Dat soort beloftes dus niet maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen en waarom?
Wat voor vriend ben je ook als je aan een vriendin van zijn vriendin belooft je mond te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat soort beloftes dus niet maken.
Ik ga niet liegen en bedriegen voor een ander.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:06 schreef tofastTG het volgende:
Mwah moraalridders vinden dat jij het moet vertellen, maar eerlijk is eerlijk als die vriendschap met die meid je meet waard is dan houd je gewoon je bek.
Uiteraard ontken je tegen je vriend dat je hier iets van af wist.
Ja.quote:
Ik ga er even vanuit dat de vriendschap tussen jou en je vriend beter is dan die tussen jou en die vriendin van zijn vriendin?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja.
Het punt is dat ik ook wel wist/dacht dat ze vreemd ging.
Die vriendin heeft het toen bevestigd.
Mijn vriendschap met mijn vriend is inderdaad beter dan met die vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat de vriendschap tussen jou en je vriend beter is dan die tussen jou en die vriendin van zijn vriendin?
Zo ja, dan lijkt het mij vrij duidelijk wat je moet doen.
als dat verhaal dus kennelijk al de ronde doet (immers die 'vriendin' vertelde het al door aan jou) is het onzin om daarover je mond te blijven houden, tegenover jouw vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Een goede vriendin van zijn vriendin heeft mij toevertrouwd dat zij in die periode meerdere malen is vreemdgegaan.
Ja dat denk ik nu dus ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef trovey het volgende:
Zodra iemand erover zou beginnen zou ik het stoppen, teveel info die ik niet wil weten.
Het is een lastige kwestie maar ik zou niet kunnen zwijgen iig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Mijn vriendschap met mijn vriend is inderdaad beter dan met die vriendin.
Ik wil het hem graag vertellen, maar doe je daar wel echt goed aan?
Ze hebben bijvoorbeeld net een huis gekocht samen.
Ik zou me er ver van houden nu, wat je ook doet je doet het nu nooit goed. Altijd kut als mensen dat soort dingen blijkbaar kwijt moeten en zo anderen in de problemen brengen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:11 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nu dus ook.
Eigenlijk had ik het liever niet willen weten.
Maar van het een komt het ander.
als jij t al wist voordat ze die koop gingen doen... ben je echt een dikke vette maten naaier!!!! Hij zit met en een sloerie in huis en zich mssn diep in de schulden steek als hij weet wat dat mokkel gedaan heeft en ze uit elkaar gaan. Fijn bedankt he! Van je vrienden moet je t hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Er een topic over openen om het met de wereld te delen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Dus open je maar een topic?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
[quote]Aangezien ik heb beloofd het voor me te houden, doe ik dat ook.
Niet mee bemoeien...quote:Wat zouden jullie in een soortgelijke situatie doen en waarom?
Zou de vriendin van de vriendin van je vriend weten dat jij het ook weet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:22 schreef iScream. het volgende:
Gewoon de vriendin van je vriend ermee confronteren en haar overhalen het op te biechten.
Huh?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Zou de vriendin van de vriendin van je vriend weten dat jij het ook weet?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef fespo het volgende:
een goede vriendin van zijn vriendin heeft het verteld, niet een vriendin van jou?
en je zegt dan niks tegen je (goede) vriend?
Bro's before ho's, vertel het aan je broeder. Zo zijn de ongeschreven regels.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
De relatie van een vriend van mij liep niet zo soepel meer.
Een goede vriendin van zijn vriendin heeft mij toevertrouwd dat zij in die periode meerdere malen is vreemdgegaan. Aangezien ik heb beloofd het voor me te houden, doe ik dat ook.
Ik vind het wel sneu voor mijn vriend, hij verdient beter en is een goede jongen.
O shit, ik bedoel natuurlijk of de vriendin van de vriend het ook weet .... het wordt een beetje ingewikkeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Huh?De vriendin van de vriendin van de vriend heeft het juist verteld aan TS.
Hmm zodra TS haar ermee confronteert weet ze het in ieder geval welquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
O shit, ik bedoel natuurlijk of de vriendin van de vriend het ook weet .... het wordt een beetje ingewikkeld.
Ja daar ben ik wel goed inquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:32 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hmm zodra TS haar ermee confronteert weet ze het in ieder geval welJe maakt het wel lastig zo maily
Ja, leuke vriendinquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
Frappant wel, dat die vriendin uitgerekend een goeie maat uitzoekt om het eventjes te melden.
Jaja, en over een paar jaar is ze in verwachting, en dan is het (voor TS) een raadsel wie de vader is ...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef The_stranger het volgende:
Is de relatie nu verder goed en is ze gestopt met vreemdgaan? Dan lekker je mond houden.
Wie weet zijn ze nu hartstikke gelukkig en dan zou jij dat weer opkloten (in de TS ben je wat summier, dus weet niet of ze het nu nog steeds doet, hoe lang het geleden was, hoe de relatie nu is, etc).
Ik vind het verdacht dat die beste vriendin het uitgerekend gaat vertellen aan zijn beste vriend,quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:50 schreef zarGon het volgende:
Ligt eraan wat de onderlinge verhoudingen zijn en hoe close jullie zijn.
Bij een vriend is er niet mee bemoeien wellicht het verstandigst. Bij een goede vriend vertel je het wel, daar ben je vrienden voor. Je gaat je goede vriend toch niet vrolijk in de ogen kijken en spreken alsof er niets aan de hand is?.
En beloftes maken om het niet te vertellen is gewoon dom.
Haha ik weet niet hoe serieus ik je moet nemen met het ''je hebt het niet voor je gehouden want je opent een topic op Fok''. Het is maar een forum, fucking boe-hoe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, leuke vriendinmisschien is ze wel stiekem jaloers en hoopt ze dat TS zijn mond niet kan houden,
wat dus aardig klopt ...
Ik vraag me af of TS het ook aan die vriendin had verteld als zijn vriend had gezegd dat HIJ een paar
keer vreemd was gegaan toen de relatie niet zo soepeltjes liep
Met welk doel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef Romsel het volgende:
PS ik sprak mijn ex een tijd geleden (maand of drie) en die vertelde mij ook dezelfde roddels over haar. Misschien toch maar eens een balletje opgooien bij mijn vriend om te zeggen dat ik rare verhalen voor over zijn vriendin.
Nee het is het een stuk beter om hem in de waan te laten, al zijn geld te laten stoppen in een huis, nog meer energie in een waardeloze relatie stoppen en wie weet gaan ze zelfs trouwen en krijgen ze kinderen (misschien zelfs van andere mannen zonder dat hij het weet)...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Wie weet was het een fase en worden ze hartstikke gelukkig samen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee het is het een stuk beter om hem in de waan te laten, al zijn geld te laten stoppen in een huis, nog meer energie in een waardeloze relatie stoppen en wie weet gaan ze zelfs trouwen en krijgen ze kinderen (misschien zelfs van andere mannen zonder dat hij het weet)...
Jij bent echt een topvriend!!
Nah.. ik was wel serieus hoor, en ja, het is gewoon vreemd dat die vriendin het aan jou verteld enquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Haha ik weet niet hoe serieus ik je moet nemen met het ''je hebt het niet voor je gehouden want je opent een topic op Fok''. Het is maar een forum, fucking boe-hoe.
Maar nu ik erover nadenk is het wel vreemd dat die vriendin het aan mij heeft verteld. Als zij het beste voor heeft met haar vriendin had ze echt wel haar mond gehouden. De relatie is nu op zich wel goed, ik weet niet wat die vriendin allemaal uitspookt maar hun relatie stond echt op knappen. Dat is nu niet meer het geval. En de vriend is een goede vriend. Goed als in, ik zou het hem eigenlijk moeten vertellen. Maar ik heb geen zin om alles naar boven te halen.
PS ik sprak mijn ex een tijd geleden (maand of drie) en die vertelde mij ook dezelfde roddels over haar. Misschien toch maar eens een balletje opgooien bij mijn vriend om te zeggen dat ik rare verhalen voor over zijn vriendin.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee het is het een stuk beter om hem in de waan te laten, al zijn geld te laten stoppen in een huis, nog meer energie in een waardeloze relatie stoppen en wie weet gaan ze zelfs trouwen en krijgen ze kinderen (misschien zelfs van andere mannen zonder dat hij het weet)...
Huis is al gekocht...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef TerryStone het volgende:
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Wie weet wat er speelt tussen die twee vriendinnen. Ze laat mij weten dat ze is vreemd gegaan, ik vertel het tegen die vriend en dan barst de bom tussen die twee. Het zou dus heel goed kunnen dat ik word gebruikt door die vriendin als ik het vertel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik was wel serieus hoor, en ja, het is gewoon vreemd dat die vriendin het aan jou verteld en
ik denk niet dat ze het beste voor heeft met die vriendin.
Of je het nou wel of niet moet vertellen weet jij alleen daar ken ik die mensen niet goed genoeg voor,
maar als het einde relatie is, dan heeft die vriendin haar zin denk ik.
Chargeren om een punt te maken lieverd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak...
Of je moet eerst zeker weten dat het waar is voordat je zijn relatie naar de knoppen helpt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Chargeren om een punt te maken lieverd.![]()
Je bent gewoon een waardeloze vriend als je zoiets weet maar weigert het te vertellen.
Daarom... die vriendin had het aan haar zus of haar moeder kunnen vertellen als ze het persé kwijt moest, maar niet aan jou en dat deed ze dus precies wel, ik vind dat raar...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je bedoelt. Wie weet wat er speelt tussen die twee vriendinnen. Ze laat mij weten dat ze is vreemd gegaan, ik vertel het tegen die vriend en dan barst de bom tussen die twee. Het zou dus heel goed kunnen dat ik word gebruikt door die vriendin als ik het vertel.
Dat gaat wel erg ver overigens.
Maarja, je weet hoe psycho sommige mensen zijn.
Het begon allemaal te spelen toen het huis al was gekocht. Ik dacht toen ook, waarom heeft die meid in godsnaam een huis met die jongen gekocht? Denk even na. De koop was rond en toen begon ze ineens te twijfelen etc. Daar heb ik met haar nog wel over gepraat maar ze kon het ook niet verklaren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huis is al gekocht...
En het zou zijn gebeurd toen de relatie slecht liep. Dus voor hetzelfde geld haalt deze relatie als hij zijn waffel houdt het nog decennia lang uit. Terwijl nu praten wellicht zonder dat er iets is gebeurd de boel kapot maakt.
Als de relatie niet al te soepel meer ging, er al vermoedens waren en er vervolgens een goede vriendin het hele verhaal bevestigt dan is dat voor mij voldoende reden om het voor waar aan te nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of je moet eerst zeker weten dat het waar is voordat je zijn relatie naar de knoppen helpt.
Lafaard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef Romsel het volgende:
[..]
Het begon allemaal te spelen toen het huis al was gekocht. Ik dacht toen ook, waarom heeft die meid in godsnaam een huis met die jongen gekocht? Denk even na. De koop was rond en toen begon ze ineens te twijfelen etc. Daar heb ik met haar nog wel over gepraat maar ze kon het ook niet verklaren.
Dus ja, als het nu goed gaat, lekker laten gaan denk ik.
Oh ik geloof ook echt wel dat het waar is hoor. Daar twijfel ik niet aan. Maar het kan best zijn dat die vriendin juist wil dat ik het vertel. Deze informatie zou eigenlijk nooit bij mij terecht moeten komen en dat is wel gebeurd. Apart, heel apart wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Als de relatie niet al te soepel meer ging, er al vermoedens waren en er vervolgens een goede vriendin het hele verhaal bevestigt dan is dat voor mij voldoende reden om het voor waar aan te nemen.
Als je overtuigt bent dat het waar is en je goede vrienden met die kerel bent dan zou je loyaal moeten zijn en hem de informatie moeten geven om zelf een keuze te kunnen maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:37 schreef Romsel het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook echt wel dat het waar is hoor. Daar twijfel ik niet aan. Maar het kan best zijn dat die vriendin juist wil dat ik het vertel. Deze informatie zou eigenlijk nooit bij mij terecht moeten komen en dat is wel gebeurd. Apart, heel apart wel.
En ik ben heus geen lafaard hoor.
Ik snap je punt heel goed, ik zit ook in een spagaat. Ik was laatst op bezoek bij die twee en kan haar amper serieus nemen. Het voelt ook oneerlijk tegenover mijn vriend om het niet te vertellen. Maar de tijd zal het leren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:40 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Als je overtuigt bent dat het waar is en je goede vrienden met die kerel bent dan zou je loyaal moeten zijn en hem de informatie moeten geven om zelf een keuze te kunnen maken.
Dat je dat niet doet is verschrikkelijk laf en de bedachte excuses zijn te zielig voor woorden...
Vraag dan aan haar hoe het precies zit en zeg dan meteen van wie je het gehoord hebt...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ik snap je punt heel goed, ik zit ook in een spagaat. Ik was laatst op bezoek bij die twee en kan haar amper serieus nemen. Het voelt ook oneerlijk tegenover mijn vriend om het niet te vertellen. Maar de tijd zal het leren.
Dat klinkt al een stuk beter en daar sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vraag dan aan haar hoe het precies zit en zeg dan meteen van wie je het gehoord hebt...
Als die ''goede vriendin'' van haar kwade plannen heeft gehad met het aan jou te vertellen
dan weet zij dat ook meteen. Als je na haar verhaal nog steeds vindt dat hij het moet weten
dan geef je haar de keuze, of zij verteld het of jij doet het...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter en daar sluit ik mij bij aan.
Ja dat is wel een goed idee. Ik weet niet of je het gelezen hebt net, maar ik sprak mijn ex een tijd terug ook en die had dezelfde roddels over haar. Als ik de kans krijg maak ik het wel bespreekbaar met die vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vraag dan aan haar hoe het precies zit en zeg dan meteen van wie je het gehoord hebt...
Als die ''goede vriendin'' van haar kwade plannen heeft gehad met het aan jou te vertellen
dan weet zij dat ook meteen. Als je na haar verhaal nog steeds vindt dat hij het moet weten
Zoals ik al zei, is ze er nog mee bezig.. (of ben jij onder de indruk dat een zwangerschap een paar jaar duurt?)quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Jaja, en over een paar jaar is ze in verwachting, en dan is het (voor TS) een raadsel wie de vader is ...
Hangt er van af, ben je met hem of met haar bevriend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Lijkt me een héél goed idee!quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee. Ik weet niet of je het gelezen hebt net, maar ik sprak mijn ex een tijd terug ook en die had dezelfde roddels over haar. Als ik de kans krijg maak ik het wel bespreekbaar met die vriendin.
Ik denk het niet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is ze er nog mee bezig.. (of ben jij onder de indruk dat een zwangerschap een paar jaar duurt?)
Hahaha, zou zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:55 schreef Godshand het volgende:
Misschien weet die vriend van je het allang en zijn ze stiekem een open relatie gestart..
Of die vriendin heeft een oogje op jouw vriend en probeert zo een bom onder de relatie te leggen via jou ...
Je weet het niet!
nee hoor t zou pas echt gtst gehalte hebben als jij degene was waarmee ze is vreemd gegaan :p.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:57 schreef Romsel het volgende:
[..]
Hahaha, zou zo maar eens kunnen.
Het leven is in elk geval echt een soap.
GTST is er niks bij.
Dan zou ik héél goed nadenken alvorens iets te zeggen. Ten eerste weet je het niet eens zeker (je hoort het via via), ten tweede kan het een fout zijn die nooit meer herhaald wordt/is en door het te vertellen kun je een nu prima relatie om zeep helpen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:56 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk niet dat ik het dan in jouw geval voor me zou kunnen houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ik bedoel; als het nu verder "goed blijft gaan" ... en ze is over een paar jaar in verwachting ....quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is ze er nog mee bezig.. (of ben jij onder de indruk dat een zwangerschap een paar jaar duurt?)
Maar daarmee geef je dus eigenlijk aan dat je iets wat goed is niet moet veranderen met belangrijke informatie ook al was het met die informatie niet goed geweest zoals het nu is. Het uitgangspunt van jou gaat dan uit van een vals ideequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel; als het nu verder "goed blijft gaan" ... en ze is over een paar jaar in verwachting ....
Ik reageerde op The_stranger ... kijk even wat hij schreefquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar daarmee geef je dus eigenlijk aan dat je iets wat goed is niet moet veranderen met belangrijke informatie ook al was het met die informatie niet goed geweest zoals het nu is. Het uitgangspunt van jou gaat dan uit van een vals idee
Sorry, nog half ziek en wil gewoon wat reageren. Maar te snel denk ik dan dit keerquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik reageerde op The_stranger ... kijk even wat hij schreef
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sorry, nog half ziek en wil gewoon wat reageren. Maar te snel denk ik dan dit keer
huh? wat zeg je nou precies?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
Als die vriend nu vreemd zou zijn gegaan en dat bekent aan TS, moet TS dan wel ineens zijn mond houden? Of je iets meldt hangt af van hoe goed je vriendschap is met de desbetreffende persoon?
Volgens mij zou het criterium moeten zijn of je het eens bent met vreemdgaan, niet of je de ander wel genoeg mag.
Ik denk dat het voor hem lulliger zou zijn om niet te weten dat zijn vriendin meerdere keren (!!) is vreemdgegaan, dan dat het voor haar is om het 'geheim' (dat ze wel aan een vriend van haar vriend wil vertellen, maar niet aan vriend zelf) uit te laten komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
Een goede vriendin van zijn vriendin heeft mij toevertrouwd dat zij in die periode meerdere malen is vreemdgegaan. Aangezien ik heb beloofd het voor me te houden, doe ik dat ook.
Ik vind het wel sneu voor mijn vriend, hij verdient beter en is een goede jongen.
Gezellig figuurquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:02 schreef Vlier het volgende:
Naar mijn ervaring zal het slachtoffer altijd naar zijn liegende partner luisteren. Normaalgesproken verklik ik dit soort dingen niet en ik denk dat ik dat ook nooit meer zal doen. De laatste keer ben ik door het slachtoffer fysiek aangevallen. Ik was gewoon rustig bij hem thuis aan een kopje thee toen ik rustig vertelde wat ik had gehoord, wanneer en van wie. Vervolgens lag ik op de grond en had ik twee knijpende handen in mijn nek. Het feit dat hij een jaar later beschaamd opbelde dat ik gelijk had gehad maakte de vriendschap uiteraard niet meer goed.
Lekker niet mee bemoeien en laat het ze zelf uitzoeken is mijn advies.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:02 schreef Vlier het volgende:
Naar mijn ervaring zal het slachtoffer altijd naar zijn liegende partner luisteren. Normaalgesproken verklik ik dit soort dingen niet en ik denk dat ik dat ook nooit meer zal doen. De laatste keer ben ik door het slachtoffer fysiek aangevallen. Ik was gewoon rustig bij hem thuis aan een kopje thee toen ik rustig vertelde wat ik had gehoord, wanneer en van wie. Vervolgens lag ik op de grond en had ik twee knijpende handen in mijn nek. Het feit dat hij een jaar later beschaamd opbelde dat ik gelijk had gehad maakte de vriendschap uiteraard niet meer goed.
Mijn mond houden. Mensen gaan niet zomaar vreemd dus er zal vast wel iets spelen wat jij niet weet. Bovendien heb je beloofd niks te zeggen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Romsel het volgende:
het is een observatie van een derde partij natuurlijk waarvan je niet precies weet wat de motivatie is. Ik zou gewoon naar de tweede partij gaan en vertellen wat je hebt gehoord en of ze daar iets over te zeggen heeftquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe triester het is.
Je de wet laten opleggen door de hoer van je 'vriend'. Ze flest dus zowel haar partner jouw 'vriend' als jij omdat je je bek moet houden. Echt super gay dit
Staat los van vreemdgaan, want vriendschap man <--> vrouwquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:02 schreef Vlier het volgende:
TS bezeikt zijn vriend nog het meeste, grow some balls en ga wat drinken met hem en SPEAK UP fool.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe triester het is.
Je de wet laten opleggen door de hoer van je 'vriend'. Ze flest dus zowel haar partner jouw 'vriend' als jij omdat je je bek moet houden. Echt super gay dit
Heb jij die vriendin die het jou vertelde al geneukt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja.
Het punt is dat ik ook wel wist/dacht dat ze vreemd ging.
Die vriendin heeft het toen bevestigd.
Er is nooit een goed moment voor slecht nieuws. Maar afwachten maakt het vaak sowieso alleen maar een slechter moment. Daarnaast, als jij het al via via hoort, dan zijn er stiekem al heel wat mensen op de hoogte. Je vriend zal misschien boos op je worden en je niet geloven als je het vertelt waardoor je vriendschap onder druk kan komen te staan, maar als hij er ooit op een andere manier achterkomt en hij weet dan ook dat heel veel vrienden het al weten, dan zijn de rapen echt gaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:10 schreef Romsel het volgende:
[..]
Dat zou hij ook gaan doen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Zoals al eerder gezegd, geef die vriendin gewoon een ultimatum dat ze 't zelf opbiecht aan die vriend van je. Zo niet, dan licht jij 'm in.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Romsel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed idee. Ik weet niet of je het gelezen hebt net, maar ik sprak mijn ex een tijd terug ook en die had dezelfde roddels over haar. Als ik de kans krijg maak ik het wel bespreekbaar met die vriendin.
In feite sluit ik me hierbij wel aan, maar in dit geval (en vast ook wel andere gevallen) interpreteer ik het alsof de dame in kwestie niet zoveel scrupules heeft, omdat er "meerdere malen" in de OP staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef snakelady het volgende:
Veel geheimen zijn bij mij veilig, maar vreemdgaan is er niet een van.
Ik zou niet persé het rennend gaan vertellen, maar zou de persoon waar het om gaat het aan me vragen ga ik er ook niet over liegen.
Niks zeggen en op bovenstaand scenario gokkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
De vriendin van vriend B wist dat de vriendin van vriend A was vreemdgegaan en had dat aan vriend B verteld met de vraag het geheim te houden. Vriend B vertelt het aan mij. Binnen 24 uur wist vriend A het.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:51 schreef flipsen het volgende:
Ik zou het niet vertellen en als ik de vriend van TS zou zijn, zou ik het ook niet van hem willen horen.
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Zoals al eerder gezegd, geef die vriendin gewoon een ultimatum dat ze 't zelf opbiecht aan die vriend van je. Zo niet, dan licht jij 'm in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |