Volledig monogaamquote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Nee, geen glijmiddel met een smaakje. Ook om dezelfde reden als rolklem.
Ben je, als je een relatie hebt, volledig monogaam of heb je dan ook nog wel eens seks met anderen?
Kont.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Open relatie dus nee niet monogaam.
wat is het meest gevoelige plekje op je lichaam (penis of clit niet meegerekend)
Dat stukje tussen balzak en kont gok ik.quote:
Mijn borstenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stukje tussen balzak en kont gok ik.
Wat vind jij aan je eigen lichaam bijzonder geslaagd?
BBB, hoe arrogantquote:
Hele Koninginnedag lang elkaar opgeilen en 's avonds super geweldige seks hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
BBB, hoe arrogant
Welke sekservaring is je het meest bijgebleven?
Euhm, al the way? Alleen en met partner.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hele Koninginnedag lang elkaar opgeilen en 's avonds super geweldige seks hebben.
Stoutste foto die je ooit hebt gestuurd?
Foto: alleen helemaal bloot in de sauna.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hele Koninginnedag lang elkaar opgeilen en 's avonds super geweldige seks hebben.
Stoutste foto die je ooit hebt gestuurd?
Mijn lul met sperma.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Foto: alleen helemaal bloot in de sauna.
Zelfde vraag.
foto waar je net niets opziet die wel doordacht is gemaakt. Zelfde vraagquote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn lul met sperma.
Omschrijf de foto die jij het liefste zou ontvangen.
Woooww! foto van een lul met spermaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mijn lul met sperma.
Omschrijf de foto die jij het liefste zou ontvangen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
foto waar je net niets opziet die wel doordacht is gemaakt. Zelfde vraag
Het hele lichaam maar ik hoef niet alles close-up te zien.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Woooww! foto van een lul met sperma![]()
![]()
Zelfde vraagje.
Ja, even fappen voor het slapen gaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:46 schreef Grietje-tit het volgende:
Nee, nooit.
Ga je het vanavond nog doen?
Ik ben een 'billenman' dus val écht voor de billen van een vrouw. Moet natuurlijk wel in verhouding zijn tot de rest.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef artelligence het volgende:
Nee al gedaan.
Wat vind je nou echt het mooiste aan de sekse waar je op valt?
Nee, die heb ik moeten wissen toen we uit elkaar gingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:26 schreef Bounty80 het volgende:
[..]
Ik ben een 'billenman' dus val écht voor de billen van een vrouw. Moet natuurlijk wel in verhouding zijn tot de rest.
Heb je sextapes van je ex(-en) bewaard en kijk je die dan nog stiekem terug?
Nee, van relaties überhaupt niet, van scharrels gewist :-)quote:Op maandag 10 maart 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die heb ik moeten wissen toen we uit elkaar gingen.
zelfde vraag
Geen filmpjes gemaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, van relaties überhaupt niet, van scharrels gewist :-)
Zelfs vraag, even geen inspiratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |