abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2000 @ 19:49:38 #1
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_397767
Het plot van elke uitzending blijkt elke keer weer een uitwerking te zijn van de zieligheid van Desiree.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 16 oktober 2000 @ 20:16:59 #2
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_397804
Ik word héééél erg moe van dat kind.

Dat ze wat te klagen heeft vind ik nog tot daar aan toe. Dat hebben ze eigenlijk allemaal wel op bepaalde momenten.

Maar gewoon het feit dat ze tegen 5 of 6 verschillende mensen ook nog eens zo'n 5 of 6 keer hetzelfde verhaal op zit te hangen irriteert me mateloos.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_397805
Wel leuk trouwens toen Dezeuree en Robin in de slaapkamer een onderonsje hadden en Robin dus gewoon keihard kon zeggen dat D wel veel zeikt maar dat dat niet uitmaakte omdat ze nou eenmaal zo is
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_397812
Ik vond het een lekkere uitzending vandaag...Moeder Hieke en Oma Annet die hun labiele (klein)dochter advies probeerden te geven.
En dan Robin, die in het donker glimlachend van trots, de woorden van Deesje aanhoorde..."je blijft voor mij altijd specialer dan alle anderen, Robin"
Oei oei oei wat lag hij zich te verkneukelen..
De onhandige knuffel van deze twee op het einde was fenomenaal! Tot drie keer toe probeerde Robin zich uit haar greep te frummelen , maar tevergeefs...aan haar tentakels, bleek niet te ontsnappen!!!!

En Ed ,die het waagde om het éven met Bianca over het kookrooster te hebben...

lekker!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 16 oktober 2000 @ 20:28:22 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_397825
Ben ik blij dat ik het gemist heb
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 16 oktober 2000 @ 20:45:02 #6
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_397869
Ik heb BB sinds vorige week dinsdag niet meer gezien, maar heb wel het gevoel dat ik enorm veel gemist heb. Er zijn zoveel dingen die verandert zijn en er zijn meerdere post die ik niet kan plaatsen. Dat gaat toch sneller dan ik gedacht had Boehoe shakieshake; afkikverschijnselen komen nu pas echt om de hoek gluren.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  maandag 16 oktober 2000 @ 20:56:01 #7
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_397896
quote:
Op 16 oktober 2000 20:45 schreef Niques het volgende:
Ik heb BB sinds vorige week dinsdag niet meer gezien, maar heb wel het gevoel dat ik enorm veel gemist heb. Er zijn zoveel dingen die verandert zijn en er zijn meerdere post die ik niet kan plaatsen. Dat gaat toch sneller dan ik gedacht had Boehoe shakieshake; afkikverschijnselen komen nu pas echt om de hoek gluren.
Ja Niques, het forum en Doordevil blijven toch de belangrijkste redenen om BB te kijken.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')