hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quoted for fail
Mannen zijn beter in het embedden van plaatjes
Mannen zijn beter in het vrouw-zijn ..
![]()
Ik ben een man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quoted for fail
Mannen zijn beter in het embedden van plaatjes
Mannen zijn beter in het vrouw-zijn ..
![]()
Hmm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Althans zo voel ik me..
Laat me nou...
Yuri wilt door jou gedekt wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Althans zo voel ik me..
Laat me nou...
Ik zou jou wel willen peggen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Yuri wilt door jou gedekt worden
zie de reactie boven mij maar..
Deze post is gesponsord door:
[ afbeelding ]
"Glide: Glij 'm erin!"
Thanks voor de damage control brah. En klopt helemaal wat je zegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
Maar ff voor de goede orde, degene die dit lezen moeten niet denken dat Sap en ik fulltime legit tranny-hunters zijn. We zijn gewoon mensen met een verfijnde smaak voor exotische dingen. Zeg nou zelf , je eet toch ook niet iedere dag leeuwen-vlees of bijv haaienvinnen?
/damage control
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen peggen..
Heette die kennis toevallig Sapstengel die in een vrijstaand huis woont?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha![]()
toch schijnt zo'n prostaat orgasme bij een man heel heftig en zaligmakend te kunnen zijn.. hoorde ik van een kennis van me die had dat gehoord van zijn buurman die het had gelezen in de reacties op een artikel van telegraaf.nl over het programma "Uit de Kast" van Arie Boomsma ... (maakt ook verder niet uit... scheen iig zeer goed aan te voelen)
Maar t ging juist over die buurman die de reactie las bij telegraaf.nl .. volgens mij één of andere AlbertV1968 postte datquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heette die kennis toevallig Sapstengel die in een vrijstaand huis woont?
Dat is het juist. Die buurman bestaat niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Maar t ging juist over die buurman die de reactie las bij telegraaf.nl .. volgens mij één of andere AlbertV1968 postte dat
ik ben 12 godverdomme wat is dezequote:Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik probeer nu al 3 maanden om mijnclitoris op te rekken zodat ik het gevoel heb dat ik mezelf kan aftrekken.
Hij is nu 12 cm.
Oud genoeg om te weten wat een clitoris is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ben 12 godverdomme wat is deze
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Yuri wilt door jou gedekt worden
zie de reactie boven mij maar..
Deze post is gesponsord door:
[ afbeelding ]
"Glide: Glij 'm erin!"
Word je FTM tranny?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een man.
Althans zo voel ik me..
Laat me nou...
12 cm clitoris klinkt wel goed, in voor een sexdate?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten wat een clitoris is.
Ze noemen me ook wel de Pokemon-trainer hier in t dorp.. ik probeer allerlei speciale unieke wezens te "pakken" met mijn poke"ballen"....quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die buurman bestaat niet.
Cut the crap trannyfucker! Wat een kontverhaal.
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
- conjoined twins: alleen een exemplaar met hoofden aan elkaar, anders tel het niet
Kom je uit de Biblebelt ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..
Vieze smerige trannyneuker..Je ouders zijn vast trots op hun zoon die vieze omgebouwde mannen neukt.
bah bah bah.
Net zoals je handlanger Transstengel.
gatverdamme ik kots op mensen zoals jullie.
Inderdaad, gewoon een bucketlist. Midget is ook een goede ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ze noemen me ook wel de Pokemon-trainer hier in t dorp.. ik probeer allerlei speciale unieke wezens te "pakken" met mijn poke"ballen"....
Doelstellingen:
- Tranny level 10(tier 1): duur in onderhoud, duur in aanschaf, risico dat jezelf genomen wordt
- Midget level 7-10(tier 1 tot 3): moeilijk te grijpen, zijn er niet veel van met perfecte verhoudingen die er niet uitzien als een mislukt project van de lokale slager in India.
- Amazone van 2.10m: risico dat de vagien ook meegegroeid is,
- vrouw van 200+kg: gewassen exemplaren zijn zeer lastig te vinden, zelf wassen is een dagtaak
- hermaphrodiet: moeilijk een exemplaar te vinden met volledig ontwikkelde vagien en penis.
- conjoined twins: alleen een exemplaar met hoofden aan elkaar, anders tel het niet
GOTTA CATCH EM ALL GOTTA CATCH EM ALL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |