Dat is wel tof, zal ook ff joinen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon met een paar 'vrienden' in een team zitten. Ik ben dan bijvoorbeeld de LB en CV.
En dan heeft iedereen zijn eigen positie die hij/zij heeft. Hoe beter je wordt, hoe meer dingen je vrij speelt en des te hoger je divisie is.
Laat mij raden. KPN zeker...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Koopsie het volgende:
Ben net verhuisd en beetje te laat aangevraagd, wist niet dat het 3-5 week kon durenIk heb het hele pakket al binnen en aangesloten alleen ze activeren internet pas de 25e.
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bentquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:08 schreef Massief het volgende:
[..]
Huhuhuhu
Goede. Kom maar opNaam op psn?
Toegevoegd!quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillazquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef Massief het volgende:
Ik ben nu online. Iemand een potje?
Eindstand :pquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef sonnyspek het volgende:
Nu Gillingham-Newcastle tegen een FOK!'er1-1.
Vanavond weer Battlefield?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
JacksonClaxon. Geef ff aan dat je fok!ker bent.
Geen gek idee maar moet even draaitafel oppikken bij een vriend van me en er is voetbal. Gaat me dus qua planning niet lukken vrees ik maar als ik een gaatje heb, kijk ik even of je online bentquote:
Dat zijn beste longen zo op de fotoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef Bartcoah het volgende:
Dit is het geheim van mijn skills:
Heb je toegevoegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Uhm ja hoor. Ik kom zo online dan. VOEG MAAR TOE: ThijmenSkillaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |