Heb je nou serieus deze topic titel gekozen omdat je die vraag wil stellen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Kom maar op!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
In Duitsland zijn ze ook nog schaars. De enige manier om te kijken of een winkel hem nog heeft is door hem te bellen. En ook dan kan hij weer uitverkocht zijn op het moment dat jij in de winkel komt. Als je toch per se een PS4 uit Duitsland wil hebben schrijf dan de adressen op van winkels waar jij in de buurt van zult zijn. En ga niet speciaal hiervoor naar Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand een adres in Duitsland (vlak over de grens bij Almelo/Enschede) waar de PS4 te koop is?
Destiny in september. Als je fan bent van FPS. In combinatie met RPG elementen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef Massief het volgende:
September! Dat is nog een halfjaar :p Is het echt zo kut met games..
Sonnyspek ik voeg je zo eventjes toe oke
Heb je toegevoegdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja is goed! Wel zonder hoofdletter zo.
Ik nodig je wel uit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Massief het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd
Heb je nu tijd voor een potje?
Mijn kogels raken altijd op in die map.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Vond metro leuker op de lastgen bij bf3. Nog steeds chaos, maar ik leefde iig langer dan een minuut.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef janrad het volgende:
Zonet even conquest gespeeld op de Metro map met 64 man. Wat een heerlijk chaos was dat, overlevingstijd ongeveer 3.4 seconden
Munitie uitdelen, kan je dan ook een hoop punten opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn kogels raken altijd op in die map.
Wat zijn de dingen dan die je kan lerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Massief het volgende:
Zijn er nog mensen die fifa spelen btw? Als je zin hebt wil ik je wel voetballes geven
Potje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben ook online voor een potje fifa (geen mic)!
Reken maar op eerder. Had hem vorige week woensdag opgestuurd, vrijdag een nieuwe controller binnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Massief het volgende:
Vandaag controller opgestuurd naar Sony. Volgende week krijg ik een nieuwe als het goed is. Knuppeltje was versleten, het rubbertje dan... Heb er nog één waar dat langzaamaan ook gaat gebeuren terwijl ik echt niet heel veel speel of keihard met mn nagel er op druk. Apart.
Wat zijn nou toffe games die er aan komen? Driveclub lijkt me vet maar dat duurt nog wel ff. Heb wel trek in een nieuwe game namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |