Mag ik ook op je feestje komen?quote:
Ga je dan speciaal overvliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik ook op je feestje komen?![]()
Erm.....neequote:
Ik doe niet aan ideehee'enquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....neeMaar het gaat om het ideehee!
Geen ideeënseks?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ideehee'enEnkel praktijk!
Er hoeft niet eerst een theorie-examen afgelegd te worden?quote:
Enkel met positief uitzicht op praktijk examenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er hoeft niet eerst een theorie-examen afgelegd te worden?
"Je rukt haar de kleren van haar lijf, waardoor de sluiting van haar BH breekt. Mag dat?"quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel met positief uitzicht op praktijk examen
Tenzij het er een is met bh's van de wibra kan ik het je ernstig afradenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Je rukt haar de kleren van haar lijf, waardoor de sluiting van haar BH breekt. Mag dat?"
Daar was ik al eens achter gekomen jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Tenzij het er een is met bh's van de wibra kan ik het je ernstig afraden
learned it the hard wayquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ik al eens achter gekomen ja
Best way to learn.quote:
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best way to learn.Daarnaast: Marlies Dekkers is een beetje sloerie-achtig, dus een passend einde.
Precies. En ik heb niemand horen klagen verder die avond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind marlies dekkers niet echt mooi.. Inderdaad een mooi einde!
Ze stierf in het zadel, mooi einde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.
hihihiquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dr ook niet doen nee, oud lijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |