SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen copyright gebruikt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Zhano het volgende:
Mensen die ongeoorloofd met mijn triangelgrap pronkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben de laatste tijd alleen maar coins aan het uitgeven.. al heb ik op mijn andere accounts wel winst gemaakt door bronze packs.![]()
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:
IF Mickyhumbertotan gekocht, even teampje omheen bouwen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
75.500 met deadeye en 30+ contracten
Ook een stuk of 20 IF Bassongs gehaald voor 14k of minderLijkt me wel een goede speler die Miketarzanarjan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
he stelletje glazen bol kijkers..
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1,9 miljoen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel gaat IF messi waard worden? kan ik er vast rekening mee houden als ik hem zo pull.
gr gr
maverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thnx.quote:
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx.
heb namelijk een waterdicht plan.
al mijn coins uitgeven aan packs, en dan heb ik IF messi, die ga ik dan verkopen en zlatan terug kopen.![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier heb je zijn stats: http://wefut.com/en/player/13335quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
gr gr
maverSmile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |