Ja bij daglicht is het een heel ander gezicht vrees ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 05:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor, maar ik ben bang dat we niet helemaal goed kunnen zien hoe het er uit alle hoeken uitziet en dat het nog wel redelijk opvallend een trekker met een laagje zand is. Ik begin wel positiever te worden over het eindresultaat, ik dacht dat het echt niet zou lukken.
Yups! Bijna onmenselijke prestatie en dat meen ik echt (en dan niet in Billy style). Zoveel aarde verplaatsen is echt knap.quote:Op donderdag 20 februari 2014 05:49 schreef Grunge. het volgende:
Ruud is dik vier uren bezig geweest en nòg?.
O had jij ook al gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 05:55 schreef spapaars het volgende:
Een goede regenbui zou het vers gegraven aarde verbloemen, anders is het zichtbaar met 1 oogopslag
Van hijgen gaat de accu niet leegquote:Op donderdag 20 februari 2014 05:58 schreef Hobby het volgende:
Gek he , de hele dag hoor je accu wissel en nu de hele nacht ,geen wissel rara
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:11 schreef Dottey het volgende:
ruud sleept straks dat bad er nog voor en gaat uitgebreid badderen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:15 schreef Burner82 het volgende:
Symbolische actie van ruud. Sommige willen de tractor verkopen, sommige gebruiken, sommige in de fik zetten. Ruud denkt: zand erover
Dat is ook een leuke! Ik kijk bijna nooit TV, maar deze moeten ze toch gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:15 schreef Burner82 het volgende:
Symbolische actie van ruud. Sommige willen de tractor verkopen, sommige gebruiken, sommige in de fik zetten. Ruud denkt: zand erover
Zit ook een droevige symboliek in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:15 schreef Burner82 het volgende:
Hij houd juist zijn vertrek(ker) tegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Zit ook een droevige symboliek in.
Zijn maatje Emil, die de voortrekker van hun clubje wordt gezien, is gisteren genomineerd.
En nou is Ruudje de trekker aan het begraven.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Zit ook een droevige symboliek in.
Zijn maatje Emil, die de voortrekker van hun clubje wordt gezien, is gisteren genomineerd.
En nou is Ruudje de trekker aan het begraven.
Dat Isabella wakker wordt maakt niet zoveel uit, denk ik. Die kan daar ook wel om lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:26 schreef Hobby het volgende:
opschieten ruud zo wordt Isa wakker voor het melken dus opschieten kerel !
Isa heeft hem al gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:26 schreef Hobby het volgende:
opschieten ruud zo wordt Isa wakker voor het melken dus opschieten kerel !
Nee, niets!quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:27 schreef JonJonJip het volgende:
goeiesmorgens , nog wat gebeurd vannacht ?
Nee niet echt Ruud heeft de tractor begravenquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:27 schreef JonJonJip het volgende:
goeiesmorgens , nog wat gebeurd vannacht ?
Iets begraven - afscheid nemen, ligt wel dicht bij elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:26 schreef Parlay het volgende:
[..]En met die schimmige beelden erbij, ik vond het waard om op te blijven.
Er was ook minder positief nieuws over Jimmy: http://glamora.ma/2014/02/buurman_van_jimmy_utopia_genie.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan, die heeft een plens met werk verzet. Valt zometeen niet op ineen keer een berg
Hij heeft wel wat voor zijn grapjes over...
Heeft trouwens iemand gisteren Showlaat gezien?
Daar werd Andrea niet erg goed neergezet
Zo, heb geen twitter dus helemaal niet meegekregen ( althans ik doe er niets mee)quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:27 schreef Hobby het volgende:
http://www.utopiagekte.nl(...)itgekotst-na-tv.html
zelfs op een op een ging het over Utopia een man zei over pedofielen moeten ze maar in Utopia zetten ,bizar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, heb geen twitter dus helemaal niet meegekregen ( althans ik doe er niets mee)
Wel gisteravond op SBS6 in showlaat gezien, daar werd ze ook afgemaakt.
Ben toch zo benieuwd wat Anton hier van zegt, zal de media ook nu bij hem aan de deur staan om te vragen wat hij er van vindt?
Is wel een heel ander verhaal dan hoe wij hem kennen of niet dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was ook minder positief nieuws over Jimmy: http://glamora.ma/2014/02/buurman_van_jimmy_utopia_genie.html
Nouja, dat is niet echt een betrouwbare bron.
kijk anders even bij de streamverslagenquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:29 schreef formule het volgende:
[..]
Nee niet echt Ruud heeft de tractor begraven
Jimmy heeft wel een paar keer verteld dat hij vaak een feestje bij hem thuis houdt. Waarschijnlijk is dat artikel zwaar overdreven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een heel ander verhaal dan hoe wij hem kennen of niet dan?
Zo dan. Ik ben heel erg benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:35 schreef Hobby het volgende:
[..]
zelfs op een op een ging het over Utopia een man zei over pedofielen moeten ze maar in Utopia zetten ,bizar.
Jimmy heeft daar in het begin over vertelt. Dat hij het niet kan vinden met zijn buurman en de hoop op heeft gegeven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een heel ander verhaal dan hoe wij hem kennen of niet dan?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1398344 Arena heete het!quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Ik ben heel erg benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
O dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jimmy heeft daar in het begin over vertelt. Dat hij het niet kan vinden met zijn buurman en de hoop op heeft gegeven.
Ik bedoelde eigenlijk of het Andrea verhaal nog een staartje gaat krijgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:40 schreef Hobby het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1398344 Arena heete het!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:42 schreef Rica het volgende:
"Shit...Bult!"
Boompje er voor zetten Ruud, zie je er niks meer van
Oh dat ,nou ik denk het niet ! in de tijd van dgk liep ook alles met een sisser af !quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of het Andrea verhaal nog een staartje gaat krijgen
Valt gelijk op natuurlijk dat daar gegraven is natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:42 schreef Rica het volgende:
"Shit...Bult!"
Boompje er voor zetten Ruud, zie je er niks meer van
Mja... ik was toch vanalles aan het doen. En manlief lag te ronken als een Emil. Wilde hem niet wakker maken. Dus tja.. en eigenlijk was ik ook nieuwsgierig naar de reacties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik dan gemist![]()
Lees dat je weer alles keurig hebt verslagen, thnx, Dat je de hele nacht bent opgebleven zou ik niet trekken.
Nu maar afwachten hoe de bewoners gaan reageren.
Jip. .dat is waarquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:43 schreef Hobby het volgende:
[..]
Oh dat ,nou ik denk het niet ! in de tijd van dgk liep ook alles met een sisser af !
Stem je hem er toch gewoon uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mja... ik was toch vanalles aan het doen. En manlief lag te ronken als een Emil. Wilde hem niet wakker maken. Dus tja.. en eigenlijk was ik ook nieuwsgierig naar de reacties.
Als ze niet stekeblind zijn... ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt gelijk op natuurlijk dat daar gegraven is natuurlijk.
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niet stekeblind zijn... ja.
Hoort ook een beetje bij een Ruudgrap.
O jee, Nico helemaal blijquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:46 schreef Dottey het volgende:
Ze kunnen ook denken...
"Ahhhhhhij is begonnen aan the earthship voor Nicolien"
Ach, aan Andrea zal het wel voorbij gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niet stekeblind zijn... ja.
Hoort ook een beetje bij een Ruudgrap.
Hij maakt er wel werk van ha haquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:50 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Hij schept nog wat heen en weer en gaat dan op zoek naar een oplossing.
[ afbeelding ]
Zo, de regie heeft ook wat te doen gehad vannachtquote:Op donderdag 20 februari 2014 06:54 schreef Dottey het volgende:
Even de tuin wateren
pakt alleen een verkeerde boom om tegen aan te piesen
Hij blijft er in ieder geval wel vrolijk bij, we worden nog verblijdt met een liedje ook.quote:
Dacht even dat hij dat ging doen net!quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:58 schreef Dottey het volgende:
Zou hij Isa ook nog even helpen met het uitmesten van de stallen?
Broken has morning, like the first morning, ladidada.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij blijft er in ieder geval wel vrolijk bij, we worden nog verblijdt met een liedje ook.
"Like the first morning", ha ha ha
Ja zit volgens mij geen graantje kwaad in die jongen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:59 schreef Hobby het volgende:
alleen daarom heb ik een zwak voor hem ,wie van dieren houd ,hou ook van de mens
Vind ik ook een heel groot pluspunt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 06:59 schreef Hobby het volgende:
alleen daarom heb ik een zwak voor hem ,wie van dieren houd ,hou ook van de mens
Broke is the morning zong ie ook nog volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:08 schreef Grunge. het volgende:
Like the bird morning, is het zelfs. Komt vast omdat het daarna wel over birds gaat.
Ik denk dat minder dan 1 procent van de nederlanders zoveel zand kan verplaatsen in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:08 schreef Rica het volgende:
Hij heeft wel zijn best gedaan.![]()
Ik doe het hem niet na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |