Haha ik hoor het haar nu al zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Rica het volgende:
[..]
"O leuk! Ja dat is helemaal mijn ding. Echt. Wat top van jou. Ik ben zo blij voor je. Dat meen ik oprecht"
Discussies over politiek, religie, wetenschap of andere zooi hoef ik echt niet.quote:
Dan hoop ik wel dat Joey geen Laurens blijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat Joey bijft, die wil Hakim eruit
laura wilde billy er ook uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat Joey bijft, die wil Hakim eruit
daar wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alles is de waarheid. Zelfs leugens.
ja idd...ze doen wel vaker iets anders dan ze zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
laura wilde billy er ook uit
Isa met de koeienquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Kiezen tussen gezemel van Rienk en Isa met de koeien...............ff TV kijken dan maar!
Nee, daar is die retard, die vermijd ik nog liever dan Rienkquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het alternatief is de zuigpomp bij de koeien
streamswap naar dre....quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Kiezen tussen gezemel van Rienk en Isa met de koeien...............ff TV kijken dan maar!
Ook de koeien zijn een deeltje van de waarheid hoor!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef blanket het volgende:
Ik kijk lekker naar de![]()
Alles beter dan Rienk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |