Wat heeft een klaploper zijn te maken met onwetendheid?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:51 schreef MrGuma het volgende:
Klopt. Je titel doet je volledig eer aan!
Hmm, ik doelde meer op de naam eronderquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat heeft een klaploper zijn te maken met onwetendheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een naam, een alias en een titel. Je doelt op de titel dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hmm, ik doelde meer op de naam eronder
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:57 schreef HPLC het volgende:
TS heeft helemaal gelijk, alleen kan die vis zich niet voortplanten omdat ie wordt opgegeten!o ja dat is welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar maar is dat dan geen misdaad
tegen de mensenlijkheid omdat je
toch een soort uit sterft die mischien
intilligent was??Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
Zo te zien moet jij dus even terug kijken wat ik precies zei.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt een naam, een alias en een titel. Je doelt op de titel dus.
My bad,quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zo te zien moet jij dus even terug kijken wat ik precies zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |