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Zoiets bedoel ik, vind het een homofiele klederdracht:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |