Lees de OP even nogmaals.. ik twijfel hoe ik het het beste kan doen. Ik twijfel dus tussen de *quote:
gezond eten, veel water drinken en sporten, duhquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Lees de OP even nogmaals.. ik twijfel hoe ik het het beste kan doen. Ik twijfel dus tussen de *
You must be kidding? Ik geloofde daar nooit in, evenals dat ik niet geloofde in Insanity.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:15 schreef Life2.0 het volgende:
buiten dat je geen geld hebt voor een zaaltje/spullen, heb je die niet eens nodig, begin maar eerst met fietsen, lopen, hardlopen, sprinten en pushups
krijg je sowieso een mooier lichaam van uit de sportschool
Ik eet eigenlijk altijs LEKKER, ik drink bijna alleen maar water en melk. Nauwelijks tot geen cola en fanta etc. Wel thee en multi vitamines.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gezond eten, veel water drinken en sporten, duh
omdat je dan vaak niet praktisch traintquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
You must be kidding? Ik geloofde daar nooit in, evenals dat ik niet geloofde in Insanity.
Opzicht kan het wel.. maar het hangt er vanaf wat jou doel is..quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
You must be kidding? Ik geloofde daar nooit in, evenals dat ik niet geloofde in Insanity.
Het is niet voor deze zomer. Het is voor mijn eigenwaarde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:36 schreef SimtekF1 het volgende:
Oh boy, we hebben er weer 1tje.
"Even" snel fit worden voor de zomer.
Ik drink geen alcohol, rook niet, geen cola/fanta etc. Alleen melk en water en multi vitamines. Wel veel 'lekkere' eten t.o.v. gezond. Dus veel spaghetti, hamburgers, brocolli, rijst, speklappen etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:42 schreef Geerd het volgende:
Niet zo heel moeilijk, geen bier suiker, vette hap, geen vaste kosten aan sportschool? Zwemmen 2x per week? Kun je zelf bepalen wanneer, waarschijnlijk heb je ook wel een fiets??
Meer verbranden dan dat je per dag verbruikt, je kunt wel je een sixpack hebben maar als der een horeca spoiler op zit zie je hem nog niet
Begin bijna te denken dat TS een troll is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:05 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, rook niet, geen cola/fanta etc. Alleen melk en water en multi vitamines. Wel veel 'lekkere' eten t.o.v. gezond. Dus veel spaghetti, hamburgers, brocolli, rijst, speklappen etc.
Al bij de uni sportschool gekeken? In Amsterdam betaal je dan 150 euro per jaar, onbeperkt sporten. Vraag meteen een voedingsadvies aan (kan bij sportschool, kan online) en zoek een maatje zodat je elkaar kunt stimuleren ook daadwerkelijk te gaan. Werk een vast schema af, hou je voortgang bij en na een week of 2/3 ga je het waarschijnlijk vanzelf leuk vinden en is het geen 'verplichting' meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:55 schreef Grappenmakers het volgende:
Mijn jaarbudget voor het sporten is 200,-
Ik ben een 19 jarige student, zonder werk dus vandaar het kleine budget.
Als in sap??quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:05 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, rook niet, geen cola/fanta etc. Alleen melk en water en multi vitamines. Wel veel 'lekkere' eten t.o.v. gezond. Dus veel spaghetti, hamburgers, brocolli, rijst, speklappen etc.
Dit. Heb het zelf ook gedaan en het werkte super, heb heel veel spieren erbij. Die user is in 't begin wat nors maar zet door, hij gaat je helpen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een user hier op op het forum genaamd "Ethanolic" verkoopt magische middelen (anabolen) waarmee je binnen 10 weken het lichaam van je dromen krijgt. Ik raad je niks aan, maar er wordt gezegd dat elke klant tot zover tevreden was.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |