Valt ie al te downloaden ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:27 schreef RRuben het volgende:
FF beta dit weekend http://blog.eu.playstatio(...)born-ps4-beta-guide/
Bedankt voor de reminder, was het bijna vergeten!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:27 schreef RRuben het volgende:
FF beta dit weekend http://blog.eu.playstatio(...)born-ps4-beta-guide/
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of Yakuza Isshin naar Europa gaat komen. Zeer, zeer grote kans van niet. Yakuza 5 is al niet gelokaliseerd, en de eerdere Yakuza die in het oude Japan afspeelde ook al niet.
Je weet dat je nu allemaal kansloze adds krijgt met :quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:34 schreef Maraca het volgende:
Zou ik trouwens in de OP mogen?
Maraca - Donestea
Voor wie ingemaakt wil worden door een meisje
Ben ik wel gewend vanuit WoWquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat je nu allemaal kansloze adds krijgt met :
1.Ja, ik heb je toegevoegd omdat je een meisje bent
2.Nee dit is geen probleem,ik vind dit awesome
3.Maak je geen zorgen, in deze relatie ben ik degene in de keuken!!
quote:
Ja ach, in WoW geloofde 99% toch niet dat ik een meisje was, dus het was vaak lekker rustigquote:
Heb je hem binnen? Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ach, in WoW geloofde 99% toch niet dat ik een meisje was, dus het was vaak lekker rustig
Via Marktplaats. Gisteren opgehaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je hem binnen? Hoe dan?
Al spellen gekocht?
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Via Marktplaats. Gisteren opgehaaldEn heb NFS, BF4 en AC:BF
Geen idee, ben er zelf nog niet mee bezig want ik ga morgen op wintersport, heb dus geen tijdquote:
no problemo!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, was het bijna vergeten!
Gelijk even aan de download
Nu nog hopen dat het een beetje speelbaar is (en de TSO beta ook binnenkort is)
Vrouw achter het stuur...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Hoe gebruik ik in NFS eigenlijk de achtervolgingstechnologie? Ik zie in mijn scherm wel R3 staan, maar dan gaat mijn auto toeteren
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur...
Hier zeggen ze 'Y' op de XBOX, dus neem aan triangle op de PS4 dan?
Gebruik je je PS4 in Nederlandsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Hoe gebruik ik in NFS eigenlijk de achtervolgingstechnologie? Ik zie in mijn scherm wel R3 staan, maar dan gaat mijn auto toeteren
Nachtmerrie teksten dit hahahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dan zijn veel spellen ook in het Nederlands, als je dan iemand pompt in Bf4 staat er, vijand gedood! hoofdschot!
huh welke ? Fok of op de PS4 bedoel je ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik jouw avatar nu pas in detail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |