quote:
Op woensdag 19 februari 2014 12:48 schreef Buffell het volgende:Dus je bent alle levensgeluk verloren na een relatie van 'slechts' 8 maanden? Vind ik nogal dramatisch hoor. Ik heb er zelf een relatie van 4.5 jaar op zitten en ik ben geen greintje levensgeluk verloren ondanks dat ik ook nog bijna elke dag aan d'r denk. Punt is, overdrijf je niet een beetje en praat je jezelf een beetje zo'n gevoel aan? Ik denk dat je dat namelijk doet. Je maakt jezelf wijs dat je haar o zo erg mist en dat je geen zin meer hebt in alles zonder haar. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na slechts 8 maanden zo bent gehecht geraakt aan haar dat niets in je leven meer leuk is zonder haar.
Dus stoppen met jezelf in zo'n negatieve spiraal drukken. Je moet niet denken dat dat automatisch gebeurd, dat doe je volledig zelf door jezelf naar beneden te praten in je hoofd.
Het komt miscchien allemaal wat dramatischer over dan dat het in werkelijk heid is.
Ik heb een hoop van jou berichten gelezen en bij mij is het precies hetzelfde gegaan, het is was dan immers maar '8 maanden' maar daarvoor waren we al een goed jaar met elkaar bezig, 'daten'
Nu we er een punt achter hebben gezet, heb ik geen woord meer van haar gehoord.
\
Zijn dingen die je diep raken, vooral omdat ik er nog zoveel aan denk.
Ik las ook ergens dat je moet nadenken WAT je mist, het gevoel van samen zijn of echt je ex.
Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik nu mis, tuurlijk mis ik haar en het samen zijn maar of dit nu alleen het gevoel van echt puur samen zijn met welke meid dan ook weet ik niet.
Ik houd me zelf ook inderdaad vast in dat negatieve spiraal, blijf maar malen wat als er toen de tijd dit of dat was gebeurt waar waren we dan nu.
Haal ongemerkt met de kleinste dingen herinneringen naar boven.
Denk er onbewust EN bewust veelste veel over na, ik neem aan dat dit een kwestie van tijd en slijten is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Peter104 op 19-02-2014 17:07:33 ]