beste mensen...
Ik heb het afgelopen week me huis laten uithakken en opnieuw laten voegen. Dit omdat de oude voeg slecht werd en er op veel plekken uit de gevel begon te vallen. Ook bestond het huis uit 3 verschillende voegen. Dus heb meteen het hele huis laten aanpakken
nu zijn alle huizen om mij heen 2,5 jaar geleden al eens opnieuw gevoegd omdat dit nog huurhuizen zijn. Die hebben nu een bepaalde kleur voeg gekregen en ik heb gevraagd aan de voeger om een vergelijkbare donkere voeg te gebruiken... en dat zou hij gaan doen. eerste instantie zag de gevel er echt super uit, maar nu de voeg begint te drogen krijg ik het volgende resultaat... en volgens mij wordt het alleen nog maar lichter
![9f9fb96e1d83934c2f932df3f9a40b83.jpg]()
De lichte kleur is dus mijn nieuwe voeg, en de donkere is dat van de buren. ik baal er echt enorm van. want me hele huis ziet er nu zo uit. En aangezien ik een hoekhuis heb steekt het lekker af op de rest van de straat.... nu had ik een lichte kleurverschil niet zo erg gevonden maar vind dit verschil best wel groot geworden....
wat vinden jullie ervan? ik heb eigenlijk niet zoveel zin om het huis nogmaals uit te laten hakken.. maar ik denk dat het niet anders gaat worden...