http://www.houseofeinstein.com/kledingadvies/quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Donkerblond. Blauwe ogen, lenzen. Draag thuis alleen soms een bril (zwart).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
Wat is je haarkleur Robby? Want daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden.
O en de kleur van je ogen en of je een bril draagt want de kleur van het montuur is zeker ook belangrijk om rekening mee te houden.
hmmm roze!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Donkerblond. Blauwe ogen, lenzen. Draag thuis alleen soms een bril (zwart).
En dit is dus hoe het niet moet. Raar bij elkaar geraapt zooitje. Jij bent gewoon verblind door zijn rok en zwaard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Kijk roze truitjes kunnen prima als je er maar de juiste kleding bij draagt.
En hij heeft hier groene sokken aan, dus roze past goed bij groen!
[ afbeelding ]
Ik heb 3 roze shirtsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
Kijk roze truitjes kunnen prima als je er maar de juiste kleding bij draagt.
En hij heeft hier groene sokken aan, dus roze past goed bij groen!
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef wyccie het volgende:
Heb je een plaatje van de broek, wat voor schoenen draag je?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb suede laarsjes, donkerbeige, en ook zwarte 'sneakers'.
Dit inderdaad. Deze kleur gaat prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Blauwe capuchonsweater?
Of zoek je een andere stijl? Zoek je een overhemd?
Met die kleur groen kan best veel eigenlijk. Ik dacht dat je grasgroen bedoelde.
Ik heb nog wel een leuk lichtblauw overhemd ja, bedankt iig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Blauwe capuchonsweater?
Of zoek je een andere stijl? Zoek je een overhemd?
Met die kleur groen kan best veel eigenlijk. Ik dacht dat je grasgroen bedoelde.
Draag jij dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef wyccie het volgende:
Zwart met rood geblokt overhemd, beetje houthakkerslook. Ook heel hip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |