abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136912412
TS zit met een klein probleempje.
Ik vindt een meisje heel erg leuk.
Nou wil ik het tegen haar zeggen dat ik haar leuk vindt maar ik ben denk ik een beetje bang voor de reactie. Ze stuurt flink wat hartjes via whatsapp en als ik zeg "Ik ben ff douchen" dan zegt zegt zij "Is goed. Tot straks xxx"
Dus hoe kan ik het beste vertellen dat ik haar leuk vindt.?
Groetjes Nils.
pi_136912501
Groei wat ballen en zeg dat je wil neuken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_136912576
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
Groei wat ballen en zeg dat je wil neuken.
Hoho ik ben maar 15 eh. Xd.
En ballen heb ik zat .....
pi_136912887
Vind* x 3
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:55:33 #5
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_136912977
gezien haar reacties en jouw leeftijd (sorry ts) ziet zij jou ook wel zitten

je bent jong en je wilt wat. Zeg het haar en anders even goeie vrienden.

Niet geschoten, altijd mis......(zei het meisje met d'r kop vol zaad) :9
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_136913103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef awiebo het volgende:
gezien haar reacties en jouw leeftijd (sorry ts) ziet zij jou ook wel zitten

je bent jong en je wilt wat. Zeg het haar en anders even goeie vrienden.

Niet geschoten, altijd mis......(zei het meisje met d'r kop vol zaad) :9
Dat is het probleem. Ik durf het gewoon niet :/.
Trouwens ik heb altijd last gehad van faal angst......
pi_136913152
Hartjes terug sturen?
pi_136913201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Hartjes terug sturen?
Doe elke keer ;).
pi_136913228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Stuur dit:
"Ik ben ff douchen, ga je mee?" gegarandeerd succes
pi_136913235
Uhm wat dacht je er van om het niet te zeggen, maar in plaats daarvan haar uit te vragen om samen iets te gaan drinken o.i.d. Als ze je leuk vindt zal ze geheid ja zeggen, en als jullie uitgaan zal ze het ook laten merken.

Als je te makkelijk bent en het in het open legt is de spanning er een beetje vanaf.
pi_136913239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Leer eerst even te spellen :D Die dt fouten en zo kunnen echt niet meer als je 15 bent. Ben onderhand ook 15 en moet zeggen dat je manier van typen héél kinderlijk overkomt :')

Verder, hecht niet veel waarde aan xxx, ik ken er genoeg die dat doen. Verschilt per meisje of ze dat snel doet bij iemand of niet. En natuurlijk ga ik nu zeggen dat je er gewoon voor moet gaan , ik ga geeneens moeite doen uit te leggen waarom je je niet zo verlegen zou moeten voelen etc, grow some balls.

Als jullie gewoon bevriend zijn kan 't makkelijk zo zijn dat ze je graag spreekt, WORD NU DEPRESSIEF!! Misschien verpest je de vriendschap nu, en wil ze niks meer met je te maken hebben en heb jij een klote gevoel en heb je geen vrienden meer en word je een levenloze zolderkamerautist waarbij z'n hele leven om FOK! draait :D
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_136913348
Een bosje bloemen met een kaartje aan haar geven(of door iemand anders)
pi_136913417
Veel glimlachen en xxx-jes terugsturen. Beetje hetzelfde op reageren is altijd goed.
pi_136913555
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:00 schreef darkmond het volgende:

[..]

Leer eerst even te spellen :D Die dt fouten en zo kunnen echt niet meer als je 15 bent. Ben onderhand ook 15 en moet zeggen dat je manier van typen héél kinderlijk overkomt :')

Verder, hecht niet veel waarde aan xxx, ik ken er genoeg die dat doen. Verschilt per meisje of ze dat snel doet bij iemand of niet. En natuurlijk ga ik nu zeggen dat je er gewoon voor moet gaan , ik ga geeneens moeite doen uit te leggen waarom je je niet zo verlegen zou moeten voelen etc, grow some balls.

Als jullie gewoon bevriend zijn kan 't makkelijk zo zijn dat ze je graag spreekt, WORD NU DEPRESSIEF!! Misschien verpest je de vriendschap nu, en wil ze niks meer met je te maken hebben en heb jij een klote gevoel en heb je geen vrienden meer en word je een levenloze zolderkamerautist waarbij z'n hele leven om FOK! draait :D
Ik ben een autist. Trouwens ze is al slapen dus daar gaat me kans. Tomorrow the next try.
pi_136913663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:48 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Hoho ik ben maar 15 eh. Xd.
En ballen heb ik zat .....
Hoeveel ballen heb jij dan wel niet?
Hier staat niets.
pi_136913668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ik ben een autist. Trouwens ze is al slapen dus daar gaat me kans. Tomorrow the next try.
Altijd zeg ik dat wanneer iemand dat ook is, sorry...En wel klote dat ze al is gaan slapen :') Soms echt ergerlijk wanneer dat ene meisje waar je graag me praat gaat slapen, ik ken 't :@ Ik zou 't trouwens wel even in real zeggen, en niet via Whatsapp 8-) Via Whatsapp komt 't zo oppervlakkig over.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_136913702
quote:
4s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef Prospos het volgende:

[..]

Hoeveel ballen heb jij dan wel niet?
Ik ben 15 en heb er al 2, hij zal dan wel 6 ballen hebben of zo :?
pi_136913930
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef darkmond het volgende:

[..]

Altijd zeg ik dat wanneer iemand dat ook is, sorry...En wel klote dat ze al is gaan slapen :') Soms echt ergerlijk wanneer dat ene meisje waar je graag me praat gaat slapen, ik ken 't :@ Ik zou 't trouwens wel even in real zeggen, en niet via Whatsapp 8-) Via Whatsapp komt 't zo oppervlakkig over.
Geen probleem hoor. :). Ik zie haar trouwens elke oo school.
Off-topic: wat duurt die kut updates Windows toch fucking lang gvd _O-
pi_136914079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:13 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Geen probleem hoor. :). Ik zie haar trouwens elke oo school.
Off-topic: wat duurt die kut updates Windows toch fucking lang gvd _O-
Ik had laatst dat ik 'm uitdeed, zag ik 186 updates precies staan. Ik dacht oke die laat ik wel even draaien, ik val toch wel in slaap. Komt mn ma 1 uur 's avonds binnen om te zeggen dat ik 'm uit moet zetten omdat ze gek wordt van 't licht...wtf :')

Zou 't ook niet tijdens school zeggen, dan heb je niet echt ''tijd''. Of misschien in de pauze als jullie alleen staan of zo. Zou beter na schooltijd ervoor gaan, als jullie beiden uit zijn al bv. Of dus gewoon via whatsapp zeggen dat je weleens zou willen afspreken. Zal ze vast heel leuk vinden.
pi_136914224
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef darkmond het volgende:

[..]

Ik had laatst dat ik 'm uitdeed, zag ik 186 updates precies staan. Ik dacht oke die laat ik wel even draaien, ik val toch wel in slaap. Komt mn ma 1 uur 's avonds binnen om te zeggen dat ik 'm uit moet zetten omdat ze gek wordt van 't licht...wtf :')

Zou 't ook niet tijdens school zeggen, dan heb je niet echt ''tijd''. Of misschien in de pauze als jullie alleen staan of zo. Zou beter na schooltijd ervoor gaan, als jullie beiden uit zijn al bv. Of dus gewoon via whatsapp zeggen dat je weleens zou willen afspreken. Zal ze vast heel leuk vinden.
Vrijdag niks te doen ikke. Dus dat worden lekker naar de Beurs :P. Ff kijken of ze mss mee wilt. Let's hoe and pray.
pi_136914293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Vrijdag niks te doen ikke. Dus dat worden lekker naar de Beurs :P. Ff kijken of ze mss mee wilt. Let's hoe and pray.
Zal voor je duimen...Wel trouwens vragen nadat je een leuk gesprek had ook :) En zorg ervoor dat je een beetje geld bij je hebt ook, zonder geld komen te zitten is dan niet echt fijn mocht je 't nodig hebben :')
pi_136914341
Sorry voor type fouten. Zit op me telefoon nu wegens die kut updates :P. 11% pas en hij draait al minimaal 1 uur
pi_136914433
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef nilssanders het volgende:
Sorry voor type fouten. Zit op me telefoon nu wegens die kut updates :P. 11% pas en hij draait al minimaal 1 uur
Als je verder niks voor school hoeft te doen zou ik gaan slapen of zo :') Maak me niet jaloers, hier nog bezig met aardrijkskunde ''leren'' voor morgen.
pi_136914529
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef darkmond het volgende:

[..]

Als je verder niks voor school hoeft te doen zou ik gaan slapen of zo :') Maak me niet jaloers, hier nog bezig met aardrijkskunde ''leren'' voor morgen.
Ogh jong. Zo veel te doen ik kan er plat erbij neer vallen :7 . Moet nog 12 bladzijdes maken voor bio :P
pi_136914613
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ogh jong. Zo veel te doen ik kan er plat erbij neer vallen :7 . Moet nog 12 bladzijdes maken voor bio :P
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ga gelijk maar slapen dan, red je toch niet meer nu :') Voor je bio, even antwoorden zoeken via google
pi_136914752
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef darkmond het volgende:

[..]

[..]

Ga gelijk maar slapen dan, red je toch niet meer nu :') Voor je bio, even antwoorden zoeken via google
Ik zit in groeps app. Gister wifi aan gezet.
Hoppa 9000+ berichten. Nou ik toch ff wachten :P
pi_136914901
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ik zit in groeps app. Gister wifi aan gezet.
Hoppa 9000+ berichten. Nou ik toch ff wachten :P
Dat heb zelfs ik nooit :') Meestal ga ik gelijk uit groepschats waar veel mensen inzitten en waar veel wordt gepraat, anders krijg k na één keer niet whatsapp openen dat...Hoop niet dat je nu alles even maar gaat lezen? :')
pi_136914981
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef darkmond het volgende:

[..]

Dat heb zelfs ik nooit :') Meestal ga ik gelijk uit groepschats waar veel mensen inzitten en waar veel wordt gepraat, anders krijg k na één keer niet whatsapp openen dat...Hoop niet dat je nu alles even maar gaat lezen? :')
Echt niet haha :P
pi_136915213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:35 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Echt niet haha :P
Oh gelukkig :Y Ik ga maar eens een voorbeeld nemen aan mezelf en slapen, nu krijg ik toch niks meer m'n kop in en ik zit hier met allemaal afleiding :') Niet eens FOK! alleen. Een slaap lekker gewenst en succes alvast ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')