Spees wat fijn een goede echo!

voor alle LLM's die het wachten zo langzamerhand een beetje zat beginnen te worden.
Cantare wat gaat dat alweer snel!
Ik ben vanmorgen weer voor een week goedgekeurd in het zh.
Dit keer was het weer een beetje een awkward gesprek, want de gyn zei letterlijk: "en is er al met je gesproken over dé inleiding." En ik dacht alleen maar: "dé inleiding, huh?"

Het lijkt een beetje of iedereen ervan uitgaat dat ik er klaar mee ben of binnen een week ga zijn of iets. Ik heb nu in ieder geval aangegeven dat ik zolang het medisch verantwoord is voor mij en de babies ik gewoon wil afwachten. En mocht ik er op een gegeven moment echt zelf klaar mee zijn, dan geef ik dat wel aan, maar zoals ik het nu bekijk moet het denk ik wel heel gek lopen wil ik er klaar mee zijn. Ik wil juist nog even van mijn laatste zwangere momenten genieten, hierna zal er nooit meer een kindje in mijn buik groeien en dat vind ik stiekem nu al best een beetje jammer.

Anyway om mij niet gelijk op de kast te jagen had de gyn beter gewoon kunnen vragen of er al met me was gesproken over een eventuele inleiding, dat geeft een heel andere insteek van het gesprek dan hoe het nu overkwam.
Ik vroeg ook nog of ze niet nog bloed moesten afnemen om ijzer te bepalen, want ze hadden gezegd dat dat tegen het einde nog gedaan zou worden, bleek dat dat al gebeurd was tijdens de bloedafname die ze deden om te testen of ik geen zwangerschapsvergiftiging had. Ook fijn dat ze me dat dan even melden. De waarde was wel goed dus geen problemen daar, maar ik vind het wel vervelend dat ze me dat niet even melden als ze het getest hebben.
Volgens de groeiecho zijn beide jongens zo'n 3000 gram, dus nog steeds groot.