Dat soort beloftes dus niet maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen en waarom?
Wat voor vriend ben je ook als je aan een vriendin van zijn vriendin belooft je mond te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat soort beloftes dus niet maken.
Ik ga niet liegen en bedriegen voor een ander.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:06 schreef tofastTG het volgende:
Mwah moraalridders vinden dat jij het moet vertellen, maar eerlijk is eerlijk als die vriendschap met die meid je meet waard is dan houd je gewoon je bek.
Uiteraard ontken je tegen je vriend dat je hier iets van af wist.
Ja.quote:
Ik ga er even vanuit dat de vriendschap tussen jou en je vriend beter is dan die tussen jou en die vriendin van zijn vriendin?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja.
Het punt is dat ik ook wel wist/dacht dat ze vreemd ging.
Die vriendin heeft het toen bevestigd.
Mijn vriendschap met mijn vriend is inderdaad beter dan met die vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat de vriendschap tussen jou en je vriend beter is dan die tussen jou en die vriendin van zijn vriendin?
Zo ja, dan lijkt het mij vrij duidelijk wat je moet doen.
als dat verhaal dus kennelijk al de ronde doet (immers die 'vriendin' vertelde het al door aan jou) is het onzin om daarover je mond te blijven houden, tegenover jouw vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Een goede vriendin van zijn vriendin heeft mij toevertrouwd dat zij in die periode meerdere malen is vreemdgegaan.
Ja dat denk ik nu dus ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef trovey het volgende:
Zodra iemand erover zou beginnen zou ik het stoppen, teveel info die ik niet wil weten.
Het is een lastige kwestie maar ik zou niet kunnen zwijgen iig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Mijn vriendschap met mijn vriend is inderdaad beter dan met die vriendin.
Ik wil het hem graag vertellen, maar doe je daar wel echt goed aan?
Ze hebben bijvoorbeeld net een huis gekocht samen.
Ik zou me er ver van houden nu, wat je ook doet je doet het nu nooit goed. Altijd kut als mensen dat soort dingen blijkbaar kwijt moeten en zo anderen in de problemen brengen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:11 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nu dus ook.
Eigenlijk had ik het liever niet willen weten.
Maar van het een komt het ander.
als jij t al wist voordat ze die koop gingen doen... ben je echt een dikke vette maten naaier!!!! Hij zit met en een sloerie in huis en zich mssn diep in de schulden steek als hij weet wat dat mokkel gedaan heeft en ze uit elkaar gaan. Fijn bedankt he! Van je vrienden moet je t hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Mijn vriendschap met mijn vriend is inderdaad beter dan met die vriendin.
Ik wil het hem graag vertellen, maar doe je daar wel echt goed aan?
Ze hebben bijvoorbeeld net een huis gekocht samen.
Er een topic over openen om het met de wereld te delen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen en waarom?
Dus open je maar een topic?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
[quote]Aangezien ik heb beloofd het voor me te houden, doe ik dat ook.
Niet mee bemoeien...quote:Wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |