lol ja, dat dacht ik ook....helaas bruist er eentje van de energie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:28 schreef bitterend het volgende:
Awww misschien wel erg moe maar niet kunnen slapen? als je een filmpje of iets aan zet? gaat ze misschien lekker rustig kijken en heb je ook rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
dat is mijn mantra tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef danic het volgende:
Aaah Simon![]()
En Susie het is een faaaase (een vrij lange is mijn ervaring helaas).
Ohw ik ben ook heel benieuwd, wat leuk van die leiding dat dat mocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:55 schreef DJMO het volgende:
Breng ik net Jan naar de scouting, ze gingen bowlen dit keer, vraagt de leiding of Geert ook mag blijven![]()
dus mijn bijna drie jarige is nu aan het bowlen met de scouting
ben zo benieuwd hoe hij het vindt
ze waren compleet kapot toen ik ze ophaalde na het bowlen .. afgelopen nacht hadden ze bij een vriendinnetje geslapen, waar ze om half drie vannacht hebben lopen spoken (!) .. dus ze waren al doodmoe toen ik ze bracht vanmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:17 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ik ben ook heel benieuwd, wat leuk van die leiding dat dat mocht.
Dit ja. Gewoon zomaar ineens broek uit doen en dergelijk. Of als ze naar de wc is geweest de woonkamer inlopen en ook nog haar romper omhoog trekkenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Waarom zouden die peuters van ons zo graag half naakt rondlopen?
Dan was jij het ipv danicquote:
Leuk! Na alle ervaringen hier gelezen te hebben denk ik dat wij dit jaar ook wel kunnen gaan, lekker in mijn verlof op een doordeweekse dag!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Tally het volgende:
Danic, Vanyel (ik geloof dat zij het vroegen) ik zag net een reclameblaadje van de albert Heijn en ze gaan deze week beginnen met sparen voor de Efteling.
kleien of iets met brooddeg maken??quote:Op zondag 23 februari 2014 12:46 schreef Zana het volgende:
Wat vinden jullie nog leuke dingen om te spelen/ knutselen voor een peuter?
Op te PSZ rijgen ze kralen, verven en tekenen ze natuurlijk, thuis heeft hij de laatste dagen de hele oudpapierbak met hingave versnipperd, maar wat is nog leuk om te doen?
Oh tofquote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Tally het volgende:
Danic, Vanyel (ik geloof dat zij het vroegen) ik zag net een reclameblaadje van de albert Heijn en ze gaan deze week beginnen met sparen voor de Efteling.
Haha wat een heerlijk rustig kind, zullen we een dagje ruilen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef bitterend het volgende:
Grappig die verschillen TJ!! hier na het slapen wil ze echt echt geen broek en sokken aan! we gaan alleen in de ochtend uit dus. Na het slapen speelt ze vaak in haar romper thuis
Ik heb vandaag "hamertje tik" op de rommelmarkt gekocht. De spijkertjes zet ik er nog zelf in (die zijn te klein) maar hij timmert er vrolijk op losquote:Op zondag 23 februari 2014 12:46 schreef Zana het volgende:
Wat vinden jullie nog leuke dingen om te spelen/ knutselen voor een peuter?
Op te PSZ rijgen ze kralen, verven en tekenen ze natuurlijk, thuis heeft hij de laatste dagen de hele oudpapierbak met hingave versnipperd, maar wat is nog leuk om te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |