quote:ROT OP!
Op woensdag 9 oktober 2002 20:55 schreef Nevermind het volgende:
laten we allen bidden van niet
Dit slaat toch nergens op....
quote:Je meent toch niet echt dat er een dre cd is uitgebracht met de naam 2003. Oh, al die ouwe troep die ze van hem uitbrengen.
Op donderdag 10 oktober 2002 07:57 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik heb de nieuwe cd 2003 wel al, maar wanneer diablo uitkomt is de GROTE vraag.
IDe nieuwe cd heet Detox en komt waarschijnlijk niet voor eind 2003 uit. Volgens insiders gaat het om een cd met een totaal nieuwe sound. Bij de productie gebruikt hij soms tot nu toe complete orkesten. Ook zou het een cd moeten worden die gebruikt maakt van de moderne technieken. Naast de normale cd zal er een dvd komen met de cd in surround sound of iets gelijks. Rakim komt op zijn vroegst in januari en dit zou ook een kunststukje moeten worden. Daarnaast heeft dre 12 nummers bijgedragen aan het nummer van 50cent.
Voorlopig eerst genieten van de albums die de komende maanden uitkomen:
WC- Ghetto Heisman
Snoop Dogg- Paid the cost to be tha boss
2pac- Better Dayz
8mile soundtrack
Nas
Jay-Z- The Gift and the curse
en op Tha Row Killa
en eigenlijk ook wel Crooked I
quote:Ten eerste is het Makaveli en
Op donderdag 10 oktober 2002 14:23 schreef M-BRAIN het volgende:
ik wacht toch ook wel op
Dat Nigga Daz & Makevellien op Tha Row Killa
en eigenlijk ook wel Crooked I
(oh ja, laat je niet te veel beinvloeden door dpgrecordz en tha row forums, zitten echt teveel mensen die net naar rap zijn gaan luisteren, zeg maar kindjes, en zo gedragen ze zich ook)
maar ik verwacht denk te te te te veel van Rakim
maar toch gewoon kopen zonder te luisteren die ish
maar waar zit jij dan op te wachten?
ik na Rakim op de nieuwe gangstarr
quote:bron launch.com
Dr. Dre's fourth album, Detox, is expected to be released sometime this year, according to a spokesperson for the artist who is nominated for this year's producer of the year Grammy.When promoting his big screen comedy The Wash, Dr. Dre talked about his excitement about the album in the works. "I'm always trying to reinvent myself and do new things. My next album I really feel strong about. I really feel strong about it. I've started on it. I'm in the blueprint stage of it. I'm going to have a lot more time to work on this record than I've had before, and I feel like I've already got my first single for that record. I have probably about five tracks for it that I'm really feeling," he said. "They're really different. I know this is probably going to be my best record. It's gonna be different. It's going to be a breath of fresh air, and I'm not going to stop until I feel like it is that way."
quote:2003 is een V.A Album :
Op donderdag 10 oktober 2002 07:57 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik heb de nieuwe cd 2003 wel al, maar wanneer diablo uitkomt is de GROTE vraag.
Chillin!
Ik vind op The Eminem Show erg mooie melodien staan, volgens mij heeft meneer Dre die ook gemaakt... Is daar wat van op terug te horen op zijn eigen cd's?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-10-2002 19:05]
maar goed is bagger
en is zeker geen officiele cd
quote:Als je het niet leuk vind koop je hem toch gewoon niet.
Op donderdag 10 oktober 2002 11:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik weet het niet. Hoop eigenlijk dat die cd nooit uitkomt.
Om moest je soms weer een aantal posts scoren en dan ga je maar zulke onzin uitkramen???
quote:Hou eens op met dat gezeur, iemand mag best zeggen dat hij het niets vindt.
Op donderdag 10 oktober 2002 20:14 schreef Rekkie het volgende:[..]
Als je het niet leuk vind koop je hem toch gewoon niet.
Wat voor last heb jij er nu van dat ie uitkomt?Om moest je soms weer een aantal posts scoren en dan ga je maar zulke onzin uitkramen???
quote:Dat zegt ie dus niet....
Op donderdag 10 oktober 2002 20:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Hou eens op met dat gezeur, iemand mag best zeggen dat hij het niets vindt.
En je reageert anders op dezelfde manier dus zeik zelf dan ook niet
quote:Maar dat interesseert met niet want alles van Dre is worth waiting for
Op donderdag 10 oktober 2002 21:43 schreef M-BRAIN het volgende:
Het is alleen jammer van die Dre
dat hij nogal lang op zich laat wachten of het niet uitbrengt (bijvoorbeeld King Tee etc)
Van die nieuwe cd heb ik nog nix gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |